Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Joep2002

Ik verwijs hierbij naar de agenda van week 47: 18 november t/m 24 november

mike_t

Citaat van: Joost op jan 14, 2020, 09:14:27
Wat wil je weten?

Op KNVB.nl vind je de informatie over de lotingen, dat is helemaal apart per district. Op voetbal.nl kun je de programma's terugvinden.

Waar/Hoe?
Ik kom er ook nooit wijs uit , ik vind het echt bagger sites.

Nort

Citaat van: mike_t op jan 17, 2020, 08:55:12
Waar/Hoe?
Ik kom er ook nooit wijs uit , ik vind het echt bagger sites.
De site is juist super overzichtelijk.

Nieuws -> Districtnieuws, je district kiezen en klaar. Doordat er bovendien niet dagelijks nieuws wordt geplaatst, kun je redelijk snel besluiten en regelingen van eerdere maanden ook terugvinden.

Zo heb ik binnen 30 seconden gevonden, wanneer de bekerrondes in Zuid II zijn en wanneer geloot wordt.

Er is best wel wat aan te merken op de werkzijde van de KNVB, maar hun digitalisering slag in de afgelopen 5 jaar is echt fantastisch.

mike_t

Citaat van: Nort op jan 17, 2020, 09:15:25
De site is juist super overzichtelijk.

Nieuws -> Districtnieuws, je district kiezen en klaar. Doordat er bovendien niet dagelijks nieuws wordt geplaatst, kun je redelijk snel besluiten en regelingen van eerdere maanden ook terugvinden.

Zo heb ik binnen 30 seconden gevonden, wanneer de bekerrondes in Zuid II zijn en wanneer geloot wordt.

Er is best wel wat aan te merken op de werkzijde van de KNVB, maar hun digitalisering slag in de afgelopen 5 jaar is echt fantastisch.

Ik heb wat gevonden, maar haalt het toch echt niet bij FUPA ofzo.
Ik vind nu dat er gevoetbald wordt in Zuid-1 op 18/19 januari tussen winnaars van x en y. Net of ik weet wie gewonnen heeft van X of Y? Ik wil gewoon een speelschema, simpel met datums en tijden. Want als ze al een verplichting, dan verschuift de wedstrijd weer.

Van de site :
De wedstrijden uit de vierde ronde worden in principe vastgesteld op 18 en 19 januari 2020. Indien een team op deze datum al competitieverplichtingen heeft, is betreffende bekerwedstrijd midweeks vastgesteld op dinsdagavond 14 januari 2020. In overleg mag ook eerder worden gespeeld, of eventueel later, uiterlijk 2 februari 2020.


Nort

Citaat van: mike_t op jan 17, 2020, 14:13:45
Ik heb wat gevonden, maar haalt het toch echt niet bij FUPA ofzo.
Ik vind nu dat er gevoetbald wordt in Zuid-1 op 18/19 januari tussen winnaars van x en y. Net of ik weet wie gewonnen heeft van X of Y? Ik wil gewoon een speelschema, simpel met datums en tijden. Want als ze al een verplichting, dan verschuift de wedstrijd weer.

Van de site :
De wedstrijden uit de vierde ronde worden in principe vastgesteld op 18 en 19 januari 2020. Indien een team op deze datum al competitieverplichtingen heeft, is betreffende bekerwedstrijd midweeks vastgesteld op dinsdagavond 14 januari 2020. In overleg mag ook eerder worden gespeeld, of eventueel later, uiterlijk 2 februari 2020.
Voetbal.nl app/website openen. Team x of z aanklikken en je hebt de info :). Inclusief last minute wijzingen/afgelastingen. 

mike_t

Citaat van: Nort op jan 17, 2020, 14:37:29
Voetbal.nl app/website openen. Team x of z aanklikken en je hebt de info :). Inclusief last minute wijzingen/afgelastingen.

ik wil geen team x of z .... ik wil een overzicht met alle teams (a-z) op datum. Dat is er niet in NL. In Duitsland / Belgie lukt dat wel.

Nort

Citaat van: mike_t op jan 17, 2020, 15:04:17
ik wil geen team x of z .... ik wil een overzicht met alle teams (a-z) op datum. Dat is er niet in NL. In Duitsland / Belgie lukt dat wel.
Dan maak lekker zelf een website. #klagenomteklagen

mike_t

Beetje kort door de bocht Nort.... Ik mag toch opbouwende kritiek geven?

