Opmerkelijke nieuwtjes

Gestart door Rinus A., mrt 28, 2008, 15:50:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rinus A.

CiteerA man bidding to buy Mansfield Town is planning to rename the club Harchester United after the former Sky series The Dream Team, the BBC has learnt.
John Batchelor, former owner of York City, submitted a bid to majority shareholder Keith Haslam on Wednesday.

Producers of the Sky series confirmed Mr Batchelor had made an approach to use the name.

It is understood the racing car enthusiast also plans to use actors from the television series at the club.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/nottinghamshire/7318218.stm


TeeZee

Oh boy. Laat Mansfield Town dan maar degraderen dit seizoen. Batchelor was een oplichter die York City in een shirt liet spelen met een grote Y en linkte zijn raceteam aan het voetbalteam.

hgrm

Dit gaat de FA nooit goedkeuren. De naam van de club moet in Engeland iets in zich hebben dat met de geografische lokatie van de club te maken heeft.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Stadionhopper

Vanavond om 18:25 uur is de Duitse keeper Robert Enke overleden. Het gerucht gaat dat het om zelfmoord ging.

Wist niet zo snel een topic te vinden waarin ik dit kon posten.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

King Nothing

Eerstvolgende wedstrijd van Hannover '96 (waar Enke onder contract stond) ben ik bij... De eerste wedstrijd van SC Freiburg na het overlijden van hun voorzitter 2 weken geleden was ik bij...
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Hugo

Ik ben geschokt door de zelfmoord van Robert Enke. Een fantastische sportman en hij leek mij een goed mens. Erg knap van zijn weduwe dat ze een persconferentie gaf.

Stadionhopper

Vandaag alvast een voorproefje gehad wat de Bundesliga volgende week staat te wachten, een indrukwekkende minuut stilte bij FC Remscheid - KFC Uerdingen.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Foppe de Haan wordt bondscoach van Tuvalu.

Ik ben jaloers.