Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Houseman

Ja.. het is me al eens overkomen dat ze te laat waren dus ik gok denk ik maar op kaarten aan de kassa. 4 euro verzendkosten op een kaartje van 8,50 vind ik ook vrij jammer. Het moet even een budgettripje worden. Reizen met een boekenweekgeschenk komende zondag.. :-)

Gerrit-Jan

Citaat van: hgrm op mrt 09, 2009, 12:59:49
Als het aan de Duitse post ligt, gaat dat lukken. Dus als Alemannia ze op tijd (vandaag) op de bus doet, moet het kunnen. Maar het wordt wel krap.

Had mijn kaarten zondag 1 maart besteld, en had ze woensdag 4 maart thuis.

Hielke

Dat zou ik best aandurven, Houseman. Mijn ervaring is dat je zulke kaarten echt heel snel in huis hebt, in twee of drie dagen. Sneller dan een online Heerenveenkaartje.

Houseman

Ja, ik ben overtuigd. Heb inmiddels besteld.

Joost

Je had ook heel even kunnen wachten en de afhaaloptie kunnen kiezen. Die zou er woensdag verschijnen.

Rinus A.

Citaat van: witte leeuw op mrt 02, 2009, 16:18:03
Daarom. Ze weten er financieel een flink slaatje uit te slaan, al vind ik het idee wel leuk.

Al is het idee niet nieuw. Volgens mij heeft Tom Bodde(auteur confetti, bier en staanplaatsen) eind vorig jaar ook al eens een groundhopreis georganiseerd. En niet uit financieel belang, maar uit pure liefhebberij.

Geweldig idee dit en dat ze er dik aan verdienen, marktwerking.....misschien kunnen wij het goedkoper? Dat de gevolgen hen niets boeien....we boeken onze vakanties ook niet bij de speciale bureaus voor verantwoord reizen (terwijl ze er wel zijn). En daar tillen we ook niet zwaar aan.

Het feit dat er mensen zijn die liever dit ervaren dan een celtic of Barcelona is een goede zaak. Een nerderige groundhopper die vooral zichzelf erg interessant vindt, die er moeilijk over gaat doen.

Ben wel eens benieuwd hoe de brochure er uit ziet als de mensen hier een trip mochten samenstellen, op basis van eigen ervaringen. Foto's plus wie zou er als begeleider meekomen?

hgrm

Ik denk dat dat dik verdienen wel meevalt (tegenvalt, 't is maar hoe je het bekijkt). Er komt een hoop kijken bij het organiseren van zo'n reisje. Van verzekeringen tot belasting en alles wat er tussenin zin. Ik denk dat je, als je niet de resources hebt zoals de grote reisondernemingen, je blij mag zijn als je het allemaal voor elkaar krijgt en er uiteindelijk aan overhoudt dat je zelf gratis mee kunt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Citaat van: hgrm op mrt 11, 2009, 21:24:00
Ik denk dat dat dik verdienen wel meevalt (tegenvalt, 't is maar hoe je het bekijkt). Er komt een hoop kijken bij het organiseren van zo'n reisje. Van verzekeringen tot belasting en alles wat er tussenin zin. Ik denk dat je, als je niet de resources hebt zoals de grote reisondernemingen, je blij mag zijn als je het allemaal voor elkaar krijgt en er uiteindelijk aan overhoudt dat je zelf gratis mee kunt.

Aan de georganiseerde tripjes wordt zeker wel goed verdient en deze marketingboys zullen het echt niet doen om er uiteindelijk aan over te houden dat alleen de reisleiders gratis mee kunnen.

Hoorde van een studiegenoot van me dat hij vorig seizoen naar Schalke is geweest met GEBO(als ik het goed heb). Kosten 80 euro en hiervoor heb je de busreis en entree tot de wedstrijd. Hij kreeg het kaartje in zijn handen gedrukt en had met zijn vrienden een kaartje voor het stavak, kosten 8 euro per kaartje. Nou reken maar uit met een volle bus van 50 personen.

Sebastiaan_W

Weet iemand wanneer de definitieve data van de wedstrijden in mei bekend worden gemaakt van de hoogste 3 Ligen in Duitsland.

Joost

Citaat van: witte leeuw op mrt 12, 2009, 15:43:56
Weet iemand wanneer de definitieve data van de wedstrijden in mei bekend worden gemaakt van de hoogste 3 Ligen in Duitsland.
De laatste twee speelrondes staan al vast, voor de andere is het gissen.

Houseman

Citaat van: Houseman op mrt 09, 2009, 14:11:22
Ja, ik ben overtuigd. Heb inmiddels besteld.

En de tickets voor Aachen lagen gisteren in de brievenbus.

Sandro

Kan er iemand aan tickets komen van FC Köln?

Stadionhopper

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper


Stadionhopper

Citaat van: Sandro op mrt 21, 2009, 18:24:45
waar kan ik me daar voor registreren?

Zodra er een wedstrijd aangegeven staat klik je op desbetreffende wedstrijd, je hoeft je er niet voor aan te melden. Nadat je tickets geboekt hebt ben je automatisch aangemeld.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper