Week 1 zondag 2 januari t/m zondag 9 januari

Gestart door Bier und Bratwurst, dec 30, 2010, 23:12:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Citaat van: HRM1880 op jan 09, 2011, 21:20:05
Hebben we al jaren commentaar op, maar wat wil je met een bestuur dat nog in het verleden leeft.
Veel volk was er niet, maar had ook niet meer verwacht, al valt wel op dat tribune 3 (achter de goal) steeds leger en leger wordt. De laatste weken spelen we doorgaans voor evenveel volk.

Weet je wellicht een website waar ik het officiele bezoekersaantal terug kan vinden ?

HRM1880

Citaat van: Meester op jan 09, 2011, 21:21:31
Weet je wellicht een website waar ik het officiele bezoekersaantal terug kan vinden ?
Normaal komen die op www.antwerpsupporter.be te staan bij het verslag, maar staat er nog niet bij. Morgen staat dit wel in de krant, maar varieert van krant tot krant. Wil dan wel laten weten wat er in de Gazet van Antwerpen staat.

3434

Ik ga graag naar Antwerp. Het voelt zoals 'de goeie ouwe tijd' terwijl het ook daar 2011 is. Al vind ik het doodzonde van die Mcdonalds-tribune. Maar het is nu eenmaal zo. Vorig jaar tegen Dender zat het lekker vol en de sfeer was ook zoals het hoort bij RAFC. Zonde dat ze volgend jaar wéér in 2de klasse uitkomen. Ik als neutrale supporter word er zelfs gek van hehe.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

hgrm

Aan de andere kant: Als ze naar eerste promoveren is het wellicht snel gedaan met de Antwerpse nostalgie.

Ik heb hetzelfde overigens met Berchem; die zou ik graag eens wat hoger zien spelen....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen