Week 37 / 8 - 14 sep 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:18:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Maroboduus

Vanuit Nederland kan ik me nog indenken hoe ver zoiets rijden is, maar vanuit Duitsland heb ik daar niet helemaal kijk op, hoelang/hoever is zo'n ritje naar het schitterende Charleroi ongeveer?

Volgens googlemaps is het 379 km rijden en doe ik er 3 uur en 31 minuten over.

Stadionhopper

Citaat van: Maroboduus op sep 12, 2008, 00:38:16
13/09 16:00 uur R.OC.DE CHARLEROI-MARCH. - FC.M.BRUSSELS S.
13/09 20:00 uur R.FC.SÉRÉSIEN - K.SPORTCLUB TONGEREN

Mijn agenda voor het weekend is idem aan hierboven..wordt wel de 2e keer Seraing maar ik kom er op de terugweg toch door
dus kan ik ook daar Maroboduus gezelschap houden.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Een (misschien overbodige) tip aan beiden: Ga even bij het stadion van Sporting Charleroi langs, als jullie dat nog niet gezien hebben, is echt een unieke bak hoor.

Stadionhopper

Citaat van: Ici c est Paris op sep 12, 2008, 15:21:01
Een (misschien overbodige) tip aan beiden: Ga even bij het stadion van Sporting Charleroi langs, als jullie dat nog niet gezien hebben, is echt een unieke bak hoor.

Op 12.04.2004 waren we al beiden getuige van een 1-1 tussen Sp. Charleroi en de KV Club Brugge.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Vaig

#34
Citaat van: Denniz1974 op sep 08, 2008, 20:57:10
Vrijdag 12 september 20.00 uur: Fortuna Sittard - HFC Haarlem
Gezellig, in onze betonnen bak:p Ik ben er ook bij, op welke tribune ben je van plan plaats te gaan nemen?
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Sebastiaan_W

Citaat van: Vaig op sep 12, 2008, 16:33:16
Gezellig, in onze betonnen bak:p Ik ben er ook bij, op welke tribune ben je van plan plaats te gaan nemen?

Waarschijnlijk zal Denniz1974 al onderweg zijn met de heerlijke files op de vrijdag.

Paar seizoen terug een keer om half 4 vertrokken vanuit IJmuiden en tegen half 9 waren we bij het stadion in Sittard...

Stadionhopper

Citaat van: Maroboduus op sep 12, 2008, 00:38:16
12/09 Eintracht Frankfurt-Karlsruher SC, of heel misschien toch nog Frankfurt Lions-Eisbären Berlin in de DEL

Eintracht Frankfurt - Karslruher SC is afgelast. Afgelopen dinsdag heeft Madonna een optreden gegeven in de Commerzbank Arena waarbij de hele grasmat is verwoest.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: Maroboduus op sep 12, 2008, 00:38:16
Ik moet hierbij wel even aangeven dat AthleticHolanda mij indirect met zijn bezoek aan de club en het bericht op zijn website heeft geattendeerd op Olympic Charleroi. Niet alleen het geweldige clublogo heeft bij mij de motivatie gewekt om nog eens naar het prachtige Charleroi te verkassen.

Haha, grappig.

Dat clublogo is inderdaad heroïsch, maar als je de mascotte ziet zakt de moed je meteen in de schoenen...
Verder wel een heel leuk stadion, echt de moeite waard om te bezoeken.

Overigens geldt dat voor het Stade du Pairay ook, alleen vraag ik me af hoe het er vertoeven is tijdens een gemiddelde wedstrijd. Tijdens de derby tegen RFC Liege heb ik me goed vermaakt maar volgens mij trekt Seraing doorgaans niet veel toeschouwers.

Veel plezier iig.

Voor mijzelf dit weekend waarschijnlijk;
morgen: Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels
overmorgen: Rupel Boom - RC Mechelen

Maroboduus

CiteerEen (misschien overbodige) tip aan beiden: Ga even bij het stadion van Sporting Charleroi langs, als jullie dat nog niet gezien hebben, is echt een unieke bak hoor.

Zoals Dennis inmiddels al heeft gepost, hebben we dat stadion enkele jaren geleden dus al bezocht. Niettemin toch bedankt voor de tip! Ben het overigens met je eens dat het een interessant stadion is, maar sowieso is er stadiontechnisch in België een hoop te ontdekken...veel meer dan in Nederland en de afstanden zijn er veel minder groot dan in Duitsland.

CiteerEintracht Frankfurt - Karslruher SC is afgelast. Afgelopen dinsdag heeft Madonna een optreden gegeven in de Commerzbank Arena waarbij de hele grasmat is verwoest.

Ben nu net terug van Frankfurt Lions-Eisbären Berlin. De gasten uit Berlijn wonnen voor 6.125 toeschouwers met 1-3 in een aardig, maar niet bijster bijzondere wedstrijd. Het ijshockeyseizoen is daarmee nu ook geopend!
Wat een farce trouwens dat Frankfurt het niet voor elkaar heeft gekregen om de mat tijdig voor de wedstrijd van vanavond op orde te krijgen. Vraag me af of dat consequenties gaat hebben en voor wie. Ze hadden Madonna ook nooit binnen moeten laten...:-)

CiteerOverigens geldt dat voor het Stade du Pairay ook, alleen vraag ik me af hoe het er vertoeven is tijdens een gemiddelde wedstrijd. Tijdens de derby tegen RFC Liege heb ik me goed vermaakt maar volgens mij trekt Seraing doorgaans niet veel toeschouwers.

Goed, we, of in dit geval eigenlijk ik, ga vooral voor het stadion. Van de wedstrijd en de sfeer verwacht ik niet al te veel. Als een dergelijke kans zich aanbiedt om een dubbel te pakken, moet je dat doen. Dat rechtvaardigd tenminste gedeeltelijk de lange reis:-)

Denniz1974

Citaat van: witte leeuw op sep 12, 2008, 16:40:45
Waarschijnlijk zal Denniz1974 al onderweg zijn met de heerlijke files op de vrijdag.

Paar seizoen terug een keer om half 4 vertrokken vanuit IJmuiden en tegen half 9 waren we bij het stadion in Sittard...

Ik vertrok om 15.34 uur en arriveerde om 18.54 uur ... drie uur en 20 minuten rijden, verdorie bijna net zo lang als dat ik er over deed om van Veenendaal in Ettelbruck te komen (21/06)
Wat een ellende, op de A15 thv Dodewaard begon de ellende al en werd in de lus naar de A50 alleen maar erger, maar goed, gelukkig had ik de verkeersinformatie goed in de gaten gehouden en daarom ook tijdig van huis gegaan.
De terugreis (via de A2 om Eindhoven en dan A50, A15) was in ruim anderhalf uur voor elkaar. Om 23.35 uur slingerde ik de computer al weer aan.

Stadionhopper

16-9 PSV - Atletico Madrid
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: Dennis1981 op sep 13, 2008, 11:55:05
16-9 PSV - Atletico Madrid

het topic heet week 37 / 8 - 14 september 2008, wat doet 16 september hier ?

lijkt me overigens wel een mooie pot worden, ben vooral benieuwd naar atletico schijnt voor het eerst sinds jaren weer eens een serieuze titelkandidaat in spanje te zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ici c est Paris

Citaat van: spons op sep 13, 2008, 12:16:45
het topic heet week 37 / 8 - 14 september 2008, wat doet 16 september hier ?

lijkt me overigens wel een mooie pot worden, ben vooral benieuwd naar atletico schijnt voor het eerst sinds jaren weer eens een serieuze titelkandidaat in spanje te zijn

Zoiezo een hele mooie poule aangevuld met Marseille en Liverpool. Ik denk 4 vrijwel gelijkwaardige ploegen, geen enkele ploeg is al op voorhand kansloos of favoriet. Kan weleens tot de laatste dag spannend zijn.

Ici c est Paris

Die witte leeuw heeft wel waar voor z'n geld trouwens zeg!