Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jona93

Iemand hier met een account dat aangemaakt is voor 06/12/21 op de site van OH Leuven en da me kan helpen aan 2 tickets voor de wedstrijd tegen club Brugge?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Lukasz

#3721
Heeft iemand wellicht een account bij Seraing dat van vóór 27/11 is? Vanwege het uitsupportersverbod is het niet mogelijk om met een nieuw account tickets te kopen voor de wedstrijd van aanstaande zaterdag.

Citaat van: jona93 op dec 06, 2021, 19:46:27
Iemand hier met een account dat aangemaakt is voor 06/12/21 op de site van OH Leuven en da me kan helpen aan 2 tickets voor de wedstrijd tegen club Brugge?
Ik kan je hieraan helpen. Stuur maar even een persoonlijk bericht!

Mokum1900

Ik kijk in m'n pauze voor je , ik heb een account
Waar je ook gaat ik volg je overal

Lukasz

#3723
Citaat van: Mokum1900 op dec 08, 2021, 10:44:08
Ik kijk in m'n pauze voor je , ik heb een account
Ah top! Is het mogelijk om meerdere tickets per account te kopen? Heb er in totaal 3 nodig.

Update: inmiddels via iemand anders gelukt, dank voor het aanbod!

Jef400

Citaat van: jona93 op dec 06, 2021, 19:46:27
Iemand hier met een account dat aangemaakt is voor 06/12/21 op de site van OH Leuven en da me kan helpen aan 2 tickets voor de wedstrijd tegen club Brugge?
Net na het afkondigen van een uitsupportersverbod. Wat denk je zelf? Zie je niet zelf in dat zo'n reactie een belgenmop is.

Mokum1900

@Jeff400
in België werkt net iets anders met kaarten, ik kon gister via iemand makkelijk kaarten krijgen voor Union Sint Gilles - Kv Mechelen
Waar je ook gaat ik volg je overal

Stadiumhopper

Iemand die mij aan kaarten kan helpen voor Royal Union Sint Gilles - KAA Gent? Wedstrijd op 2e kerstdag.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Stadiumhopper

Citaat van: Feijenoorder op dec 20, 2021, 21:06:02
Iemand die mij aan kaarten kan helpen voor Royal Union Sint Gilles - KAA Gent? Wedstrijd op 2e kerstdag.

Kaarten voor Cercle Brugge of Standard Liege zijn ook welkom voor 2e kerstdag.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

jdebruin96

Citaat van: Feijenoorder op dec 22, 2021, 15:41:49
Kaarten voor Cercle Brugge of Standard Liege zijn ook welkom voor 2e kerstdag.

Kaarten voor Union kan ik je wel bij helpen! Stuur maar pb.

Ik ben zelf ook nog opzoek naar iemand met een account van Cercle Brugge.

Stadiumhopper

Citaat van: jdebruin96 op dec 22, 2021, 18:33:37
Kaarten voor Union kan ik je wel bij helpen! Stuur maar pb.

Ik ben zelf ook nog opzoek naar iemand met een account van Cercle Brugge.

We kunnen bij de kerstboom blijven 2e Kerstdag. Ook in België wordt de zondag afgewerkt zonder publiek ivm corona...
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Cyclebob

Kan iemand met een FC Eindhoven account mij helpen aan een kaartje voor FC Eindhoven - ADO 18/2?
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

DannyH79

Citaat van: Cyclebob op feb 12, 2022, 22:27:57
Kan iemand met een FC Eindhoven account mij helpen aan een kaartje voor FC Eindhoven - ADO 18/2?

Ik had pas ook al gekeken idd, maar je kan nergens een account aanmaken, heel vaag
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Rob1977_PSV

Heeft hier iemand weleens kaarten geboekt via de site van PSG? Ik wil mijn zoon een plezier doen (zelf heb ik helemaal niets met die club) en de wedstrijd tegen RC Lens bezoeken in de meivakantie. Verkoop is, los van packages, nog niet gestart, maar ik zie veel vanaf prijzen. Als ik 2 tickets zien lijkt het systeem per ticket wel een dubbele prijs te berekenen. Of ik doe iets verkeerd. Verder kan ik niet goed zien of de twee tickets altijd naast elkaar gesitueerd zijn? Tips zijn welkom.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

ALenstra

Die wedstrijd tegen RC Lens staat momenteel vastgesteld voor 24 april. Echter, deze tijdstip is nog niet definitief. Verder zie ik op de site dat deze wedstrijd alleen in combinatie te krijgen is met de daarop volgende wedstrijd tegen FC Metz op 21 mei.

Rob1977_PSV

Klopt ja, maar die koppelen ze nog wel los zodra de wedstrijd definitief geprogrammeerd is. Voor maart ben ik nog bezig met een weekend Madrid waarbij we Atleti, Rayo en AD Alcorcón willen combineren.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!