Week 9 : maandag 24 februari t/m zondag 2 maart

Gestart door hgrm, feb 01, 2014, 23:28:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

25/02  Haaglandia - Excelsior Maassluis ( districtsbeker West II )
01/03  Zwaluwen Vlaardingen - Barendrecht ( districtsbeker West II )
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Freekos79

Citaat van: Freekos79 op feb 05, 2014, 16:43:21
28-02 Erfurt - Kiel
01-03 Aue - Koln
02-03 Jena - Nordhausen

Ontvluchten van Carnaval :)
Volgende wedstrijd: ?

Bier und Bratwurst

Citaat van: witte leeuw op feb 04, 2014, 11:36:16
Op de site van Antwerp en footbel staat de wedstrijd op zaterdagavond. Op de site van Sint-Truiden staat dat de wedstrijd op zondag wordt gespeeld.

Afwachten dus.

Omwille van beschikbaarheidsproblemen met het veld wordt de wedstrijd op Antwerp verschoven naar zaterdagavond 1 maart om 20u00.

De wedstrijd zal niet live te zien zijn op Belgacom TV.

Het ene stadion is het andere niet!

Hugo

Citaat van: spons op feb 10, 2014, 16:50:52
25/02  Haaglandia - Excelsior Maassluis ( districtsbeker West II )
01/03  Zwaluwen Vlaardingen - Barendrecht ( districtsbeker West II )

Het komt op mij over dat jouw focus steeds meer verschuift van het buitenlandse voetbal naar het amateurvoetbal. Klopt dat en zoja zou je willen delen waarom?

spons

#19
Citaat van: Hugo op feb 10, 2014, 20:14:45
Het komt op mij over dat jouw focus steeds meer verschuift van het buitenlandse voetbal naar het amateurvoetbal. Klopt dat en zoja zou je willen delen waarom?

Nee klopt niet helemaal maar komt eigenlijk meer door een paar toevalligheden.

Ik ben dit jaar wel al diverse malen in het buitenland geweest o.a. met het Nederlands Elftal naar Portugal, Estland, Andorra, Turkije en volgende maand Frankrijk en met Feyenoord vriendschappelijk naar Italië en Spanje.

Maar de voornaamste redenen zijn dat het ten eerste een fantastisch seizoen is met Excelsior Maassluis in de topklasse en dat ik daar zo min mogelijk van wil missen en ten tweede dat het steeds moeilijker wordt om losse kaarten te krijgen voor uitwedstrijden van Feyenoord en we het vermoeden hebben dat dat over een aantal jaren helemaal over is en we daarom nu nog zoveel mogelijk mee te pakken ( zeker naar clubs waar we de laatste jaren niet zoveel geweest zijn zoals bijvoorbeeld PEC Zwolle, Go Ahead Eagles en natuurlijk Cambuur ).

Dus een heel weekend naar het buitenland zoals in voorgaande jaren nog wel eens gebeurde is er dit seizoen nog niet van gekomen maar kan volgend seizoen zomaar weer anders zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Cyclebob

Za 1/3 RC Mechelen - Vigorwuitens Hamme. De laatste maanden van de hoofdtribune vrees ik.

Citaat van: Cyclebob op feb 03, 2014, 21:41:53
Zo 2/3 WCR Rhoon - SVV
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

cafebac

Citaat van: Cyclebob op feb 16, 2014, 23:37:17
Za 1/3 RC Mechelen - Vigorwuitens Hamme. De laatste maanden van de hoofdtribune vrees ik.

Is dat al (vrijwel) zeker?

headout

Voorbereidende gesprekken zijn er. De tribune zou plaats moeten maken voor een multifunctionele tribune. Ergens eind januari zou men daar verder over praten.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

John Sleeuwenhoek

01/03 - Fleetwood Town v AFC Wimbledon
02/03 - Aston Villa v Norwich City

fcbisart

Op 1 maart gaan we naar GO AHEAD-PSV en PREUSSEN MUNSTER - VFL OSNABRUCK
Heeft iemand met deze laatste wedstrijd ? Alvast bedankt voor de info !

Freekos79

Citaat van: fcbisart op feb 17, 2014, 19:03:43
Op 1 maart gaan we naar GO AHEAD-PSV en PREUSSEN MUNSTER - VFL OSNABRUCK
Heeft iemand met deze laatste wedstrijd ? Alvast bedankt voor de info !

Ben vorig jaar naar Munster - Osnabruck geweest. Erg leuk. Mooi stadion en een echte derbysfeer. 
Volgende wedstrijd: ?

spons

Citaat van: fcbisart op feb 17, 2014, 19:03:43
Op 1 maart gaan we naar GO AHEAD-PSV en PREUSSEN MUNSTER - VFL OSNABRUCK
Heeft iemand met deze laatste wedstrijd ? Alvast bedankt voor de info !

Toevallig kaartjes voor Go Ahead via Stephan ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

syntric

Citaat van: cafebac op feb 17, 2014, 06:20:09
Is dat al (vrijwel) zeker?

België kennende, altijd met een korreltje zout te nemen, voor hetzelfde geld staat ze er binnen 20 jaar nog :-)
Groundhopper for life :-)

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

watergatehopper

Citaat van: fcbisart op feb 17, 2014, 19:03:43
Op 1 maart gaan we naar GO AHEAD-PSV en PREUSSEN MUNSTER - VFL OSNABRUCK
Heeft iemand met deze laatste wedstrijd ? Alvast bedankt voor de info !

Vorig jaar ben ik naar Munster - Osnabruck geweest. Ik had voor het tweede jaar op rij  kaarten via de webshop van Munster. Twee jaar terug was het namelijk afgelast. Ik heb er van genoten hoewel het ook wel wat geregisseerd overkomt allemaal. Het is jammer dat er in Munster verschillende fangroeperingen zijn die elkaar meer als vijand zien dan als medesupporter. Gevolg is dat liederen nooit echt  massaal zijn. Als je fan van tifo acties bent dan is dit een zekerheidje. Het wil ook nog weleens uit de hand lopen bij deze derby. Vorig jaar gebeurde er niets mede door een leger aan agenten.

http://www.watergatehopper.nl/page/m-nster-preussenstadion

http://www.ultras-tifo.net/photo-news/530-vfl-osnabrueck-preussen-muenster-10092011.html
🇧🇪 Eerste klasse B ✅