Week 9 : Maandag 25 februari t/m Zondag 03 Maart

Gestart door Bier und Bratwurst, feb 04, 2013, 20:07:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Koning Kriel op feb 23, 2013, 12:12:55
Ik gun Zwolle echt de finale, als supporter van een kleine club is dat zo mooi om mee te maken. Ik vergeet nooit meer dat wij met Willem II in de halve finale tegen Ajax stonden, echt een week zenuwachtig geweest. PSV won de avond ervoor op penaltys van Feyenoord waardoor een overwinning op Ajax voor ons Europees voetbal zou betekenen, ik heb toen echt geen oog meer dicht gedaan. We wonnen met 1-0 en het is een van de mooiste avonden die ik heb meegemaakt (misschien nog wel mooier dan de finale die we met 4-0 verloren).

Inderdaad. De bekerfinale is voor niet topclubs echt het summum. Ik heb het nu driemaal meegemaakt en de eerste was de mooiste. Dat is alweer bijna 16 jaar geleden...

Nort

Heel Nederland (excl. PSV fans)  zal voor PEC zijn, maar ik hoop dat wij voor de 2e keer op rij in de finale staan. De vorige keer was ik verhinderd wegens een slecht geplande vakantie, dus nu moet het dan maar gebeuren. Sinds 2008 heb ik geen zilver metaal meer gezien en het wordt eens hoogtijd voor 1 of 2 nieuwe werken.

FCT1980

Finales leef je sowieso naartoe als supporter. Na het kampioenschap vond ik de bekerfinale tegen Ajax zelfs nog veel mooier.
Zo'n dag (en de weken ervoor) naar zo'n wedstrijd toeleven en dan met al je maten naar Rotterdam is gewoon geweldig. Betere dagen zijn er niet.

Hoop dat Zwolle die finale gaat halen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joostkl92

Citaat van: FCT1980 op feb 21, 2013, 09:25:27
Gelukt dus?
In het uitvak geeft zo'n wedstrijd toch iets extra's denk ik.

Zeker gelukt! na een hoop gemail en het aanschaffen van n clubcard toch voor mekaar gekregen. heb r zin in!

Terranova

Voor de Munster - Osnabruck bezoekers; vanaf 12:00 schijnt er een sfeermars te zijn van de Munster supporters.
Op diverse fora spreekt men al van een heet middagje, mede door verschillende aankondigingen vanuit Osnabruck de afgelopen weken.

Ben echt eens benieuwd, begin er steeds meer zin in te krijgen. Denk wel dat ik mijn auto een stukje van het stadion af ga parkeren :D

Bossche Bol

#65
25/02  Sparta - FC Den Bosch (20.00 uur)
02/03  Staphorst - Nunspeet (14.30 uur)
02/03  DOS Kampen - Go Ahead Kampen (18.00 uur)
03/03  SVV - Wateringse Veld (14.00 uur) ovb.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Ici c est Paris

01/03 Telstar - Go Ahead Eagles
02/03 Genk - Anderlecht (of als het uitverkocht is Leverkusen - Stuttgart)
03/03 ADO Den Haag - Heracles Almelo

AthleticHolanda

01/03 - Vitesse - FC Utrecht
02/03 - nog open, iets in de Zaterdag Top- of Hoofdklasse waarschijnlijk.
03/03 - nog open, eventueel Hamoir, Zeeburgia of Achilles'29.

RoelG

zondag 03-03 14.30:  Halve finale Beker van België: KV Kortrijk - Cercle Brugge.

ThomasNijenhuis

De eerste klap is een daalder waard. De winnende een miljoen.

voetbalfan

Citaat van: voetbalfan op feb 05, 2013, 12:31:29
1/03 Westerlo - Boussu Dour
2/03 op zoek naar iets leuk
3/03 Wetteren - Rupel Boom (ovb.)

1/03 Westerlo - Boussu Dour
2/03 Hoogstraten - Racing Mechelen
3/03 Lutlommel - Leopoldsburg

Ajacied


27 februari: Ajax - AZ
1 maart: Sparta - De Graafschap
2 maart: FC Twente - Ajax


HRM1880

27/2 Woluwe-Antwerp
2/3 Antwerp-Eupen
3/3 Berchem Sport-Izegem of iets in het provinciaal voetbal

Dieter

02/03 Genk - Anderlecht

@Ici c'est Paris: ik ben vandaag achter kaarten geweest in Genk en ik had zeker niet de indruk dat het storm liep. Ook hun wedstrijd tegen Stuttgart was verre van uitverkocht, dus volgens mij zullen kaarten op de dag zelf geen probleem zijn.