Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Freekos79 op jul 31, 2012, 17:52:20
Heeft iemand enig idee, wanneer Gent de tickets voor haar thuiswedstrijden vrijgeeft online? Er staat alleen maar "weldra in de verkoop"

Op Kaagent.be;


Voorverkoop tickets thuiswedstrijden
Voor competitiewedstrijden in het Ottenstadion start de voorverkoop van tickets telkens 6 weken voor de match plaatsvindt.

Freekos79

Citaat van: Joost op jul 31, 2012, 21:52:15
Op Kaagent.be;


Voorverkoop tickets thuiswedstrijden
Voor competitiewedstrijden in het Ottenstadion start de voorverkoop van tickets telkens 6 weken voor de match plaatsvindt.

Dat heb ik inderdaad gelezen, dit geldt iig niet voor de onlineshop.
Volgende wedstrijd: ?

Joost

Citaat van: Freekos79 op jul 31, 2012, 22:10:57
Dat heb ik inderdaad gelezen, dit geldt iig niet voor de onlineshop.
Ik zou me niet zo druk maken, komt wel goed.

Sander11

Morgen onverwachts naar Lierse - Standard Liège! Mits niet uitverkocht is kan op de bekende sites niks vinden iemand idee of dit uitverkocht zal zijn?!
HEYA DEN BOSCH!

voetbalfan

Citaat van: Sander11 op aug 02, 2012, 19:41:15
Morgen onverwachts naar Lierse - Standard Liège! Mits niet uitverkocht is kan op de bekende sites niks vinden iemand idee of dit uitverkocht zal zijn?!

Lierse verkoopt eigenlijk zelden uit geloof, door het hoge aantal staanplaatsen. Ik weet wel niet of de kassa's open zijn maar veronderstel van wel.

wekke

Citaat van: voetbalfan op aug 03, 2012, 02:03:44
Lierse verkoopt eigenlijk zelden uit geloof, door het hoge aantal staanplaatsen. Ik weet wel niet of de kassa's open zijn maar veronderstel van wel.

Te late reactie, maar toch effe meegeven dat normaal de stadionkassa's enkel gesloten zijn tegen teams zoals Antwerp en KV Mechelen gezien het hoge risico gehalte.

AthleticHolanda

De onoverdekte plaatsen bij VVV kostten vorig seizoen nog €20, dit seizoen slechts €10, op de wedstrijden tegen Ajax, PSV en Feyenoord na. Hulde.

Bier und Bratwurst

Das netjes. Kunnen veel clubs een voorbeeld aan nemen.
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op aug 04, 2012, 14:09:58
De onoverdekte plaatsen bij VVV kostten vorig seizoen nog €20, dit seizoen slechts €10, op de wedstrijden tegen Ajax, PSV en Feyenoord na. Hulde.
Misschien verkopen ze dan wel een keer uit.

Stadionhopper

Citaat van: AthleticHolanda op aug 04, 2012, 14:09:58
De onoverdekte plaatsen bij VVV kostten vorig seizoen nog €20, dit seizoen slechts €10, op de wedstrijden tegen Ajax, PSV en Feyenoord na. Hulde.

Dat mag ook wel weer, de laatste prijsverhoging van 1,5 jaar geleden was juist de reden dat ik niet meer in De Koel kwam. Toen werd van het ene moment de prijs van € 12,50 naar € 20,00 verhoogd voor de onoverdekte lange zijde.
Wat betreft de bezettingsgraad van VVV, deze is hoger dan Vitesse en Roda JC.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: Joost op aug 04, 2012, 19:42:20
Misschien verkopen ze dan wel een keer uit.

Misschien ook een ideetje voor Roda daar zit het ook nooit vol.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: Stadionhopper op aug 05, 2012, 11:55:49
Dat mag ook wel weer, de laatste prijsverhoging van 1,5 jaar geleden was juist de reden dat ik niet meer in De Koel kwam. Toen werd van het ene moment de prijs van € 12,50 naar € 20,00 verhoogd voor de onoverdekte lange zijde.
Wat betreft de bezettingsgraad van VVV, deze is hoger dan Vitesse en Roda JC.

