Week 13: Maandag 25 maart t/m zondag 31 maart

Gestart door Terranova, mrt 07, 2013, 14:07:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Langemannetje

Oke, bedankt voor de info. Gelijk maar kaarten voor Wolfsburg - Nurnberg besteld.

Cottbus ga ik op de bonnefooi, Stadion der Freundschaft ziet er imo wel authentiek en sfeervol uit :)
73 grounds in 14 verschillende landen

ALenstra

Ik zie wel eens samenvattingen van Cottbus op tv en dan is het stadion altijd zeer matig bezet. Of ze een authenthiek stadion hebben betwijfel ik aangezien er de laatste jaren veel afgebroken is en opnieuw gebouwd. Wel staan de tribunes dicht op het veld. Voor Wolfsburg lijkt kaarten reserveren me ook niet nodig want daar is het vrijwel nooit vol. De club is ook niet echt populair in de regio.

HRM1880

Citaat van: Langemannetje op mrt 18, 2013, 12:26:40
Oke, bedankt voor de info. Gelijk maar kaarten voor Wolfsburg - Nurnberg besteld.

Cottbus ga ik op de bonnefooi, Stadion der Freundschaft ziet er imo wel authentiek en sfeervol uit :)
Ben ongeveer een maand geleden nog op Cottbus geweest voor de wedstrijd tegen Keulen en dat was verre van uitverkocht. Had toen wel mijn kaarten op voorhand besteld, hebben een geweldig online ticketsysteem dat ook gewoon in het Nederlands kan gezet worden, maar aan de kassa zal zeker mogelijk zijn.

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

AthleticHolanda

#34
Citaat van: hgrm op mrt 18, 2013, 11:47:46
Voor paasmaandag staat wel TuRU Düsseldorf vs. KFC Uerdingen op het programma.

Citaat van: KFC UerdingenDas nächste Auswärtsspiel bei TuRU Düsseldorf wurde auf den 15. Mai 2013 neu angesetzt. Anstoß im Paul-Janes-Stadion am Flinger Broich ist um 19:30 Uhr.
Da im Stadion an der Feuerbachstraße nicht gespielt werden darf und das Paul-Janes-Stadion am 1. April nicht zur Verfügung steht, musste die Partie verlegt werden.

ALenstra

Zaterdag 30 maart: Fortuna Düsseldorf-Bayer Leverkusen
Zondag 31 maart: FC Köln-Jahn Regensburg

Freekos79

30-3 KV Mechelen - Charleroi, voor de verbouwing wil ik daar toch nog eens zijn geweest
Volgende wedstrijd: ?

AthleticHolanda

Citeer
Citaat van: hgrm op mrt 18, 2013, 11:47:46
Voor paasmaandag staat wel TuRU Düsseldorf vs. KFC Uerdingen op het programma.

Citaat van: KFC UerdingenDas nächste Auswärtsspiel bei TuRU Düsseldorf wurde auf den 15. Mai 2013 neu angesetzt. Anstoß im Paul-Janes-Stadion am Flinger Broich ist um 19:30 Uhr.
Da im Stadion an der Feuerbachstraße nicht gespielt werden darf und das Paul-Janes-Stadion am 1. April nicht zur Verfügung steht, musste die Partie verlegt werden.

Nu wordt het 'auswärts zu hause', wat een soap...

Citaat van: kfcuerdingen.deDie Partie gegen TuRU Düsseldorf findet jetzt doch am Ostermontag, den 1. April, um 15 Uhr statt. Beide Vereine einigten sich auf eine Austragung in der Krefelder Grotenburg.

hgrm

Wat is mis met Feuerbachstrasse? Qua capaciteit (8000) moet het kunnen en die paar thuisfans hoef je toch niet te segregeren van de uit-supporters.
Uerdingen kan nog geen kampioen worden, dus daarvoor hoeven ze het ook niet te doen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

Ik zag volgens mij hetzelfde ook al voorbij komen bij RB Leipzig die thuis tegen BAK moeten,eigenlijk uit dus.
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: hgrm op mrt 22, 2013, 20:12:59
Wat is mis met Feuerbachstrasse? Qua capaciteit (8000) moet het kunnen en die paar thuisfans hoef je toch niet te segregeren van de uit-supporters.
Uerdingen kan nog geen kampioen worden, dus daarvoor hoeven ze het ook niet te doen.

De laatste twee keer aan de Feuerbachstrasse is het een beetje uit de hand gelopen. Dat kwam naar verluidt omdat fans van Fortuna Düsseldorf met een stadionverbod de wedstrijd aangrepen om de Uerdinger uit te dagen. Sindsdien is deze wedstrijd in het Paul Janes.

Koploper07


spons

Citaat van: Koploper07 op mrt 25, 2013, 09:15:32
30 maart: sc Heerenveen - Feyenoord

Heb jij een kaartje dat niet door Heerenveen geblokkeerd is ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Effzeh


jona93

26/3 belgie-macedonie
27/3 woluwe zaventem-fcv dender eh
30/3 mogelijk kv mechen-charleroi
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12