Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

Creditcart,Visa dan?  Ik heb ze ook al besteld.
Het ene stadion is het andere niet!

HRM1880

Citaat van: hstevenm op feb 27, 2012, 11:01:20
en die pakt die niet, staat dat het 'falsch' is..
Iemand een idee?
IBAN-nummer opgeven of heb je dat ook al geprobeerd?

hstevenm

uiteindelijk is het telefonisch gelukt, 4 kaarten weten te bemachtigen.
bedankt voor de hulp mensen.

Gr.

Lars88

Beste Groundhoppers,

K wil met 5 vrienden naar Stoke City - Arsenal op 28 april, nou hebben wij via de stoke city website kaarten proberen te regelen, maar er zijn geen 6 plaatsen meer bij elkaar te verkrijgen daar. Nou zijn er nog wel kaarten op van die ticketsites maar die zijn €165, das iets te gek. Zijn er andere manieren om aan kaarten te komen, zwarte markt ofzo? Graag Advies



Joost

Citaat van: Lars88 op mrt 06, 2012, 21:29:01
Beste Groundhoppers,

K wil met 5 vrienden naar Stoke City - Arsenal op 28 april, nou hebben wij via de stoke city website kaarten proberen te regelen, maar er zijn geen 6 plaatsen meer bij elkaar te verkrijgen daar. Nou zijn er nog wel kaarten op van die ticketsites maar die zijn €165, das iets te gek. Zijn er andere manieren om aan kaarten te komen, zwarte markt ofzo? Graag Advies
Gauw kaartjes kopen voor 2 of 3 personen naast elkaar en blij zijn dat je er bij mag zijn!

Bier und Bratwurst

 Vraagje over West Ham.

Ik zit erover te denken om West Ham te bezoeken op 20 maart .Ik ben er nog niet geweest en wil graag dit stadion nog meepikken.
Is het een mogelijk om aan de kassa 1 kaart te kopen of is dit vrijwel onmogelijk en moet ik het online doen?
Vraag me dit af omdat ze gaan verhuizen en het stadion misschien de laatste thuiswedstrijden vol zal zitten.
Het ene stadion is het andere niet!

Bob

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 06, 2012, 22:11:44
Vraagje over West Ham.

Ik zit erover te denken om West Ham te bezoeken op 20 maart .Ik ben er nog niet geweest en wil graag dit stadion nog meepikken.
Is het een mogelijk om aan de kassa 1 kaart te kopen of is dit vrijwel onmogelijk en moet ik het online doen?
Vraag me dit af omdat ze gaan verhuizen en het stadion misschien de laatste thuiswedstrijden vol zal zitten.

Ik heb de afgelopen week in Londen doorgebracht en in de gratis avondkrant Evening Standard, die rondom de underground uitgedeeld wordt, stond bijna dagelijks een paginagrote advertentie met een publiciteitsstunt voor tickets van West Ham United, ik heb daardoor de indruk gekregen dat het daar niet zo vlot loopt. Misschien zou je even contact op kunnen nemen met mensen bij West Ham United? Wellicht is het mogelijk een ticket te reserveren tot een (paar) uur voor de betreffende wedstrijd. Het stadion is in ieder geval goed te bereiken.

HRM1880

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 06, 2012, 22:11:44
Vraagje over West Ham.

Ik zit erover te denken om West Ham te bezoeken op 20 maart .Ik ben er nog niet geweest en wil graag dit stadion nog meepikken.
Is het een mogelijk om aan de kassa 1 kaart te kopen of is dit vrijwel onmogelijk en moet ik het online doen?
Vraag me dit af omdat ze gaan verhuizen en het stadion misschien de laatste thuiswedstrijden vol zal zitten.
Hangt er vanaf of de wedstrijd de status "all ticket" meekrijgt. Indien niet is het perfect mogelijk om een kaart aan de kassa te kopen.

stadiongebod

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 06, 2012, 22:11:44
Vraagje Vraag me dit af omdat ze gaan verhuizen en het stadion misschien de laatste thuiswedstrijden vol zal zitten.

Als ze al verhuizen dan spelen ze tenminste het komende seizoen ook nog op de Boleyn Ground.

Bier und Bratwurst

Citaat van: stadiongebod op mrt 07, 2012, 09:29:14
Als ze al verhuizen dan spelen ze tenminste het komende seizoen ook nog op de Boleyn Ground.

Als dat zo is ,danplan ik de wedstrijd later in!!  In ieder geval allemaal bedankt voor jullie reactie!!
Het ene stadion is het andere niet!

hstevenm

Citaat van: HRM1880 op mrt 06, 2012, 23:06:04
Hangt er vanaf of de wedstrijd de status "all ticket" meekrijgt. Indien niet is het perfect mogelijk om een kaart aan de kassa te kopen.

Je kunt ook de optie collect selecteren. Bestel je online je ticket en haal je die daar op. ook is er volgens mij een E-ticket.



HRM1880

Iemand een idee of er speciale Spelen treinen komen vanuit Londen naar die steden? Want anders wordt dat al rap een dure affaire om zo'n paar wedstrijden te gaan bekijken.


georgesv

Olympic Football tickets on sale tomorrow

Tickets for the London 2012 Olympic Football Tournament, will go on sale at 11am tomorrow, Monday 30 April until 11pm on Sunday 6 May 2012.

The Tournament will take place at six iconic venues in cities across the UK including Cardiff, Coventry, Glasgow, Newcastle, Manchester and London.

Full price tickets start at just £20 with special prices for young people aged 16 and under and seniors aged 60 and over.

Tickets can be purchased at www.tickets.london2012.com and will be sold on a first come, first served basis. Please note: tickets will not be available for all sessions and in all price categories.

Purchasing Olympic Football tickets in this phase will not affect your eligibility for future Olympic Games and Paralympic Games ticket sales.

Don't be fooled by bogus websites and organisations claiming to sell tickets to the Games. To check whether a website is an official sales channel please use our website checker

As a proud sponsor of London 2012, Visa (debit, credit, prepaid) is the only card accepted for online ticket sales.