Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

watergatehopper

Citaat van: Its Matchday op okt 08, 2013, 20:29:05
Zie dit nu pas langskomen. Ik ga in december naar CPFC en ben in het bezit van een membership dus zou je ook kunnen helpen.
Laat maar even weten of je nog interesse hebt.

OK.... Uiteraard heb ik nog wel interesse. Hoe zie je dit voor je? Jij hebt membership en koopt tickets voor 26 okt. tegen arsenal en jouw eigen wedstrijd in december en ik koop die kaartjes tegen arsenal over?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Its Matchday

Citaat van: watergatehopper op okt 09, 2013, 08:38:19
OK.... Uiteraard heb ik nog wel interesse. Hoe zie je dit voor je? Jij hebt membership en koopt tickets voor 26 okt. tegen arsenal en jouw eigen wedstrijd in december en ik koop die kaartjes tegen arsenal over?

Heb even nagekeken op de site van CPFC. Een combi van Arsenal en NUFC(wedstrijd die ik ga bezoeken) is niet mogelijk.
Daarnaast val ik in de categorie student wat al zorgt voor een verschil van €60,- over 2 kaartjes... 
Sorry dat ik je niet verder kan helpen, maar zoals FCT1980 al zegt CAFC  is een mooi alternatief.
@ViezeVis

watergatehopper

Citaat van: Its Matchday op okt 09, 2013, 09:00:24
Heb even nagekeken op de site van CPFC. Een combi van Arsenal en NUFC(wedstrijd die ik ga bezoeken) is niet mogelijk.
Daarnaast val ik in de categorie student wat al zorgt voor een verschil van €60,- over 2 kaartjes... 
Sorry dat ik je niet verder kan helpen, maar zoals FCT1980 al zegt CAFC  is een mooi alternatief.

Oei dat is jammer, toch bedankt! CAFC speelt op zondag dus daar ga ik zeker naartoe. Waarschijnlijk Reading ipv CPFC.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Ici c est Paris

Iemand ervaring met de site www.voetbalkaartenshop.nl? Is dat betrouwbaar?

Zag namelijk een link op de site www.engels-voetbal.nl naar deze site, is deze site ook betrouwbaar?


Its Matchday

Citaat van: Ici c est Paris op okt 09, 2013, 15:16:19
Zag namelijk een link op de site www.engels-voetbal.nl naar deze site, is deze site ook betrouwbaar?

Weet niet of de eigenaar van die site ook hier zit, dacht het wel...
De site is in ieder geval van @Footballenzo. Wat ik heb begrepen is dat hij geen kaarten meer verkoopt via z'n site, maar heeft mij wel eens laten weten gebruik te mogen maken van z'n booking history.
@ViezeVis

Ici c est Paris

Dat weet ik, maar aangezien hij linkt naar die site, vandaar. Dus als iemand in het verleden weleens bij hem besteld heeft, vertrouw ik ook op zijn advies zegmaar.

Sander11

Citaat van: Ici c est Paris op okt 09, 2013, 15:16:19
Iemand ervaring met de site www.voetbalkaartenshop.nl? Is dat betrouwbaar?

Zag namelijk een link op de site www.engels-voetbal.nl naar deze site, is deze site ook betrouwbaar?

De site van Ferdi www.engels-voetbal.nl was erg betrouwbaar.. jongen met een passie voor engels voetbal helaas is die gestopt met het kopen van andere voor kaarten. En is zijn site alleen nog maar bedoeld om zijn passie aan andere over te brengen. De voetbalkaartenshop.nl ken ik persoonlijk niet.
HEYA DEN BOSCH!

FCT1980

Ferdi heeft destijds een mail gehad van Fulham dat hij geen kaarten van hen aan derden mocht doorverkopen. En dat bij herhaling maatregelen zouden volgen. Dit heeft hem ertoe doen besluiten om er mee te stoppen.
Misschien kan hij nog wel wat voor mensen hier betekenen want hij heeft heel veel (echt heel veel) connecties in Engeland en bij iedere club wel een booking history.

Volgens mij had hij zich ooit aangemeld hier maar daar verder geen vervolg aan gegeven.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

headout

Citaat van: Ici c est Paris op okt 09, 2013, 15:16:19
Iemand ervaring met de site www.voetbalkaartenshop.nl? Is dat betrouwbaar?
Geen ervaring, maar zag wel dat het domein op naam van ene Steven Massier staat. Is dat een bekende naam voor iemand?
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

jona93

zou normaal volgende maand naar de thuiswedstrijd van Frankrijk in de barrages voor het wk willen gaan kijken indien het een mooie tegenstander is is het makkelijk om aan de kassa kaarten te kopen?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

wekke

Citaat van: jona93 op okt 17, 2013, 16:30:33
zou normaal volgende maand naar de thuiswedstrijd van Frankrijk in de barrages voor het wk willen gaan kijken indien het een mooie tegenstander is is het makkelijk om aan de kassa kaarten te kopen?

Betwijfel ik. Als ik me niet vergis dan verkoopt het Stade de France makkelijk uit.

spons

Citaat van: wekke op okt 17, 2013, 16:55:47
Betwijfel ik. Als ik me niet vergis dan verkoopt het Stade de France makkelijk uit.

Via de website van de Franse voetbalbond is het over het algemeen vrij makkelijk kaartjes kopen voor interlands van het Franse Elftal
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

Citaat van: spons op okt 17, 2013, 17:09:00
Via de website van de Franse voetbalbond is het over het algemeen vrij makkelijk kaartjes kopen voor interlands van het Franse Elftal

Maar aan de stadionkassa's lijkt de kans me toch klein. Niet?

spons

Citaat van: wekke op okt 17, 2013, 17:33:59
Maar aan de stadionkassa's lijkt de kans me toch klein. Niet?

Lijkt me vrijwel uitgesloten dat er aan de kassa nog kaarten te koop zullen zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Verwijderd lid

Citaat van: spons op okt 17, 2013, 17:42:02
Lijkt me vrijwel uitgesloten dat er aan de kassa nog kaarten te koop zullen zijn

Precies, geen risico nemen en gewoon via de site van Stade de France of de Franse voetbalbond een kaart bestellen.