Verlanglijstje 2009/2010

Gestart door Dennis-V, mei 24, 2009, 12:32:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis-V

In navolging van vorig jaar worden jullie ook uitgenodigd om een verlanglijstje voor komend seizoen in te vullen.
Ik denk nog even na alvorens mijn wensen hier kenbaar te maken.

3434

#1
Er zit een soort van to-do list in mijn hoofd, ook al komt er vaak niet veel van.
Volgend seizoen ga ik toch proberen 'gericht' te groundhoppen m.a.w. er zoveel mogelijk van deze lijst aan te vinken.
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik blij zal zijn als ik aan de helft geraak.

België:
Fc Luik (Bureaufosse)
Lyra (tenzij ik dit jaar nog een oefenmatch kan meepikken)
Berchem Sport (" " ")
Racing Mechelen
Charleroi

Nederland:
VVV Venlo
NAC Breda
De Graafschap
FC Utrecht

+ Enkele zondaghoofdklassers rondom en in Limburg

Duitsland
Rot Weis Essen   
Oberhausen
Fortuna Düsseldorf   
Schalke 04   
FC Köln   
Borussia Mönchengladbach   
Alemannia Aachen (neuen Tivoli)   

Van de andere landen blijf ik voorlopig nog even af, geen idee waarom..   
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

AthleticHolanda

Citaat van: 3434 op mei 24, 2009, 17:14:37
+ Enkele hoofdklassers-zaterdagvoetbal rondom en in Limburg

Er speelt geen enkel Limburgs team in de zaterdaghoofdklasse, ook de teams rondom Limburg zijn allemaal zondaghoofdklassers...

In de zondag spelen wel uit Limburg de volgende drie;
- EVV (Echt)
- SV Venray
- SV Meerssen

Alleen Venray trekt wel eens meer dan 1000 toeschouwers...

Lek11

Aankomend seizoen wil ik graag de Eredivisie compleet maken, echter heb ik er nu al een hard hoofd in dat dit gaat lukken. Eredivisieclubs zal ik alleen bezoeken als Ajax er voetbalt. FC Groningen, sc Heerenveen, NAC, Sparta, Roda JC, De Graafschap en ADO Den Haag moet ik nog bezoeken.  2 jaar geleden ben ik wel in Heerenveen geweest maar had toen helaas geen wedstrijdticket dus heb ik in het dorp gekeken. I.v.m. de combi kom ik aan clubs als FC Groningen, NAC en Sparta niet toe. ADO Den Haag mogen we al een paar jaar niet heen (misschien aankomend seizoen weer).

Vast staat dat ik in ieder geval deze ploegen wil gaan bezoeken, omdat het ook vrij vervoer wedstrijden zijn:
- sc Heerenveen
- Roda JC
- De Graafschap

(Ik ga er even vanuit dat De Graafschap en Roda JC in de Eredivise blijven)

Ik hoop dat we in de beker nog een uitwedstrijd meepakken tegen een Jupiler League club.

Verder heb ik geen wensenlijst wat betreft buitenlandse clubs. Ik wacht gewoon af wat Ajax loot, daar zal vast wel wat leuks bij zitten. En ik ben van plan wat vaker op zaterdagmiddag de auto te pakken om een Duitse club te bezoeken.

Houseman

sc Heerenveen - Ajax mag je komend seizoen van een combi uitgaan.

Mijn lijstje komt in de loop van de zomer wel in dit topic, heb globaal wel een af te vinken lijstje in mijn hoofd.

Ici c est Paris

- de Eredivisie compleet maken

Ik moet nog naar AZ, PSV, Vitesse, ADO Den Haag, Heracles Almelo en nu dus ook VVV Venlo.

- Mestalla

Ik wil volgend jaar naar Mestalla voordat het te laat is.

Verder heb ik geen concrete wensen, een paar keer naar Standard, iets in de Nederlandse Jupiler League, eventueel een leuk vliegreisje, ik zie het wel.

wekke

De kans is miniem dat ik ze allemaal zal gedaan krijgen. Ben ook aan het twijfelen om gewoon vrijdags een Nederlandse Jupiler ploeg (MVV?) te volgen bij uitwedstrijden en hetzelfde te doen bij RC Mechelen of Eendracht Aalst op zondag.

België:
Eindelijk de eerste klasse volledig maken. Mis nog Moeskroen, Zulte Waregem (en Roeselare of Dender)

Duitsland:
Alemannia Aachen (het nieuwe stadion)
Borussia Mönchengladbach
FC Köln
Bochum
Duisburg
Kaiserslautern
Dortmund - Schalke 04

Engeland:
Uitwedstrijd West Ham

Frankrijk:
Lille
Lens

Nederland:
VVV Venlo
MVV
PSV
Willem II (liefst tegen Nac)
revisit Nac (tegen een topclub)
ADO
Sparta
De Graafschap

Joost

Ik heb geen wensen voor het komende seizoen.

