Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Houseman

Ik heb voor Valenciennes via de website kaarten kunnen printen. Werkt perfect als je bij het stadion bent.

Maar dan moet de website het dus wel doen...

Hugo

Met enig ctrl C en ctrl V een compilatie uit het topic over Frankrijk.

Citaat van: Breda op feb 01, 2009, 23:16:15
Iemand enige ervaring met ticketing bij Valenciennes en Lille? Kun je er voor een competitiewedstrijd zo heenrijden en een kaartje kopen aan de kassa, of is het gezien de toeschouwersaantallen echt nodig om te reserveren?

Citaat van: Dennis1981 op feb 01, 2009, 23:23:42
Geen enkel probleem om aan kaartjes te komen bij deze 2 clubs. Valenciennes ben ik vorig jaar heengeweest tegen St. Etienne en kon gewoon kaartjes aan de kassa kopen.....

Citaat van: Hugo op feb 02, 2009, 12:58:36
Ik moet wel opmerken dat het tegen clubs als Marseille, PSG of Lyon wel uitverkocht zou kunnen raken. Tegen de "kleine" clubs mag het inderdaad geen probleem zijn.

Lek11

Misschien een rare vraag maar ik heb zojuist Borussia Monchengladbach gemailt omdat ik nog geen creditcard heb. Echter willen ze geen kaarten reserveren. Ze zeggen dat er zaterdag nog genoeg te koop is bij de verkoop voor de wedstrijd. Ik heb alleen geen zin in het risico om alleen nog maar dure kaarten te kunnen kopen.

Las al dat er meerdere gingen van dit forum. Als er iemand is die 2 extra kaartjes (van 15-25eu) kan reserveren hoor ik het graag.

Stadionhopper

Citaat van: Lek11 op apr 07, 2009, 13:13:21
Misschien een rare vraag maar ik heb zojuist Borussia Monchengladbach gemailt omdat ik nog geen creditcard heb. Echter willen ze geen kaarten reserveren. Ze zeggen dat er zaterdag nog genoeg te koop is bij de verkoop voor de wedstrijd. Ik heb alleen geen zin in het risico om alleen nog maar dure kaarten te kunnen kopen.

Las al dat er meerdere gingen van dit forum. Als er iemand is die 2 extra kaartjes (van 15-25eu) kan reserveren hoor ik het graag.

De wedstrijd tegen VFL Wolfsburg zal nooit en te nimmer uitverkocht raken. Op de Südtribune kosten de kaarten slechts 15 euro om zo het stadion nog enigszins vol te krijgen. Rij gewoon naar Gladbach want hier zit echt geen enkel risico aan. (heb 4 jaar een seizoenkaart van Gladbach gehad, dus weet waar ik het over heb)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Lek11

Citaat van: Dennis1981 op apr 07, 2009, 21:59:58
De wedstrijd tegen VFL Wolfsburg zal nooit en te nimmer uitverkocht raken. Op de Südtribune kosten de kaarten slechts 15 euro om zo het stadion nog enigszins vol te krijgen. Rij gewoon naar Gladbach want hier zit echt geen enkel risico aan. (heb 4 jaar een seizoenkaart van Gladbach gehad, dus weet waar ik het over heb)

Oke, top! Dit is genoeg zekerheid om zaterdag naar Monchengladbach te rijden. Bedankt!

Dennis-V

tip: parkeer je auto in Vierssen en ga verder met de trein en de bus, dat is met name na afloop van de wedstrijd veel sneller dan wachten tot je met de auto van de parking in Gladbach af bent !

Stadionhopper

Citaat van: Dennis-V op apr 08, 2009, 20:42:28
tip: parkeer je auto in Vierssen en ga verder met de trein en de bus, dat is met name na afloop van de wedstrijd veel sneller dan wachten tot je met de auto van de parking in Gladbach af bent !

