Spotlicht op PSV 2007/08

Gestart door TeeZee, okt 28, 2007, 18:12:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Als ik het goed begrijp, hebben ze even veel voor hem betaald als dat hij gekost heeft. Dus in feite een half jaar gevoetbald en geen afschrijving. Dat is boekhoudkundig een goede deal voor PSV
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Citaat van: hgrm op jan 01, 2008, 21:47:35
Dat is boekhoudkundig een goede deal voor PSV
Niet als ze onder Ajax eindigen en Perez daar een grote rol bij speelt.

hgrm

Denk je nu echt dat PSV Perez laat gaan als er niet nog een leuke transfer uit de hoge hoed wordt getoverd?

Bovendien: Perez is een leuke voetballen, maar alleen in een team dat draait. Loopt het niet, dan begint-ie te zeuren, ruzie te maken, grensrechters uit te schelden,.... Dat hebben we vorig jaar bij Ajax gezien en dat zal nu niet anders gaan. Ze zullen er niet veel plezier van hebben.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Mach

Domme actie. Je gaat één van je grootste concurrenten waarmee je hevig in een miljoenenwaardzijnde titelstrijd bent verwikkeld toch niet versterken juist op de positie waar ze versterking nodig hebben?

Vaan

Citaat van: Mach op jan 02, 2008, 19:00:44
Domme actie. Je gaat één van je grootste concurrenten waarmee je hevig in een miljoenenwaardzijnde titelstrijd bent verwikkeld toch niet versterken juist op de positie waar ze versterking nodig hebben?

Mijns bescheiden inziens is het niet de positie waar Perez graag speelt waar de concurrent zich moest versterken.
Dat zegt ook het aantal voor gescoorde doelpunten van de huidige ploeg van Perez.
Ik heb Gomes, Farfan, Aissati, hell heel PSV, dit seizoen zo op het oog met minder enthousiasme zien spelen dan ik in lang gezien heb en denk dat er een verandering nodig was in de verhoudingen tussen beweging en passing om weer wat beter te voetballen.
De verandering in de selectiehuishouding (Dzudzak voor Perez) juich ik daarom zeer toe omdat PSV er in mijn optiek beweeglijker van wordt.
Ik hoop op het voor PSV juiste rendement van die stellig toegenomen dynamiek.