Wel 2 doelen.
Mestalla en Saltergate.

spons

Citaat van: Lek11 op mei 24, 2009, 17:53:20
I.v.m. de combi kom ik aan clubs als FC Groningen, NAC en Sparta niet toe. ADO Den Haag mogen we al een paar jaar niet heen (misschien aankomend seizoen weer).


je hoeft toch niet in het uitvak te gaan zitten / staan ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Mijn wensenlijstje is nog oneindig groot, gelukkig maar want als je geen wensen meer hebt ....  komende seizoen speelt Feyenoord geen europees dus ik kan naar hartelust wat andere tripjes plannen

Wil in september misschien een weekje naar Italie om dan op dinsdag en woensdag 2 wedstrijden in de Championsleague te bezoeken donderdags een UEFA cupwedstrijd ( of Euroleague zoals je wilt ), vrijdag serie B en op zowel zaterdag als zondag serie A.

Clubs waar ik nog naartoe wil zijn o.a. Fiorentina en Napoli en zou heel graag nog eens naar de ( van horen zeggen ) meest beladen derby van Italie : Genua - Sampdoria.

Verder nog op mijn verlanglijstje o.a. ( in willekeurige volgorde ) :

Borussia Dortmund - Schalke 04
Rot Weiss Erfurt - Carl Zeiss Jena
Charleroi - Standard Luik
Cercle Brugge - Club Brugge
Zulte Waregem - Kortrijk
Mainz 05 - Eintracht Frankfurt
Manchester City - Manchester United
Middlesbrough - Newcastle United ( heerlijk in de premiership )
1.FC Nurnberg - Bayern Munchen

Euroleugue finale in Hamburg

Verder wil ik als het er volgend seizoen nog staat nog in keer naar Mestalla ( was zo indrukwekkend dat mocht de gelegenheid zich voordoen dat ik nog een keer een re-visit maak )

En ook de volgende derbies blijven op het verlanglijstje staan voor volgend seizoen of ooit in de ( verre ) toekomst :

Panathinaikos - Olympiakos
Rode Ster Belgrado - Partizan Belgrado
Galatasaray - Fenerbahce

En ook wil ik na de 38 profclubs de 84 clubs uit de diverse afdelingen van de hoofdklasse amateurs wat verder uitbreiden dan de ongeveer 35 waar ik nu op sta

Tijd ( en geld ) tekort dus, als ik van de genoemde wedstrijden er een stuk of 5 haal ben ik denk ik tevreden, de rest wordt doorgeschoven naar daaropvolgende seizoenen





2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

#10
Mooie lijst Spons!

Nürnberg dient nog wel eerst te promoveren;-)

In de loop van de zomerstop zal ik mijn verlanglijstje bekend maken.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Lek11

Citaat van: spons op mei 24, 2009, 21:58:48
je hoeft toch niet in het uitvak te gaan zitten / staan ?
Hoeft niet nee, maar het is niet slim om in het thuisvak te gaan zitten bij bepaalde clubs. Ik stond dit seizoen 1 keer na 15 minuten buiten, en 1 keer na 5 minuten buiten omdat ik simpelweg niet juichtte voor een doelpunt van de tegenpartij.

Ici c est Paris

Citaat van: Lek11 op mei 25, 2009, 00:05:28
Hoeft niet nee, maar het is niet slim om in het thuisvak te gaan zitten bij bepaalde clubs. Ik stond dit seizoen 1 keer na 15 minuten buiten, en 1 keer na 5 minuten buiten omdat ik simpelweg niet juichtte voor een doelpunt van de tegenpartij.

Ben wel benieuwd bij welke clubs je dat is overkomen?

3434

Citaat van: AthleticHolanda op mei 24, 2009, 17:26:33
Er speelt geen enkel Limburgs team in de zaterdaghoofdklasse, ook de teams rondom Limburg zijn allemaal zondaghoofdklassers...

In de zondag spelen wel uit Limburg de volgende drie;
- EVV (Echt)
- SV Venray
- SV Meerssen

Alleen Venray trekt wel eens meer dan 1000 toeschouwers...

Inderdaad, Breda had het me nog een tijd geleden allemaal uitgelegd hoe het allemaal zat met zaterdag/zondagvoetbal. Noord-Brabant en Limburg zijn katholiek en hebben dus vrijwel geen zaterdagverenigingen. Alleen her en der wat kleine clubs zei hij. Ik zal de schuld maar steken op het bier en het verlies van de beker gisteren.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: Lek11 op mei 25, 2009, 00:05:28
Hoeft niet nee, maar het is niet slim om in het thuisvak te gaan zitten bij bepaalde clubs. Ik stond dit seizoen 1 keer na 15 minuten buiten, en 1 keer na 5 minuten buiten omdat ik simpelweg niet juichtte voor een doelpunt van de tegenpartij.

Ik heb dit seizoen niet gejuicht voor goals van ADO Den Haag, NEC en FC Groningen en heb alledrie de wedstrijden volledig uit mogen kijken. Bij NEC heb ik zelfs gejuicht in het thuisvak na de 0-1 en er was geen boze blik te zien. Hoe krijg je het dan voor mekaar om tot tweemaal toe eruit gezet te worden.