Maandag 11 Maart t/m Zondag 17 Maart

Gestart door Bier und Bratwurst, feb 19, 2013, 20:35:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dieter

Vanvond naar AA Gent - Anderlecht. Voor het eerst sinds lang en meteen ook de laatste keer naar het Ottenstadion.

Bossche Bol

Citaat van: Bossche Bol op mrt 04, 2013, 01:00:14
13-03   Bayern München-Arsenal
16-03   's-middags:       ?               's-avonds: La Louvière Centre-Excelsior Virton
17-03    VVSB-De Treffers
16-03  werd SV Heinenoord-RVVH (0-0) en Leonidas-DHC (1-1, gestaakt na 61 minuten wegens uitvallen licht)
17-03  de derby AWC-Alverna (1-2) in de 1e klasse E
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

ðe waan

Wat moet ik me voorstellen bij de Wijchense derby. Stelt dat nog wat voor?

Bossche Bol

Citaat van: ðe waan op mrt 18, 2013, 22:51:37
Wat moet ik me voorstellen bij de Wijchense derby. Stelt dat nog wat voor?
Was niets bijzonders, wedstrijd kwam nooit echt op gang. Ik heb niet het idee dat Wijchen een echte voetbalgemeente is.
Opkomst schat ik op zo'n 700.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

AthleticHolanda

Citaat van: Bossche Bol op mrt 19, 2013, 19:00:30
Was niets bijzonders, wedstrijd kwam nooit echt op gang. Ik heb niet het idee dat Wijchen een echte voetbalgemeente is.
Opkomst schat ik op zo'n 700.

Ik heb dat toch wat anders beleefd. Het begon al een week van tevoren met de ludieke supportersactie uit het kamp van AWC.

http://www.vvalverna.com/00/archives/11484

Daarmee was de toon alvast gezet. Met een onterechte penalty, veel opstootjes en gele kaarten, een rode kaart en slecht voetbal waren alle ingrediënten voor een derby ook wel aanwezig.
Of Wijchen een voetbalgemeente is weet ik niet, met Woezik zit er nog een club maar volgens mij is iedereen daar gewoon voor NEC. 700 toeschouwers zou kunnen kloppen al had ik het zelf iets hoger ingeschat aangezien de tribune toch wel helemaal vol zat, het voor de kantine twee of drie rijen dik stond en de tent ook goed gevuld was.



hgrm

Citaat van: Bossche Bol op mrt 19, 2013, 19:00:30
Was niets bijzonders, wedstrijd kwam nooit echt op gang. Ik heb niet het idee dat Wijchen een echte voetbalgemeente is.
Opkomst schat ik op zo'n 700.

Wijchen is zeker wel een voetbalgemeente.

In de zaal was de uitwedstrijd in Wijchen (of het nu eerst Yakumo was of later Niumaga of hoe de club ook in al die tijd geheten mag hebben) was nooit makkelijk. Volle hal, fanatiek (niet altijd even vriendelijk) publiek. Zeker in de beginjaren was het toenmalige Yakumo een Angstgegner van zvv Hilversum.

Daarvoor nog speelde men onder de naam DEPA en is zelfs nog landskampioen geworden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bossche Bol

Je gaat zaalvoetbal toch niet vergelijken met het ECHTE voetbal?
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Han

Ik was onlangs geheel onverwachts en dus niet 'gepland'  een aantal dagen in Nederland en heb door een speling van het noodlot de wedstrijd PEC Zwolle vs Roda JC gemist. Ik had mijn zinnen er niet op gezet en  de gelegenheid diende zich derhalve volslagen verrassend aan.

In Egypte speelt de hervatte competitie zich in 2013 af achter gesloten deuren nadat het noodgedwongen werd 'stop' gezet in Februari 2012.


Ik heb daardoor sinds December 2011 geen enkele voetbalwedstrijd (meer) kunnen bezoeken en de ontwenningsverschijnselen beginnen zich aan te dienen. Dat uit zich onder andere in overdreven euforie als ik hier PEC Zwolle live op Al Jazeera zie tegen bv PSV en bij de stand van 1-3 de huiskamer verlaat en de wekker zet om de uiteindelijke uitslag een half uur later de einduitslag te vernemen.

Dit Paasweekend staat Vitesse vs PEC Zwolle op het programma en ik durf bijna niet te kijken.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed