Belangrijk laatste kans om te bezoeken !

Gestart door rwdm, apr 10, 2013, 11:24:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper

Citeer@Watergate RFC Liege moet binnenkort uit Seraing weg, stadion zal nog wel blijven maar akelig leeg zijn, dus misschien de moeite waard om tijdens de eindronde te gaan. Luik haalt wel een 3-4000 man, in 4de klasse.

Betekent binnenkort na dit seizoen? Waar gaan ze daarna spelen? Ik zou nog wel graag eens naar Seraing gaan in ieder geval. 
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Hugo

Stuttgarter Kickers gaan het stadion verbouwen en spelen komend najaar tijdelijk in Reutlingen . De sloop van de tribune bij March Town is uitgesteld. Bij Sutton United gaan ze deze zomer ook verbouwen .

cafebac

Citaat van: watergatehopper op apr 28, 2014, 15:48:05
Betekent binnenkort na dit seizoen? Waar gaan ze daarna spelen? Ik zou nog wel graag eens naar Seraing gaan in ieder geval.

Luik gaat nieuwbouwen vlakbij waar het oude Rocourt vroeger stond. Maar volgens mij zijn ze nog niet begonnen dus sowieso komend seizoen nog gewoon in Seraing.

3434

Speelt Seraing dan de ene week en FC Luik de andere? Kan ik moeilijk geloven. Volgens mij gaan die van Seraing, Luik er gewoon uitflikkeren.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: Breda op apr 29, 2014, 00:25:29
Volgens mij kan niet Sérésien (onder welk stamnummer dan ook) dat beslissen, maar wel de burgemeester van Seraing (is dat nog steeds die PS-dinosaurus Alain Mathot?).

Overigens las ik op een Waalse site dat enkele kleine aanpassingen aan het stadion zullen volstaan om het gereed te maken voor 2e klasse; immers, Sérésien zal dankzij het stamnummer van Boussu volgend jaar in 2e aantreden.

RFC Liege heeft er niet heel lang geleden ook al gespeeld in tweede dus zoveel aanpassingen zullen het niet zijn.

HRM1880

Citaat van: Joost op apr 29, 2014, 08:40:41
RFC Liege heeft er niet heel lang geleden ook al gespeeld in tweede dus zoveel aanpassingen zullen het niet zijn.
Die elascon achter de goal is afgekeurd dacht ik. Aangezien dit in het verleden altijd fungeerde als bezoekersvak zullen ze daar vooral werk aan hebben.

Terranova

Aanstaande zondag speelt Lyra haar laatste wedstrijd in het oude stadion. Is het de moeite waard om hiervoor richting Lier af te reizen? Foto's beloven i.i.g. veel goeds.

Joost

Citaat van: Terranova op mei 02, 2014, 18:37:47
Aanstaande zondag speelt Lyra haar laatste wedstrijd in het oude stadion. Is het de moeite waard om hiervoor richting Lier af te reizen? Foto's beloven i.i.g. veel goeds.

Gaan.

Terranova

Gaan we dan ook maar eens doen. Hadden het eigenlijk in januari al willen meepakken toen we naar Lierse - Anderlecht zijn geweest. Helaas was het toen te laat en te donker.

Voetbalman

Citaat van: Terranova op mei 02, 2014, 18:37:47
Aanstaande zondag speelt Lyra haar laatste wedstrijd in het oude stadion. Is het de moeite waard om hiervoor richting Lier af te reizen? Foto's beloven i.i.g. veel goeds.

Match om 15h00, maar om 12h00 beginnen de 'festiviteiten', met volgens de affiche een orkestje, oudspelers, voorwedstrijden, retrofoto's, ...

Tijdens het WK komt er 'Bar Brazil', worden alle wedstrijden uitgezonden op een groot scherm op het gras. Betere setting kan je moeilijk vinden denk ik, zeker voor mij want het is op wandelafstand.

KRCM1904

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

rogo_breda

Jammer zeg, was een mooi stadion met potentie, helaas nooit met wedstrijd kunnen bezoeken.

jona93

Bij FCV dender ligt er plan klaar om dit seizoen nog de staantribune achter doel af te breken en een compleet nieuwe zittribune van 4000 plaatsen neer te zetten.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Jef400

4.000 zitplaatsen voor wat? Daar zit 1.500 man per wedstrijd. Meer niet?

jona93

Citaat van: Jef400 op nov 04, 2022, 11:16:16
4.000 zitplaatsen voor wat? Daar zit 1.500 man per wedstrijd. Meer niet?
Licentie voorwaarden van de bond
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12