Week 45: Maandag 02 November t/m Zondag 08 November

Gestart door Tribuneklanten, sep 30, 2015, 09:01:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tribuneklanten

7-11 Union Berlin - FC Nürnberg
8-11 Eintracht Braunschweig - 1860 München

Wellicht komt hier op 6-11 Hannover 96 - Hertha BSC bij.
Mocht Vaig een hele dag vrij kunnen krijgen wellicht BFC op vrijdag.


Tribuneklanten

Citaat van: Tribuneklanten op sep 30, 2015, 09:01:21
7-11 Union Berlin - FC Nürnberg
8-11 Eintracht Braunschweig - 1860 München

Wellicht komt hier op 6-11 Hannover 96 - Hertha BSC bij.
Mochten Vaig een hele dag vrij kunnen krijgen wellicht BFC op vrijdag.

Op de site van BFC staat dat de wedstrijd tegen BAK'07 op zaterdag 8 November om 13.30 uur is, tegelijk met Union dus.
Zou zonde zijn, want zo missen we die Berliner derby en een hoop tijd in de stad Berlijn zelf.
Alternatief eventueel Hannover 96, Vfb Lubeck of Lubin (Polen).


Tribuneklanten

Citaat van: Tribuneklanten op okt 06, 2015, 08:13:54
Op de site van BFC staat dat de wedstrijd tegen BAK'07 op zaterdag 8 November om 13.30 uur is, tegelijk met Union dus.
Zou zonde zijn, want zo missen we die Berliner derby en een hoop tijd in de stad Berlijn zelf.
Alternatief eventueel Hannover 96, Vfb Lubeck of Lubin (Polen).

Op DFB.de, Kicker.de, Fussballdaten.de en Soccerway staat de match toch op 06-11 om 19.00 uur

AthleticHolanda

Citaat van: Tribuneklanten op okt 06, 2015, 08:54:53
Op DFB.de, Kicker.de, Fussballdaten.de en Soccerway staat de match toch op 06-11 om 19.00 uur

www.fussball.de is de enige waar ik op zou vertrouwen, en de clubwebsite een paar dagen van tevoren.

wekke

#4
07/11 Szombathelyi Haladas - Debrecen

Jehoentelaar

Zullen we voor de goede orde op dit forum alle clubs bij hun normale naam noemen voordat de zaak ontspoort?
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Han

Citaat van: Jehoentelaar op okt 08, 2015, 00:00:00
Zullen we voor de goede orde op dit forum alle clubs bij hun normale naam noemen voordat de zaak ontspoort?


Waarvan akte.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

spons

Citaat van: Jehoentelaar op okt 08, 2015, 00:00:00
Zullen we voor de goede orde op dit forum alle clubs bij hun normale naam noemen voordat de zaak ontspoort?

7-11 Union Berlin - FC Nürnberg
8-11 Eintracht Braunschweig - 1860 München

Zie dit bijvoorbeeld in dit topic staan maar ik zie niet in wat er mis is met deze namen of zou het 1.FC Nürnberg moeten zijn ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Han

Citaat van: spons op okt 08, 2015, 04:31:23
7-11 Union Berlin - FC Nürnberg
8-11 Eintracht Braunschweig - 1860 München

Zie dit bijvoorbeeld in dit topic staan maar ik zie niet in wat er mis is met deze namen of zou het 1.FC Nürnberg moeten zijn ?


Mokum1900 had problemen met het aantal k's waarmee Feyenoord wordt geschreven; hij of zij kan zich die moeite besparen. 
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Jehoentelaar

Dat inderdaad. 1.FC Union Berlin gewoon 'Union Berlin' noemen en 'Eintracht Braunschweig' schrijven in plaats van Braunschweiger Turn- und Sportverein "Eintracht" e.V. 1895 kan ik bij inkomen, maar hooliganistische termen gebruiken om een club te omschrijven lijkt mij niet de bedoeling. Iedereen heeft een voorkeur voor een club en het is niet ongewoon dat er daardoor ook negatieve voorkeuren voor andere clubs bij komen kijken, maar houd dat soort dingen vooral voor jezelf en etaleer je negatieve gevoelens over een club niet op gemoedelijke (online) plekken als dit forum.

Overigens kan ik de post in kwestie niet meer terugvinden dus op zich snap ik dat er wat verwarring over is ontstaan.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Han

Citaat van: Jehoentelaar op okt 08, 2015, 15:12:10..., maar hooliganistische termen gebruiken om een club te omschrijven lijkt mij niet de bedoeling. Iedereen heeft een voorkeur voor een club en het is niet ongewoon dat er daardoor ook negatieve voorkeuren voor andere clubs bij komen kijken, maar houd dat soort dingen vooral voor jezelf en etaleer je negatieve gevoelens over een club niet op gemoedelijke (online) plekken als dit forum.

Overigens kan ik de post in kwestie niet meer terugvinden dus op zich snap ik dat er wat verwarring over is ontstaan.

De post van Mokum1900 is weg en dat heeft kennelijk bijgedragen tot enige verwarring.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Tribuneklanten

Citaat van: Jehoentelaar op okt 08, 2015, 15:12:10
Dat inderdaad. 1.FC Union Berlin gewoon 'Union Berlin' noemen en 'Eintracht Braunschweig' schrijven in plaats van Braunschweiger Turn- und Sportverein "Eintracht" e.V. 1895 kan ik bij inkomen, maar hooliganistische termen gebruiken om een club te omschrijven lijkt mij niet de bedoeling. Iedereen heeft een voorkeur voor een club en het is niet ongewoon dat er daardoor ook negatieve voorkeuren voor andere clubs bij komen kijken, maar houd dat soort dingen vooral voor jezelf en etaleer je negatieve gevoelens over een club niet op gemoedelijke (online) plekken als dit forum.

Overigens kan ik de post in kwestie niet meer terugvinden dus op zich snap ik dat er wat verwarring over is ontstaan.

Sorry, echt sorry.

groundhop.org

08/11 de laatste derby in Stade Gerland: Olympique Lyonnais - AS Saint-Etienne

Robbie


watergatehopper


8 november Eintracht Braunschweig - 1860 Munchen (die keuze van de forumtrip)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