Ik vind bezettingsgraad niet zo spannend. Dat je wekelijks verkondigd dat je stadion uitverkocht is met 7500 plaatsen terwijl dat alleen tegen Ajax en Feyenoord zo is vind ik vreemder.

Overigens word ik vaak moe van die verhalen over lege plekken bij Roda (en Vitesse). Net als Ajax en Feyenoord hebben beide een stadion gebouwd dat wat groter is dan wekelijks nodig is/was om zo bij topwedstrijden wel extra mensen te kunnen ontvangen. Dat getuigt van meer visie dan er bijvoorbeeld in Groningen, Enschede, Nijmegen of Heerenveen was door een te klein stadion te bouwen.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op aug 05, 2012, 21:26:42
Ik vind bezettingsgraad niet zo spannend. Dat je wekelijks verkondigd dat je stadion uitverkocht is met 7500 plaatsen terwijl dat alleen tegen Ajax en Feyenoord zo is vind ik vreemder.

Overigens word ik vaak moe van die verhalen over lege plekken bij Roda (en Vitesse). Net als Ajax en Feyenoord hebben beide een stadion gebouwd dat wat groter is dan wekelijks nodig is/was om zo bij topwedstrijden wel extra mensen te kunnen ontvangen. Dat getuigt van meer visie dan er bijvoorbeeld in Groningen, Enschede, Nijmegen of Heerenveen was door een te klein stadion te bouwen.

Het is wel zo dat een vol stadion meer mensen aantrekt, en een stadion met lege plekken mensen afschrikt. Heerenveen doet/deed het mijns inziens het beste door stapje bij beetje uit te breiden en constant een wachtlijst te houden, zo blijft het stadion vol en willen nog meer mensen erbij horen.

In Utrecht is het stadion ook nooit helemaal gevuld, zelfs niet tegen Ajax en Europees. Onze bezettingsgraad zal niet ver boven die van Roda en Vitesse liggen vrees ik.

VVV is de laatste jaren wat minder nauwkeurig met toeschouwersaantallen, maar was afgelopen seizoen wel degelijk zo eerlijk om niet steeds 7500 te geven. De officiële capaciteit (al heb ik daar m'n twijfels bij) inclusief de niet bestaande staanplaatsen is overigens 8000 sinds de ingebruikname van de staantribune aan de Duitse zijde. Dat aantal is volgens mij alleen tegen Ajax en Helmond Sport gegeven, verder was ik o.a. bij de wedstrijden tegen AZ (7350), RKC (7300), Groningen (7211) en Cambuur (7200) om maar wat voorbeelden te noemen, en ik denk dat die cijfers dichtbij de waarheid liggen.

Bier und Bratwurst

#703
Citaat van: Joost op aug 05, 2012, 21:26:42
Ik vind bezettingsgraad niet zo spannend. Dat je wekelijks verkondigd dat je stadion uitverkocht is met 7500 plaatsen terwijl dat alleen tegen Ajax en Feyenoord zo is vind ik vreemder.

Overigens word ik vaak moe van die verhalen over lege plekken bij Roda (en Vitesse). Net als Ajax en Feyenoord hebben beide een stadion gebouwd dat wat groter is dan wekelijks nodig is/was om zo bij topwedstrijden wel extra mensen te kunnen ontvangen. Dat getuigt van meer visie dan er bijvoorbeeld in Groningen, Enschede, Nijmegen of Heerenveen was door een te klein stadion te bouwen.
In Enschede bouwt men op de groei. Er word nog een keer uitgebreid naar ongeveer 44000 als het weer vol zit en er weer een wachtrij komt.Dat is ook de toekomstvisie ,moet het nodig zijn. Echter de infrastructuur buiten eht stadion zal eerst aangepakt moeten worden.En dat heeft Twente natuurlijk niet in handen. Wat heb je trouwens aan een te groot stadion als je het toch niet vol krijgt? Beter is in stappen te bouwen.
Het ene stadion is het andere niet!

cafebac

Mooi dat hier op dit clubneutrale forum vol voetbalnomaden die door Europa zwerven om de Eredivisie met alle supportersregeltjes te ontvluchten direct op hun strepen gaan staan wanneer het over hun cluppie gaat :)

Ons stadion ligt mooi dichtbij het centrum, we maken niet veel lawaai maar op de tribune is het altijd gezellig. Proost en weltrusten!