Week 14: maandag 4 april t/m zondag 10 april

Gestart door Tribuneklanten, mrt 18, 2016, 13:45:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

Iedereen kan wel eens de 'pech' hebben om een stadionverbod op te lopen en ik ben zelf zeker en vast geen heilige. Maar de posts hier en op facebook gecombineerd met een verbod bij de Rode Duivels en nu dus nationaal, brengt deze opmerking in me naar boven.

syntric

Citaat van: wekke op mrt 22, 2016, 17:53:42
Iedereen kan wel eens de 'pech' hebben om een stadionverbod op te lopen en ik ben zelf zeker en vast geen heilige. Maar de posts hier en op facebook gecombineerd met een verbod bij de Rode Duivels en nu dus nationaal, brengt deze opmerking in me naar boven.
Pech is dat niet hoor, het lijkt me duidelijk wat er tegenwoordig kan en wat niet. Ik heb het 1 keer gehad en dat was ook mijn eigen schuld
Groundhopper for life :-)

Hugo

Citaat van: wekke op mrt 22, 2016, 17:53:42
Iedereen kan wel eens de 'pech' hebben om een stadionverbod op te lopen en ik ben zelf zeker en vast geen heilige. Maar de posts hier en op facebook gecombineerd met een verbod bij de Rode Duivels en nu dus nationaal, brengt deze opmerking in me naar boven.

Ik begrijp helemaal wat je hier omschrijft.

jona93

Citaat van: HRM1880 op mrt 22, 2016, 17:35:45
Vermoedelijk een jaar lang inspiratie om toch nog wedstrijden bij te kunnen wonen, maar dan in het buitenland.
Al denk ik wel dat iedere iet of wat fanatieke supporter in België al wel eens geconfronteerd werd met een stadionverbod of dat nog zal tegenkomen.
Klopt nu ik 1 jaar SV heb ga ik normaal gezien eens meer naar het buitenland naar matchen gaan kijken
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

jvdreumel2


watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jef400

Citaat van: jona93 op mrt 22, 2016, 21:01:24
Klopt nu ik 1 jaar SV heb ga ik normaal gezien eens meer naar het buitenland naar matchen gaan kijken
Ik zal nu wel weer de grote lulhannes wezen. Maar met zo'n respect naar het stadionverbod kijken naar je postgedrag in EFW en je verhalen hier durf ik het zelfs strenger te stellen als Wekke en Hugo. Ik vraag me af of het bij dat ene jaar blijft. Dit bedoelde ik dus ook al met het schoolreisje naar Hellemond. Ben benieuwd of je hier in NL wel binnen gaat komen.

Rick


FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'


Bier und Bratwurst

#25
06-04-2016 SV Stadtlohn - Sportfreunde Siegen 20.00u.  Oberliga Westfalen
09-04-2016 SV Werder Bremen - FC Augsburg 15.30u. Bundesliga
10-04-2016 FC Twente - Feyenoord  16.45u.  Eredivisie
Het ene stadion is het andere niet!

groundhop.org

09/04 Club Brugge - KAA Gent
10/04 Cercle Brugge - R. Antwerp FC (indien tickets lukken, ze doen nogal moeilijk bij Cercle)

Jehoentelaar

09/4 SC Preußen Münster - FC Energie Cottbus.

Leuke wedstrijd tegen de traditieclub uit de Lausitzregio dat nu wel echt een keer punten moet gaan pakken - alleen niet op deze zaterdag. Fijn om dit seizoen toch nog naar Münster af te kunnen reizen gezien de onhandige situaties met de resterende wedstrijden (Magdeburg op vrijdagavond, Dresden mogelijk met restricties).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Rens Mansvelder

09-04 Spakenburg - IJsselmeervogels (Topklasse)
09-04 Cambuur - Ajax (Eredivisie)
Vorige wedstrijd: 24-04 Eintracht Frankfurt - Mainz 05 2 - 1(Bundesliga)
Volgende wedstrijd: 30-04 Antwerp - Eupen (Proximus League)

hgrm

Citaat van: Rens Mansvelder op apr 03, 2016, 19:35:26
09-04 Spakenburg - IJsselmeervogels (Topklasse)

Heb je al kaarten? Op de dag van de wedstrijd gaat dat waarschijnlijk niet meer lukken. Verder het advies om ruim op tijd (anderhalf uur voor K.O.) aanwezig te zijn om nog een goede plaats te bemachtigen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen