Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

wekke

Lukt je nooit om op tijd in het stadion van Anderlecht te zijn. Je moet er ook nog eens bijrekenen dat de parkeergelegenheden in Anderlecht zeer beperkt zijn en je dus ook een tijdsmarge voor de wandeling van je auto moet incalculeren.

Bier und Bratwurst

#616
Ook niet als je de metro neemt ergens in brussel(bijv. Eddy Merckx)? Auto parkeren bij het metrostation en dan met de metro naar Anderlecht.Dat is niet zover lopen van het metrostation(St Guido).Enige is dat je de tijden ff moet plannen van te voren.
Het ene stadion is het andere niet!

ALenstra

Dan nog wordt het jakkeren, stressen en jagen. En hopen dat alles meezit.

Bier und Bratwurst

das waar....maar ja,das de enige optie denk ik
Het ene stadion is het andere niet!

Bob

#619
Ik kon geen topic vinden waarin ik deze oproep beter vind passen, dus ik dump het maar hier. Ik ben op zoek naar een paar oude tickets, ik heb toentertijd deze wedstrijden bezocht maar ik heb toen met mijn stomme kop de tickets niet bewaard. Via Marktplaats.nl leverde mijn zoektocht niet veel op, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Het gaat om een ticket van de volgende wedstrijden:

AZ - PSV van 10-09-2002
AZ - FC Zwolle van 25-10-2003
Ajax - AZ van 01-11-2003
AZ - Roda JC van 22-11-2003
AZ - RKC Waalwijk van 20-11-2004

De wedstrijd AZ - PSV was mijn eerste wedstrijd in het betaalde voetbal, ik kon toen op het laatste moment met een kennis mee die in het bezit was van de seizoenkaart van zijn werk, hierdoor heb ik van deze wedstrijd eigenlijk nooit een ticket gehad.

AthleticHolanda

Misschien eens op een AZ-forum vragen?

headout

Ik lees een pagina of wat terug over Antwerp en de kaartverkoop aldaar. Verleden week per mail contact opgenomen ivm. Antwerp - Waasland Beveren.: geen reactie.

Als ik het goed begrijp, moet het geen probleem zijn om er heen te rijden en aan de kassa kaarten te kopen. Kan iemand dit bevestigen?
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

HRM1880

Citaat van: headout op feb 25, 2012, 13:49:29
Ik lees een pagina of wat terug over Antwerp en de kaartverkoop aldaar. Verleden week per mail contact opgenomen ivm. Antwerp - Waasland Beveren.: geen reactie.

Als ik het goed begrijp, moet het geen probleem zijn om er heen te rijden en aan de kassa kaarten te kopen. Kan iemand dit bevestigen?
Mailen naar Antwerp is altijd gevaarlijk als die bij de verkeerde terecht komt. Uiteraard is het geen probleem om aan de kassa te kopen.

headout

http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Joost

Citaat van: HRM1880 op feb 25, 2012, 14:09:30
Mailen naar Antwerp is altijd gevaarlijk als die bij de verkeerde terecht komt. Uiteraard is het geen probleem om aan de kassa te kopen.
Gevaarlijk?

HRM1880

Citaat van: Joost op feb 25, 2012, 16:07:56
Gevaarlijk?
Ik denk dat er mensen zijn die al vijf jaar op een antwoord wachten.

hstevenm

Ik ben kaartjes aan het kopen voor schalke twente, kan iemand mij helpen het Konto-nr? hier kom ik niet uit namelijk de overige velden heb ik (goed) ingevuld.

gr.

Joost


hstevenm

en die pakt die niet, staat dat het 'falsch' is..
Iemand een idee?

Joost

Citaat van: hstevenm op feb 27, 2012, 11:01:20
en die pakt die niet, staat dat het 'falsch' is..
Iemand een idee?

Een Duitse rekening openen?