Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

voetbalfan

Citaat van: AthleticHolanda op okt 30, 2011, 21:45:43
Hoe is dat afgelopen?

Ze hebben wel toegang gekregen en zijn dus in het stadion aanwezig geweest.

Vaig

Iemand enig idee hoe de kaartverkoop bij Gladbach precies werkt voor de pokalspiel tegen Schalke op 21 december. Zie op hun ticketsite alleen een optie om kaarten voor de Bundesliga te bestellen. Moeten de kaarten nog in de verkoop gaan, of werkt dit op een andere manier voor de DFB Pokal?
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Koning Kriel

#527
Citaat van: Vaig op nov 22, 2011, 14:48:55
Iemand enig idee hoe de kaartverkoop bij Gladbach precies werkt voor de pokalspiel tegen Schalke op 21 december. Zie op hun ticketsite alleen een optie om kaarten voor de Bundesliga te bestellen. Moeten de kaarten nog in de verkoop gaan, of werkt dit op een andere manier voor de DFB Pokal?

Is al uitverkocht!

http://www.borussia.de/de/aktuelles-termine/news/borussia-news/news-detailansicht.html?tx_ttnews%5Btt_news%5D=3506&cHash=77e3483a00b35baeb11ec066eddf4b4f

Vaig

Haha dat schiet niet op dus, thanks voor de snelle reactie!
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Koning Kriel

Had zelf ook willen gaan, vandaar dat ik het wist.

Ralf

Heeft iemand ervaring met kaarten verkrijgen voor Rangers-Celtic?
Ik besef dat dit lastig zal worden, maar ik zou graag 24 maart naar the Old Firm gaan.

Ik heb al gemaild met Glasgow Rangers. Er is geen vrije verkoop omdat Rangers dit jaar 36.000 seizoenkaarthouders heeft en Celtic de gehele korte zijde krijgt.
Enige mogelijkheid volgens hun is via Thomas Cook. 2 kaartjes + 3 overnachtingen zijn dan vanaf 590 euro. Daar moet ik dan nog een vlucht bij boeken, dus dat zit je al snel aan 750 euro voor een weekendje. Andere online ticketbureaus zijn (uiteraard) nog veel duurder.

Als ik de tickets los ergens zou kunnen kopen, kan ik zelf een goedkoop hotelletje erbij pakken en ben ik veel goedkoper uit. Dus als iemand een goede tip heeft hoor ik het graag.

Ik wil overigens niet aan het stadion via de zwarte markt aan kaarten proberen te komen met het risico dat ik niets vindt of niet binnen kan. Als ik de reis maak wil ik 100% zeker de wedstrijd kunnen bijwonen.

FSC_87

Citaat van: Ralf op nov 28, 2011, 12:08:36
Heeft iemand ervaring met kaarten verkrijgen voor Rangers-Celtic?
Ik besef dat dit lastig zal worden, maar ik zou graag 24 maart naar the Old Firm gaan.

Ik heb al gemaild met Glasgow Rangers. Er is geen vrije verkoop omdat Rangers dit jaar 36.000 seizoenkaarthouders heeft en Celtic de gehele korte zijde krijgt.
Enige mogelijkheid volgens hun is via Thomas Cook. 2 kaartjes + 3 overnachtingen zijn dan vanaf 590 euro. Daar moet ik dan nog een vlucht bij boeken, dus dat zit je al snel aan 750 euro voor een weekendje. Andere online ticketbureaus zijn (uiteraard) nog veel duurder.

Als ik de tickets los ergens zou kunnen kopen, kan ik zelf een goedkoop hotelletje erbij pakken en ben ik veel goedkoper uit. Dus als iemand een goede tip heeft hoor ik het graag.

Ik wil overigens niet aan het stadion via de zwarte markt aan kaarten proberen te komen met het risico dat ik niets vindt of niet binnen kan. Als ik de reis maak wil ik 100% zeker de wedstrijd kunnen bijwonen.

Misschien eens informeren bij Fernando Ricksen?

Koning Kriel

www.kickoffvoetbalreizen.nl

Ik weet niet hoe betrouwbaar die zijn want heb er zelf nooit bij geboekt. Googelen gaf een redelijk betrouwbaar beeld. Rangers - Celtic met 3 overnachtingen + vlucht staat er voor €445

Arjen

Kickoff reizen, hoor ik positieve geluiden over.

Voetbalhopper

ik heb een ervaring met kickoffreizen en die is alles behalve positief.

Ralf

@ FSC_87: Dat zou inderdaad kunnen, alleen heb ik niet echt contact met hem. Zie hem wel iedere vrijdag spelen, maar voor de rest nog nooit echt gesproken

@ Koning Kriel: Bedankt voor de tip, ik zie dat ze hier ook losse tickets hebben, zal eens informeren

@ yesyes: wat is jouw ervaring dan met Kick Off?

Voetbalhopper

Citaat van: Ralf op nov 29, 2011, 08:04:18
@ FSC_87: Dat zou inderdaad kunnen, alleen heb ik niet echt contact met hem. Zie hem wel iedere vrijdag spelen, maar voor de rest nog nooit echt gesproken

@ Koning Kriel: Bedankt voor de tip, ik zie dat ze hier ook losse tickets hebben, zal eens informeren

@ yesyes: wat is jouw ervaring dan met Kick Off?

Ik had daar 2 kaarten besteld voor de wedstijd Chelsea-Juventus 16e finale van de CL.

Reis/Hotel zelf geregeld. Dus alles leek geregeld te zijn, tot een kleine week voor de wedstrijd.

Ik had ineens het aankoop bedrag terug en kreeg een dag later een mailtje dat hij de kaarten niet kon leveren en het maar via thomascook moest boeken (die vroegen ongeveer het dubbele) dus reis en hotel voor niks betaald.

ALenstra

Kickoff voetbalreizen was toch vroeger Schouten voetbalreizen?

Joost

Die gasten bieden gewoon losse kaartjes aan voor wedstrijden die nooit en te nimmer uitverkocht raken!

Wigan v Liverpool voor 95 euro!

De allerduurste tickets via Wigan zelf zijn 30 pond. Je moet toch wel echt oogkleppen (en geld teveel) hebben wil je daar intrappen.

Voetbalhopper