Gedeeltelijk waar. Zolang het Borussia Park niet geheel uitverkocht is kun je je auto gewoon parkeren op de parkeerplaatsen en heb je na afloop weinig problemen normaalgesproken. Kosten zijn tegenwoordig een slordige 5 euro.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Mar

Hallo,

Wij willen deze week naar Nederland, Utrecht is een ploeg wat ons aanspreekt Maar is het mogelijk om zaterdag er gewoon naartoe te rijden en een ticketje te halen?


Ici c est Paris

Citaat van: Mar op apr 15, 2009, 11:29:15
Hallo,

Wij willen deze week naar Nederland, Utrecht is een ploeg wat ons aanspreekt Maar is het mogelijk om zaterdag er gewoon naartoe te rijden en een ticketje te halen?



Wij spelen zondag pas. Je hebt een clubcard nodig om een kaart te halen. Die heb ik wel maar ik ben zondag niet in de mogelijkheid om die aan jullie te geven, sorry.

Dennis-V

Citaat van: Dennis1981 op apr 08, 2009, 21:29:44
Gedeeltelijk waar. Zolang het Borussia Park niet geheel uitverkocht is kun je je auto gewoon parkeren op de parkeerplaatsen en heb je na afloop weinig problemen normaalgesproken. Kosten zijn tegenwoordig een slordige 5 euro.

Ik parkeerde afgelopen zaterdag op P6, na afloop kan je dan allen de Autobahn op die verder Duitsland in gaat. Bij de eerst volgende op-en-afrit ben ik gekeerd en terug richting Venlo gereden. Dit alles ging m.i. vlotter dan op een andere parkeerplaats parkeren en wachten tot je eindelijk weg kunt.
Ik stapte om 17.30 uur het stadion uit en om 19.10 uur was ik thuis in Veenendaal; inclusief een fikse wandeling van stadion naar de auto.

3434

Weet er iemand of je voor de match Fortuna Düsseldorf- Dresden (3de liga)  gewoon tickets ter plekke zou kunnen kopen? Op de site kan je er bestellen, maar bij 'land' is alleen Deutschland een optie. Dus niet vanuit België. De bovenring wordt ,dacht ik , niet gebruikt. Alvast bedankt! grtz
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Hugo

Citaat van: 3434 op apr 23, 2009, 22:09:55
Weet er iemand of je voor de match Fortuna Düsseldorf- Dresden (3de liga)  gewoon tickets ter plekke zou kunnen kopen?
Normaal geen probleem.

Vaig

Citaat van: 3434 op apr 23, 2009, 22:09:55
Weet er iemand of je voor de match Fortuna Düsseldorf- Dresden (3de liga)  gewoon tickets ter plekke zou kunnen kopen?
Ben eerder dit seizoen ook geweest. Heb toen gewoon ter plekke kaarten gekocht voor de 2e ring. Totaal geen probleem en plek zat
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

AthleticHolanda

Citaat van: 3434 op apr 23, 2009, 22:09:55
Weet er iemand of je voor de match Fortuna Düsseldorf- Dresden (3de liga)  gewoon tickets ter plekke zou kunnen kopen? Op de site kan je er bestellen, maar bij 'land' is alleen Deutschland een optie. Dus niet vanuit België. De bovenring wordt ,dacht ik , niet gebruikt. Alvast bedankt! grtz

Dat kan inderdaad 100% zeker. De tweede ring wordt volgens mij ook gewoon gebruikt, tenminste toen ik bij deze wedstrijd was wel. Het is qua sfeer zeker een aanrader, qua stadion niet.

3434

oke, bedankt voor jullie snelle reacties.


Offtopic\ werkt groundhoppen ook steeds verslavender bij jullie, meer en meer wil je zien. Of is dat een tijdelijk fenomeen. Mar en ikzelf zijn hooguit een jaar ermee bezig, daarvoor volgde we enkel onze club (Patro Eisden). /Offtopic
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11