Werk in uitvoering

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 09:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Niels_Zitterd

Na vele jaren discussie en vergunningproblematiek is dan toch eindelijk begonnen met het verder afbouwen van het Fortuna Stadion. Ondanks dat de kleuren mij niet direct aanspreken lijkt er dan toch vooruitgang te komen. De korte zijde achter de noordtribune is nu nagenoeg klaar. Daarna wordt er gekeken hoe verder te gaan met de andere twee nog onafgebouwde zijdes.

Tevens krijgt de binnenkant van het stadion een facelift, zo wordt er veel beton voorzien van een verflaag in de clubkleuren.








FC_Emmen

Excelsior heeft plannen om op termijn het stadion uit te breiden
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=232681
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Sebastiaan_W

In 2014 is begonnen met de (ver)bouw van het hoofdgebouw en sinds een anderhalve week zijn ze ook met het stadion bezig bij Heracles.

Anderhalve week geleden ging de tribune van ON Almelo tegen de vlakte en zijn ze begonnen met het gedeeltelijk demonteren van de tribune aan deze lange zijde. Het dak van de tribunes gaat eraf en een deel van de achterkant van deze tribune is verwijderd. Vanmorgen reden de heimachines het complex op.

Zal eens kijken of ik binnenkort foto's kan maken.


rogo_breda

Volop foto's op de site van Heracles.
http://www.heracles.nl/nieuws?newsId=9299

Het wordt een stadion met 2 kleine ringen, met name de bovenste ring is erg klein. Nog kleiner dan in de Euroborg dus. Ik ben er geen fan van. Dan liever een stadion met grotere, 'enkele' tribunes!

FCT1980

Vind het wel wat hebben een dubbele ring.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FC_Emmen

Ze hadden beter de hoeken weer open kunnen maken :)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Het ziet er helemaal niet zo lelijk uit, ik vraag me alleen af waarom ze niet begonnen zijn met 1 tribune uit te breiden. Nu gaan ze extra plekken creeeren terwijl het stadion nu al niet vol zit.

Sebastiaan_W

De vernieuwbouw van het Polman Stadion gaat erg hard. Mag ook wel, want in augustus moet het stadion klaar zijn.

Afgelopen zaterdag hadden amateurclubs de mogelijkheid om stoeltjes en/of tribune onderdelen uit het stadion te halen. In ieder geval maakte Quick '20 en RSC uit Rossum hier gebruik van. Quick '20 nam 1.500 witte en zwarte stoeltjes mee naar Oldenzaal. RSC haalde metalen tribune(s) uit het stadion en wil deze op het eigen sportpark weer opbouwen.

Joost, hoezo zit het stadion nu al niet vol? Toch altijd 8.100 tot 8.500 man in het stadion. 2 vakken in de hoek zijn voor de gasten en regelmatig gebeurt het dat bezoekende clubs één vak afnemen. Er was ook een wachtlijst voor seizoenkaarthouders.

Joost

Citaat van: Sebastiaan_W op jun 01, 2015, 14:37:30
Joost, hoezo zit het stadion nu al niet vol? Toch altijd 8.100 tot 8.500 man in het stadion. 2 vakken in de hoek zijn voor de gasten en regelmatig gebeurt het dat bezoekende clubs één vak afnemen. Er was ook een wachtlijst voor seizoenkaarthouders.

Ik heb Heracles dit jaar alleen in samenvatting gezien maar vrijwel tweewekelijks viel de grote hoeveelheid lege plaatsen op in het vak aan de lange zijde tegen het uitvak aan. Ook de tribune achter het doel was vaak behoorlijk leeg.


FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Defender

Wij gaan Ajax - Wolfsburg doen, vrijdag 17 juli, 19.00
Wij zouden vanuit het Brusselse optijd vertrekken, zo rond de middag.
Nu zouden we ons willen parkeren bij het stadion, iemand een idee waar, hoe, wat .. ?
Welke metro/trein/bus je moet nemen om naar Amsterdam te gaan en terug ?

Grtz
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Joost

Er is bij de Arena een groot station, van daaruit kun je denk ik iedere 2 minuten naar het centrum komen met metro, tram of trein.

Maar vergeet niet dat parkeren in Amsterdam extreem duur is, reken op 1 euro per 20 minuten.


Bier und Bratwurst

Citaat van: Joost op jun 29, 2015, 22:05:31
Er is bij de Arena een groot station, van daaruit kun je denk ik iedere 2 minuten naar het centrum komen met metro, tram of trein.

Maar vergeet niet dat parkeren in Amsterdam extreem duur is, reken op 1 euro per 20 minuten.

Ik zou de auto bij een station in een voorstad zoals Diemen parkeren en dan met de trein verder gaan richting Duivendrecht.
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Eens.

Zowel station Bijlmer/Arena als station Duivendrecht zijn op loopafstand.

In Bijlmer/Arena stoppen de sprinters uit Utrecht, Rotterdam (via Woerden) en de intercity's uit Utrecht via Amsterdam-Zuid rijden.
Je zou bijvoorbeeld de auto in Breukelen op de carpoolplaats kunnen neerzetten. Da's direct aan de snelweg A2 ('s Hertogenbosch-Utrecht-Amsterdam) en een paar minuten lopen van het station. Vanuit Breukelen gaat er minstens 2 en soms 4 sprinters per uur.

In Duivendrecht stoppen dezelfde sprinters uit Utrecht (maar niet de intercities).
Daarnaast stoppen alle treinen op de lijn Schiphol-Amsterdam Zuid-Duivendrecht-Weesp-Almere/Hilversum.
Als je uit het zuiden komt, kun je bijvoorbeeld in Nieuw Vennep de auto parkeren. Bij het station is een vrij groot parkeerterrein en het dorp ligt vlak aan de snelweg A4 (Rotterdam-Amsterdam). Een andere parkeer-optie is Bussum-Zuid, maar dat ligt voor jou aan de verkeerde kant (voorbij) Amsterdam. Zowel van Nw Vennep als Bussum-Z gaan twee sprinters per uur naar Duivendrecht.

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FC_Emmen

In de Adelaarshorst wordt druk doorgebouwd:
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'