Ervaringen Voetbalseizoen 2015/2016

Gestart door John Sleeuwenhoek, mei 21, 2016, 17:14:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John Sleeuwenhoek

Even een eigen topic vanwege een iets uitgebreidere review dan deze die te zien zijn in het Top 5 topic. Mijn Top 5 zal ik verspreid over de komende dagen posten. Kleine goedmaker voor mijn lack of activity in het 'Hoe het was' topic ondanks mijn vele wedstrijdbezoeken.






John Sleeuwenhoek


Nort


Jeje

Lees je verslagen met veel plezier, mooie tripjes ook :)

Langemannetje

Heerlijk leesvoer! Gecombineerd met je foto's geeft het een prachtig beeld van je avonturen in en rond de stadions. We delen een bovengemiddelde interesse in Oost-Europa. Moskou stond al hoog op mijn verlanglijst, door je verslag is deze stad nog een paar plekken gestegen!
73 grounds in 14 verschillende landen

AthleticHolanda

Heel leuk John, erg benieuwd naar je overige verslagen, vooral die uit Rusland en andere Oost-Europese landen :-). Vooral ook die op lager niveau!

Citaat van: Langemannetje op mei 22, 2016, 09:33:40
Heerlijk leesvoer! Gecombineerd met je foto's geeft het een prachtig beeld van je avonturen in en rond de stadions. We delen een bovengemiddelde interesse in Oost-Europa. Moskou stond al hoog op mijn verlanglijst, door je verslag is deze stad nog een paar plekken gestegen!

+1

Eigenlijk wilde ik dit seizoen al eens gaan proeven van Rusland, maar is het er niet van gekomen. Hopelijk komend seizoen dan maar!