Flawed Football

Gestart door DanielsenAxedal, okt 08, 2018, 16:57:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De publiekswissel

Blijf mij in Engeland elke keer weer verbazen hoeveel moeite mensen nemen om toch ergens met elkaar bier te kunnen drinken als de wedstrijd is verplaatst naar 12 uur......

Mensen boeken een hotel waar het ontbijt vanaf 6 of 7 uur is, zodat ook de tap open is. Lijkbleek in de rij bij een pub in de ochtend voor een pint. Dat soort zaken. Het is geinig om dat als buitenstaander mee te maken.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

DanielsenAxedal

Ik vind de mogelijkheid om bier te kopen toch wel horen bij een voetbalwedstrijd. Ik snap dat het bij extreme risico wedstrijden soms niet mogelijk is maar we moeten niet overdrijven. Wat de Publiekswissel zegt, mensen komen er toch wel aan. Alhoewel ik zulke voorbeelden bizar blijf vinden, dan krijg je toch amper wat mee van de wedstrijd als je zo laveloos bent?
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

spons

Citaat van: DanielsenAxedal op feb 05, 2019, 15:32:33
Ik vind de mogelijkheid om bier te kopen toch wel horen bij een voetbalwedstrijd. Ik snap dat het bij extreme risico wedstrijden soms niet mogelijk is maar we moeten niet overdrijven. Wat de Publiekswissel zegt, mensen komen er toch wel aan. Alhoewel ik zulke voorbeelden bizar blijf vinden, dan krijg je toch amper wat mee van de wedstrijd als je zo laveloos bent?

Ik snap niet dat mensen altijd maar bier moeten drinken alsof een wedstrijd zonder drank niet leuk is
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400

Dat kan bij ons wel zijn spons, maar dat is bij lang niet iedereen zo. Heeft iedereen een andere mening over, en die van ons is daar niet leidend in ;-)

DanielsenAxedal

Het is geen must maar wel een lekkere bijkomstigheid, vind ik.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DanielsenAxedal

Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DanielsenAxedal

#66
(Beetje laat maar ach)

Review 2018: 55 wedstrijden in 47 stadions.
2018 is voor mij betreft het groundhoppen een jaar geweest om nooit te vergeten. Ik heb nog nooit zoveel steden, landen, stadions, clubs en doelpunten meegemaakt. Totaal onbekende voetballers die zich hebben laten gelden vanuit het niets en gevestigde namen die hun plicht vervulde. Weergaloze talenten heb ik zien schitteren van dichtbij. Neem een Mason Mount: in een paar maanden drie keer zien spelen en drie keer heeft hij als absolute grootheid de wedstrijd beslist. De wedstrijd van het jaar 2018 is voor mij qua doelpunten en feest zeker NAC Breda tegen Heracles Almelo: 6-1. Vroeg in het jaar tijdens carnaval, een groot genot. De grootste deceptie was de wedstrijd FC Groningen - Willem II, 0-1. Sfeerloos, betreurend voetbal en een enorm lange reis. In 2019 zal ik elke Nederlandse profclub hebben bezocht, enkel AZ, Roda JC en MVV missen nog. Veel buitenlandse trips zullen ook weer eraan komen, er is veel om naar uit te kijken.     

Leuke en minder leuke feiten/gebeurtenissen.

-Twee keer het Philips Stadion bezoeken, twee keer 6-0 als eindstand. Jong PSV vs Go Ahead Eagles + PSV vs Excelsior.

-21 wedstrijden in de Jupiler League/Keuken Kampioen Divisie bezocht.

-Drie wedstrijden bezocht in Polen, alle drie eindigde de wedstrijd in 0-2, dus 0 keer kunnen juichen.

-Tussen 16 mei en 13 september (4 maanden) slechts 4 wedstrijden bezocht(!)

-Twee keer binnen een jaar De Adelaarshorst bezoeken, twee keer speelt Go Ahead Eagles 0-0. (Tegen FC Den Bosch en Jong FC Utrecht)

-Meest bekeken team thuis/uit: Telstar, zes keer.

-Reeks van tien wedstrijden waarbij er acht door de thuisclub werden verloren.

-Mooiste onverwachte pareltje: Stadio Luigi Ferraris (tijdens Sampdoria - Parma)

-Grootste stadion tegenvaller: SC Vasas - MTK Budapest op een trainingsveld naast het stadion dat verbouwd werd.

-Meest teleurstellende wedstrijd: FC Groningen - Willem II: 0-1

-Duurste ticket: Atalanta Bergamo - Lazio, 85 euro. ViaGogo want uitverkocht

-Goedkoopste ticket: Znicz Pruszkow - Elana Torun, 2,23 euro. 3de Poolse divisie

https://boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website/about
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DanielsenAxedal

Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DanielsenAxedal

#68
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DanielsenAxedal

Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DanielsenAxedal

Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DanielsenAxedal

#71
NAC Breda - AZ Alkmaar (0-3)

Voor NAC is het beter om te degraderen. De club is zowel bestuurlijk als op het veld een zooitje. De week ervoor ze ook al zien stuntelen tegen De Graafschap (3-0). Erg jammer voor een club met zoveel potentie en waanzinnige supporters.

https://boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website/boerenkoolvoetbal-wixsite-com/nac-breda-az-alkmaar

Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DanielsenAxedal

Afgelopen tijd de volgende wedstrijden bezocht:
Willem II - AZ
AZ - Fortuna Sittard
RKC Waalwijk - Cambuur Leeuwarden

Verslagen en foto's komen pas in april ivm drukte met de studie.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Jef400

Jij die aandacht besteed aan de studie. Het moet niet gekker worden Daniël ;-)

DanielsenAxedal

Als je mij goed zou kennen, zou je weten dat ik voor tentamenperiodes uiterst gefocust ben op de studie. Daartussen inderdaad niet. :)
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website