Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Freekos79

Charleroi - Standard, 19 augustus. Zal geen probleem zijn om aan de kassa voor de wedstrijd een kaartje te kopen, toch?
Volgende wedstrijd: ?

voetbalfan

Normaal geen enkel probleem, controleer wel of de kassa's open zijn maar ook dat lijkt me geen probleem.

Freekos79

Citaat van: Freekos79 op aug 08, 2012, 15:59:45
Charleroi - Standard, 19 augustus. Zal geen probleem zijn om aan de kassa voor de wedstrijd een kaartje te kopen, toch?

heb net online kaarten gekocht via: http://sport.be.msn.com/jupilerproleague/ticketing/nl/

Charleroi is zojuist toegevoegd!
Volgende wedstrijd: ?

Ramonnie

Gladbach-Kiev zal wel kansloos zijn zonder seizonskaart? Mensen hier nog tips?

spons

Citaat van: Ramonnie op aug 10, 2012, 15:17:52
Gladbach-Kiev zal wel kansloos zijn zonder seizonskaart? Mensen hier nog tips?

Nee hoor volgens mij absoluut niet kansloos misschien niet eens uitverkocht.

Gewoon de website van BMG in de gaten houden en alvast een gebruikersnaam aanmaken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ramonnie

Oke, thnx. Heb iig accountje aangemaakt (duurt tot 3 dagen voor account bevestigd wordt....dat dat nog kan in deze technologische tijd). Anyway, als ik het goed begrijp zou k dan al vanaf zondag ofzo kaarten kunnen proberen te krijgen. Naja we zien het wel :)

spons

Wel een groot nadeel is, bedenk ik me net, dat er geen staanplaatsen verkocht mogen worden dus dat de capaciteit behoorlijk naar beneden zal gaan al neem ik aan dat ze de staantribune om zullen bouwen naar zitplaatsen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Freekos79

weet iemand of je met een kaartje van Viktoria Koln, ook gratis in een bepaald gebied met de trein kan?
Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

Ga er maar van uit van niet. Ik zie het nergens terug op hun website onder tickets.

hgrm

Gratis-met-het-OV-deals hebben eigenlijk alleen de grote clubs. Voor zover ik me kan herinneren, ben ik het in de Regionalliga alleen tegengekomen bij RW Essen en Darmstadt. Viktoria heeft welliswaar veel geld, maar qua populariteit stelt het (evenals Fortuna) weinig voor. Wat dat betreft is 1.FC Köln heer en meester in de Domstad.

Of, zoals ik het laatst verwoordde: "In het land van de éénogen is de koning blind".
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Freekos79

Citaat van: hgrm op aug 10, 2012, 21:54:42
Gratis-met-het-OV-deals hebben eigenlijk alleen de grote clubs. Voor zover ik me kan herinneren, ben ik het in de Regionalliga alleen tegengekomen bij RW Essen en Darmstadt. Viktoria heeft welliswaar veel geld, maar qua populariteit stelt het (evenals Fortuna) weinig voor. Wat dat betreft is 1.FC Köln heer en meester in de Domstad.

Of, zoals ik het laatst verwoordde: "In het land van de éénogen is de koning blind".

Ok dan, was aan het denken om de derby tussen viktoria en fortuna te bezoeken. Maar wordt toch wat prijziger als het treinkaartje niet inclusief is. Volgens mij hebben RWO en Wuppertal ook "gratis reizen". Is toch wel ideaal zo'n regeling!
Volgende wedstrijd: ?

hgrm

Met een NRW-ticket of een Schönes Wochenende-ticket kun je voor weinig geld in Keulen komen.
De OV-tickets zijn vaak ook voor een beperkt gebied. Met een Keuls ticket kun je niet in Oberhausen ofzo op de trein stappen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: Freekos79 op aug 10, 2012, 22:50:11
Ok dan, was aan het denken om de derby tussen viktoria en fortuna te bezoeken. Maar wordt toch wat prijziger als het treinkaartje niet inclusief is. Volgens mij hebben RWO en Wuppertal ook "gratis reizen". Is toch wel ideaal zo'n regeling!

Met het kaartje zou je sowieso alleen in het KVB (Kolner Verkehrs Betrieb) gebied mogen reizen wat er in feite op neer komt dat je alsnog een kaartje naar Koln Hauptbanhof moet kopen.

FCT1980

Het Suitse openbaar vervoer is ook ehct heel geodkoop vergeleken met Nederland.
Vooral als je met een paar personen bent kun je kortingskaarten krijgen en voor heel weinig reizen. Wij zijn een keer naar Dortmund-Schalke geweest en hebben voor 2 uur trein nog geen € 6,- pp betaald. Als je het daar voor moet laten eet je maar een braadworstje minder.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op aug 11, 2012, 08:34:08
Het Suitse openbaar vervoer is ook ehct heel geodkoop vergeleken met Nederland.
Vooral als je met een paar personen bent kun je kortingskaarten krijgen en voor heel weinig reizen. Wij zijn een keer naar Dortmund-Schalke geweest en hebben voor 2 uur trein nog geen € 6,- pp betaald. Als je het daar voor moet laten eet je maar een braadworstje minder.
Dat ben ik niet met je eens. Er zijn kortingskaarten beschikbaar maar wanneer je daar geen gebruik van kan maken zoals bij het overschrijden van provinciegrenzen is het heel erg duur.
Voorbeeldje; een enkeltje Aken-Frankfurt is €58, en dat is per gewone trein dus geen ICE. Daar zit je ruim 3 uur in en je legt zo'n 260km af. Heerlen-Heerenveen is ruwweg dezelfde afstand, door een erg lange overstap ben je langer onderweg. Maar dat enkeltje kost slechts €24.