Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Vinnn

Oke thanks. RW Essen valt af, die spelen op vrijdagavond om 19.30 en dat ga ik qua tijd net niet halen. Dortmund II gaat het dan worden.

DS_Noot

Iemand tips voor een goede uitvalsbasis (wijk) in London voor een paar dagen groundhoppen?

Definitieve speelschema is nog niet bekend (periode tussen 26 en 30 dec), maar bezoekjes aan Brentford, Palace, Fulham, Millwal en West Ham staan het hoogst op het lijstje.
327 wedstrijden | 63 grounds | 11 landen

ALenstra

In hoeverre moet dat een goede uitvalsbasis zijn? Bereikbaarheid? Betaalbaarheid hotels? Bezienswaardigheden?

DS_Noot

Citaat van: ALenstra op sep 22, 2019, 16:34:25
In hoeverre moet dat een goede uitvalsbasis zijn? Bereikbaarheid? Betaalbaarheid hotels? Bezienswaardigheden?

Excuses, mijn bericht was onvolledig.
Voornamelijk een locatie die de mogelijkheid biedt om je snel te verplaatsen met het OV (en een goede locatie heeft tov. voetbalstadion. Zat zelf al te kijken naar de wijk Fulham).
Prijs is ook belangrijk, maar ik zal waarschijnlijk op zoek gaan naar een AirBnb die het beste blijkt te zijn in de wijk die ik uit kies.
327 wedstrijden | 63 grounds | 11 landen

Jef400

Boxing day kent geen ov daar

DS_Noot

Citaat van: Jef400 op sep 22, 2019, 19:15:54
Boxing day kent geen ov daar

Ik lees hier op het internet verschillende verhalen over. Het lijkt me toch niet mogelijk dat in een stad als London het gehele OV plat ligt?
Ik dien zelf nog met de trein van Stansted Airport naar Londen centrum te reizen op 26 dec.
327 wedstrijden | 63 grounds | 11 landen

ALenstra

Volgens mij geldt dat alleen voor 25 december.

Freekos79

Citaat van: ALenstra op sep 23, 2019, 05:21:02
Volgens mij geldt dat alleen voor 25 december.
Volgens mij ook.
Volgende wedstrijd: ?

hgrm

Ik ben diverse keren op Boxing Day in Londen geweest en heb niks gemerkt van niet-rijdend OV.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

DS_Noot

Top! Bedankt heren.
327 wedstrijden | 63 grounds | 11 landen

FC_Emmen

Citaat van: hgrm op sep 23, 2019, 16:58:19
Ik ben diverse keren op Boxing Day in Londen geweest en heb niks gemerkt van niet-rijdend OV.
Ik was er ooit op Boxing Day en toen staakten ze massaal.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

JoostK1997

Het is nog heel ver weg maar 05-04-2019 komt Dynamo Dresden op bezoek bij Arminia Bielefeld, ik wil nog graag een keer een uit-wedstrijd bezoeken van Dyanmo Dresden en qua afstand en tijd komt deze goed uit. Is dit uberhaupt mogelijk zonder clubkaart of wat dan ook van Dresden of is het een kansloze missie?
Anders is Hannover 96 - Dynamo Dresden de 2e optie.

Joost

Citaat van: JoostK1997 op sep 26, 2019, 11:04:39
Het is nog heel ver weg maar 05-04-2019 komt Dynamo Dresden op bezoek bij Arminia Bielefeld, ik wil nog graag een keer een uit-wedstrijd bezoeken van Dyanmo Dresden en qua afstand en tijd komt deze goed uit. Is dit uberhaupt mogelijk zonder clubkaart of wat dan ook van Dresden of is het een kansloze missie?
Anders is Hannover 96 - Dynamo Dresden de 2e optie.

Hoe is de kaartverkoop voor de komende uitwedstrijden van Dynamo geregeld?

Sebastiaan_W

Maar wil je persé in het uitvak of is een plek op de thuistribune ook goed? Dat laatste moet namelijk geen probleem zijn.

JoostK1997

Citaat van: Sebastiaan_W op sep 26, 2019, 11:34:15
Maar wil je persé in het uitvak of is een plek op de thuistribune ook goed? Dat laatste moet namelijk geen probleem zijn.
Ja, het liefste wel , mocht dat echt niet lukken dan is dat ook een mogelijkheid inderdaad.