Hoofdmenu

Vanity 6

Gestart door belfast, feb 16, 2016, 08:18:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

belfast

Niet geheel voetbal gerelateerd, maar noem het maar geen nieuws. Vanity, van Vanity 6 is overleden. Voor degene die puber waren in de eighties, en niet op mannen viel, is dit een groot verlies.  Rust zacht mop.
D3T=Lief

Hugo

Weer een stuk van je jeugd weg :-(

Bier und Bratwurst

Zal wel een groot verlies zijn! :)  Gecondoleerd! Maar ben niet thuis in die muziek!    Geef mij maar Slayer, Testament en Iron Maiden!
Het ene stadion is het andere niet!

Langemannetje

Citaat van: Bier und Bratwurst op feb 16, 2016, 12:26:11
Zal wel een groot verlies zijn! :)  Gecondoleerd! Maar ben niet thuis in die muziek!    Geef mij maar Slayer, Testament en Iron Maiden!
Stevig ;)

Ik zit te wachten op de tour dates van Bruce Springsteen in Duitsland/België. Zijn concert op het Malieveld in den Haag was binnen een uur uitverkocht. Opzich niet zo heel erg want mijn ervaringen met concerten in het buitenland zijn stukken beter dan concerten in Nederland.
73 grounds in 14 verschillende landen

HRM1880

Citaat van: Langemannetje op feb 16, 2016, 14:10:45
Stevig ;)

Ik zit te wachten op de tour dates van Bruce Springsteen in Duitsland/België. Zijn concert op het Malieveld in den Haag was binnen een uur uitverkocht. Opzich niet zo heel erg want mijn ervaringen met concerten in het buitenland zijn stukken beter dan concerten in Nederland.
Hou volgens de geruchten dan maar voor de zekerheid 9 juli vrij.

Langemannetje

Citaat van: HRM1880 op feb 16, 2016, 17:01:14
Hou volgens de geruchten dan maar voor de zekerheid 9 juli vrij.
Kijk eens aan! Welke plaats/locatie hebben we het dan over?
73 grounds in 14 verschillende landen

HRM1880

Citaat van: Langemannetje op feb 16, 2016, 19:04:02
Kijk eens aan! Welke plaats/locatie hebben we het dan over?
De wei in Werchter. Die dag staat open voor TW Classics, maar er is nog niets bekend gemaakt.

Hugo

Citaat van: Bier und Bratwurst op feb 16, 2016, 12:26:11
Zal wel een groot verlies zijn! :)  Gecondoleerd! Maar ben niet thuis in die muziek!    Geef mij maar Slayer, Testament en Iron Maiden!

Ging bij Vanity 6 niet zozeer om muziek hoor ;-)

Langemannetje

Citaat van: HRM1880 op feb 16, 2016, 19:25:14
De wei in Werchter. Die dag staat open voor TW Classics, maar er is nog niets bekend gemaakt.
Duidelijk, hij zal daar dan wel spelen. In dat geval gaat mijn voorkeur uit naar een stadionconcert in het Ruhrgebied, vind dat altijd wat meer hebben dan een festivalgebeuren. Geduld is een schone zaak zegt men :)
73 grounds in 14 verschillende landen

headout

#9
Citaat van: Langemannetje op feb 16, 2016, 14:10:45
Ik zit te wachten op de tour dates van Bruce Springsteen in Duitsland/België.
Hier ook, plus de Spaanse data, maar dat lijkt een zekerheidje inmiddels :-)
(Zie: https://twitter.com/GreasyLake/status/699518714979467264/photo/1)

Grappig detail:
De finale van de Copa del Rey gaat dit jaar tussen Barcelona en Sevilla en zou plaats vinden in Bernabeu op 21 mei. Real vond het niet zo'n prettig idee dat Barcelona daar een feestje zou gaan houden, en heeft Springsteen daar voor een concert geboekt op de 21e.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

wekke

Citaat van: Langemannetje op feb 17, 2016, 01:01:43
Duidelijk, hij zal daar dan wel spelen. In dat geval gaat mijn voorkeur uit naar een stadionconcert in het Ruhrgebied, vind dat altijd wat meer hebben dan een festivalgebeuren. Geduld is een schone zaak zegt men :)

Is net ook bevestigd dat hij naar Werchter komt.
http://stubru.be/popnieuws/brucespringsteenenmeervoortwclassic