Merseyside Derby Everton-Liverpool (7 april ek): kaartje + overnachting te koop!

Gestart door Filip020169, jan 12, 2018, 22:31:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Filip020169

Hallo allen!

Wie vertrouwd is met 'het fenomeen' liverpoolreizen.nl, a.k.a. Robin, weet dat dit een bona fide deal is -
en wie deze formule niet kent: korte toelichting... Tickets voor zowel Liverpool FC als Everton FC zijn via deze betrouwbare heer te bekomen - én je logeert er nog 2 of zelfs 3 nachten (naar eigen keuze) inbegrepen bovenop! Meer info vind je op z'n website...

Zelf heb ik een (vooraf betaalde, want dat is bij hem gebruikelijk...) reservatie voor de derby Everton - Liverpool (momenteel gedateerd op zaterdag 7 april); maar het ongeluk wil dat ik (omwille van mijn werk) niet kan gaan.

Ik ben dan ook naarstig op zoek naar iemand die m'n plaats wil innemen. De derby is al làng uitverkocht; het is dus werkelijk een unieke gelegenheid voor de individuele groundhopper om dit een keertje mee te maken... Mijn aankoopprijs was 250 pond (circa 285 euro); zoals gezegd is dit ter waarde van het wedstrijdticket én 2 of 3 overnachtingen. (Vervoer moet je uiteraard wel zélf nog regelen.)

Ik was erbij in december jl., op Anfield, en het is werkelijk de meest intense derby die ik OOIT meemaakte... (en ik heb er toch al wel enkele in m'n buideltje steken.)

Doe gerust een bod! ( fjan@skynet.be )

Aan iedereen: héél veel voetbalgeluk in 2018 -
en (hopelijk) tot hoors!

Grz,
Filip.
(Antwerpen, BELGIË) 
"Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that." (Bill Shankly)

jona93

Klinkt mooi ga het eens voorleggen aan een vriend of hij geen interesse heeft voor te gaan kijken
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Filip020169

"Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that." (Bill Shankly)

Filip020169

Kaart heeft ondertussen een nieuwe bestemming gekregen.
Bedankt, allen, voor de interesse.
Groeten aan ieder!
"Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that." (Bill Shankly)