Jullie vinden het allemaal makkelijk, ik vind het niet makkelijk. Ik heb wensen, maar ben geen ontwikkelaar. Ik ben 'eindgebruiker'. Zal met mijn wens hoogstwaarschijnlijk niet hoog op de prio lijst komen. Voor ons groundhoppers is zo een Fupa toch zoals je het wilt hebben?
Ik zie alleen dat mijn persoonlijke wens in andere landen wel vervuld wordt en dat ik het in NL matig vindt wat er over de districtsbeker te vinden is qua programma.

ALenstra

Dan zal er toch iemand moeten zijn die zoiets opzet, nietwaar?

Joost

Citaat van: Nort op jan 17, 2020, 09:15:25
De site is juist super overzichtelijk.

Nieuws -> Districtnieuws, je district kiezen en klaar. Doordat er bovendien niet dagelijks nieuws wordt geplaatst, kun je redelijk snel besluiten en regelingen van eerdere maanden ook terugvinden.

Zo heb ik binnen 30 seconden gevonden, wanneer de bekerrondes in Zuid II zijn en wanneer geloot wordt.

Er is best wel wat aan te merken op de werkzijde van de KNVB, maar hun digitalisering slag in de afgelopen 5 jaar is echt fantastisch.

De app van voetbal.nl is wel echt slechter geworden sinds de update. Dezelfde informatie maar dan in een hip, onoverzichtelijk jasje.

Daarnaast is de informatie via voetbal.nl wel heel erg gericht op de actieve speler en niet op de liefhebber.

bunnet

Citaat van: Koning Kriel op jan 13, 2020, 09:23:17
Nee, wel een booking history

Tickets zijn geregeld! Bedankt voor je aanbod

Hopelijk is er nog iemand te vinden met een "beker history" van Bournemouth. Tweemaal gebeld met de club, zonder resultaat helaas.

Nort

Citaat van: Joost op jan 17, 2020, 23:22:30
De app van voetbal.nl is wel echt slechter geworden sinds de update. Dezelfde informatie maar dan in een hip, onoverzichtelijk jasje.

Daarnaast is de informatie via voetbal.nl wel heel erg gericht op de actieve speler en niet op de liefhebber.
De app is inderdaad gemaakt voor 99% van de gebruikers, niet voor die paar vreemden die 100 kilometer rijden om een tribune te fotograveren en daar blij van worden. Ik ben er daar ook een van, maar de rest verklaart ons echt voor gek.

Maar de app is zoveel meer, als waar jullie hem voor gebruiken. Clubs kunnen vrijwilligers taken via de app indelen, uitslagen/standen synchroniseren op tv in kantine, kleedkamer indeling maken, etc.

Hugo

Citaat van: FCT1980 op jan 09, 2020, 12:17:00
Ja klopt.
Is er iemand die naar de farewell game van Bootham Crescent gaat/wil?

Het is nog steeds niet duidelijk wanneer dat gaat zijn. Er zouden in februari een aantal "test-wedstrijden" zijn om te bekijken of stadion en organisatie de wedstrijden veilig kunnen laten verlopen. Die schijnen afgelast te zijn en nog niet opnieuw ingepland. Dus het kan zo maar zijn dat York City tot einde seizoen op Bootham Crescent speelt.

FCT1980

Dat had ik inderdaad ook gelezen. Er moeten een aantal testevenementen met een minimum aantal bezoekers worden gespeeld. Volgens mij ligt dat aantal op 2.000. Als dat zo is dan kan ik hopelijk Bootham Crescent alsnog bezoeken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

casper.eniesee

Citaat van: casper.eniesee op jan 09, 2020, 17:03:14
Iemand die weet of wedstrijden van Wolves vaak in de vrije verkoop gaan (gaat over de wedstrijd tegen Norwich) of eventueel loyality point heeft.

Dit is inmiddels gelukt via de General Sale van Norwich. Overigens direct ook een tip om relatief goedkoop Premier League te kijken, want ik geloof dat de maximale Adult prijs 30 GBP is in de Awaysector.

Kaarten kan ik geloof ik ophalen bij de "away ground", dus dat is top geregeld dan.
Instagram: Groundhopper024