FC Bleid-Molenbeek & BX Brussels

Gestart door Breda, sep 03, 2012, 00:46:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Breda

asdf

Verwijderd lid


cafebac

Wat een verhaal zeg. Bedankt voor de uiteenzetting Breda, ik zal het met belangstelling blijven volgen!

Joost

Ik snap de categorisering risicowedstrijd niet zo.
La Louviere mag ook naar plaatsen als Heppignies, KVW Zaventem en Kelmis waar het terrein uit niet meer dan een veld met wat omheining en een kleine tribune bestaat.

cafebac

Ik kan me eerlijk gezegd echt niet voorstellen dat er al een band is(laat staan gaat komen) van oude RWDM supporters danwel hooligans met het project Bleid dat ergens in een of ander gat onder de rook van Brussel op zo'n pattattenveld speelt.

Hoeveel supporters neemt La Lou doorgaans mee naar verplaatsingen in de derde? Dat zal toch ook niet meer dan twee bussen zijn?


Mocht Bleid daadwerkelijk een 'echt' RWDM gaan vormen, zou het wel mooi zijn als ze ze in het Drielinden gaan spelen tot er daadwerkelijk promotie naar Tweede Klas aan de orde zou zijn. Dat is wel nog een echt stukkie historie van één der clubletters. Of is het daar tegenwoordig heel het weekend recreatieve jeugd en op zaterdagavond het eerst van RRC de Boisfort dat daar het terrein bezet?

HRM1880

Citaat van: cafebac op sep 06, 2012, 21:47:45
Ik kan me eerlijk gezegd echt niet voorstellen dat er al een band is(laat staan gaat komen) van oude RWDM supporters danwel hooligans met het project Bleid dat ergens in een of ander gat onder de rook van Brussel op zo'n pattattenveld speelt.

Hoeveel supporters neemt La Lou doorgaans mee naar verplaatsingen in de derde? Dat zal toch ook niet meer dan twee bussen zijn?


Mocht Bleid daadwerkelijk een 'echt' RWDM gaan vormen, zou het wel mooi zijn als ze ze in het Drielinden gaan spelen tot er daadwerkelijk promotie naar Tweede Klas aan de orde zou zijn. Dat is wel nog een echt stukkie historie van één der clubletters. Of is het daar tegenwoordig heel het weekend recreatieve jeugd en op zaterdagavond het eerst van RRC de Boisfort dat daar het terrein bezet?
Er zijn toch wel wat oudere fans die plots terug komen als ik dat links en rechts lees. En die hooligans zaten tegenwoordig sowieso al vooral bij Anderlecht wegens hun banden uit het Brusselse onderwereldmilieu.

3434

@Joost. Dit gebeurde vorige week na de 3-3 tegen Huy. Al vind ik het wel raar dat ze precies Standard-kleding dragen, dat zal in La Lou helemaal niet in goede aarde vallen. Dit gebeurde dan weer in hun eigen stadion waar wel een apart vak is (maar blijkbaar niet gebruikt).



La Louvière kan veel volk op de been brengen. Afhankelijk van de tegenstander en inzet tussen de 100-500. Groot verschil maar ik zeg dit omdat ze in de beker niet veel volk bij hadden (vandaar 'inzet') maar vorig jaar tegen Bocholt zag ik hun met een 400tal in Bocholt, in Oudenaarde met 800.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Ik wilde zeker niet voorbij gaan aan het temperament van de La Lou supporters. Maar als ze op genoemde terreinen in bijvoorbeeld Kelmis en Heppignies gewoon welkom zijn dan zou het op ieder terrein toch geschikt zijn?

3434

Dat is waar. Ik vind al die regeltjes 1 grote grap.

Zo speelde Wetteren vorig jaar tegen Lommel, apart vak + waterkanon en in het stadion zelf moest je de kantine delen.. Niet dat er iets zou gebeuren maar ik snap die halfslachtige veiligheidsmaatregelen niet.

Zelf hebben wij trouwens ook een uitstekend uitvak maar ze weigeren dit te gebruiken. Enkel bij risicomatchen wordt dit gedaan. Iets dat ik zeer vreemd vind aangezien het amper meer moeite/geld kost om 1 kassier extra te voorzien. Hiermee bedoel ik dat er ook in een goed uitgerust stadion iets kan mislopen gewoon omdat men de voorziene infrastructuur zelfs niet wil gebruiken.

Excuses voor het offtopic Breda.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op sep 07, 2012, 13:14:07
Dat is waar. Ik vind al die regeltjes 1 grote grap.

Zo speelde Wetteren vorig jaar tegen Lommel, apart vak + waterkanon en in het stadion zelf moest je de kantine delen.. Niet dat er iets zou gebeuren maar ik snap die halfslachtige veiligheidsmaatregelen niet.

Zelf hebben wij trouwens ook een uitstekend uitvak maar ze weigeren dit te gebruiken. Enkel bij risicomatchen wordt dit gedaan. Iets dat ik zeer vreemd vind aangezien het amper meer moeite/geld kost om 1 kassier extra te voorzien. Hiermee bedoel ik dat er ook in een goed uitgerust stadion iets kan mislopen gewoon omdat men de voorziene infrastructuur zelfs niet wil gebruiken.

Excuses voor het offtopic Breda.

Je onderschat de kosten voor het benutten van het uitvak.
Je zult ook catering en stewards moeten hebben.

3434

Ook dat kan minimaal! Spijtig genoeg.. In Union was er geen eten te verkrijgen en slechts 1 persoon die zorgde voor de drank (lees: 10 minuten wachten voor een biertje). Stewards waren er niet. Wij hadden wel spotters bij, maar dat kost de club niets.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

HRM1880

Citaat van: 3434 op sep 08, 2012, 11:28:05
Ook dat kan minimaal! Spijtig genoeg.. In Union was er geen eten te verkrijgen en slechts 1 persoon die zorgde voor de drank (lees: 10 minuten wachten voor een biertje). Stewards waren er niet. Wij hadden wel spotters bij, maar dat kost de club niets.
Hebben jullie op dat niveau ook al spotters? Verschiet ik toch wel van. En zijn die er elke week?

georgesv

weet niet wat er van aan is, maar ergens gelezen dat match tegen La Louviere 0-5 forfait is wegens geen stadion gevonden.

3434

Bleid gaf forfait tegen La Lou. Door het gebrek aan stadion?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

hgrm

Nog een paar keer forfait geven, dan houdt de poppenkast vanzelf op.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen