Week 13: Maandag 25 maart t/m zondag 31 maart

Gestart door Terranova, mrt 07, 2013, 14:07:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Ajacied



ALenstra


ALenstra

Overigens is het volgens mij nog niet zeker dat Nice-Marseille op 30 maart is.

AthleticHolanda

Dat heb ik pas ergens opgevangen, vaag, weet ik, maar ik weet echt niet meer hoe of wat, vandaar de vraag ook.

tomv


ALenstra

Citaat van: Abcoude Noord op mrt 09, 2013, 10:29:21
30 maart: OGC Nice - Olympique Marseille
Wordt zondag 31 maart om 14.00 gespeeld.

Ajacied


Thanks. Moet lukken, ik vlieg pas rond half 10 terug.

Zie nu dat Genoa en Torino beide dat weekend thuis spelen. Dat biedt perspectieven.

Langemannetje

28/03 Energie Cottbus - Vfr Aalen
30/03 Hertha BSC - VFL Bochum
31/03 VFL Wolfsburg - Nurnberg

Is het voor Cottbus en/of Wolfsburg nodig van tevoren kaarten te regelen?
73 grounds in 14 verschillende landen

hgrm

Cottbus: ik verwacht van niet, zeker omdat Aalen (en niet bijvoorbeeld Dresden) de tegenstander is.

Wolfsburg: In de Bundesliga is het altijd verstandig om kaarten te regelen van te voren.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Nort

Voor Cottbus is dit niet nodig, gezien de toeschouwers aantallen dit seizoen en de tegenstander.
Club                           Stadionnaam                         Gem          Laagst    Hoogst    Capaciteit      Bezetting
Energie Cottbus   Stadion der Freundschaft    11.048   6.492   20.500   22.528           49 %

Voor Wolfsburg lijkt het me wel verstandig om kaartjes te reserveren, al verwacht ik niet dat het uitverkocht zal raken.
Club                    Stadionnaam                 Gem         Laagst     Hoogst    Capaciteit      Bezetting
VfL Wolfsburg   VOLKSWAGEN ARENA    26.397   22.257   30.000   30.000         88 %

Bron: www.soccerway.nl

hgrm

De combinatie van beschikbare tijd (op Goede Vrijdag werken tot een uur of 5) en het aanbod aan wedstrijden maakt een weekendje Duitsland dit keer niet zo handig. Hopelijk heeft het hemelvaartweekend en/of het pinksterweekend meer in het verschiet.

Voor paasmaandag staat wel TuRU Düsseldorf vs. KFC Uerdingen op het programma.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: hgrm op mrt 18, 2013, 11:47:46
Voor paasmaandag staat wel TuRU Düsseldorf vs. KFC Uerdingen op het programma.

De afgelopen jaren werd deze steeds naar het Paul-Janes verplaatst, normaal gesproken deze keer ook weer. :-)

hgrm

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 18, 2013, 11:52:41
De afgelopen jaren werd deze steeds naar het Paul-Janes verplaatst, normaal gesproken deze keer ook weer. :-)

Dat maakt de wedstrijd een stuk minder interessant....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen