Hoofdmenu

CL 2010/2011

Gestart door TeeZee, jul 28, 2010, 22:58:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: AB op sep 01, 2010, 22:55:40
Aangezien ik in Utrecht werk neem ik ook maar een passe partout, geen geld! Wat houdt een passe partout trouwens in? Krijg je dan gewoon 3 losse kaartjes?

Geen idee maar daar ga ik wel vanuit.

Je hebt wel een Seizoenkaart danwel clubcard nodig maar aangezien je er 4 (!) per (s)cc kan kopen zal dat geen probleem zijn lijkt me. Dit is weer het andere uiterste dan tegen Celtic...

Vraag me overigens af hoeveel mensen alleen voor Utrecht-Liverpool een passe-partout kopen...

AB

Citaat van: AthleticHolanda op sep 02, 2010, 12:29:52
Geen idee maar daar ga ik wel vanuit.

Je hebt wel een Seizoenkaart danwel clubcard nodig maar aangezien je er 4 (!) per (s)cc kan kopen zal dat geen probleem zijn lijkt me. Dit is weer het andere uiterste dan tegen Celtic...

Vraag me overigens af hoeveel mensen alleen voor Utrecht-Liverpool een passe-partout kopen...

Je kan toch ook gewoon losse kaartjes kopen? Overigens heb ik de beschikking over een clubcard dus dat komt wel in orde. Veel van mijn vrienden vinden Napoli trouwens ook heel erg interessant, zeker omdat dan de beslissing kan vallen!

Lek11

CiteerAan het begin van deze week hebben wij opgeroepen om voorlopig geen passepartout te kopen. In de ijdele hoop dat de toegangsprijzen voor de groepsfase van de Champions League herzien zouden worden. Tevergeefs. De ware aard van de bestuurders van onze club is deze week wederom blootgelegd.

VAK410 zal tijdens de wedstrijden onder luid protest in het stadion aanwezig zijn. Het is aan een ieder individu te bepalen om een passepartout aan te schaffen. VAK410 zal zich blijven inzetten voor gezonde toegangsprijzen. De komende periode zullen zowel voor, tijdens en na Ajax wedstrijden op eigen wijze protesten zichtbaar zijn.

Mocht je van de wedstrijden in de groepsfase geen minuut willen missen? Koop dan een kaart voor een ander vak of blijf thuis voor de televisie.

Tegen het moderne voetbal

Peenvogel

Dus iedereen koopt toch gewoon zijn kaartje. Ze kunnen 'tegen het moderne voetbal' roepen wat ze willen (ik zie die vlaggen overal hangen, ook bij Feyenoord) maar niemand die me kan uitleggen wat ze ermee bedoelen en de stadions zitten toch wel vol voor exorbitant hoge toegangsprijzen.


Lek11

Gister mijn PP maar gewoon gekocht. Het bedrag met korting was €130,00. Daar ging nog €10,00 af omdat ik mijn waardebon (van €10,00 dus) gebruikt heb die je bij aanschaf/verlening van je seizoenskaart kreeg. En vandaag kwam dit bericht:

CiteerAjax betrekt achterban bij prijsstelling.

De Supportersvereniging Ajax en AFCA Supportersclub worden in de toekomst betrokken bij het overleg voorafgaand aan de prijsstelling van Ajaxduels. Dat is de belangrijkste uitkomst van een gesprek met Ajax' commercieel directeur Henri van der Aat.

Daarnaast krijgen seizoenkaarthouders die al een passe-partout hebben gekocht, of nog gaan aanschaffen op maandag 6 september, een extra korting van 15 euro in de vorm van een waardebon. Deze actie loopt tot 24.00 uur. Seizoenkaarthouders ontvangen al een korting van 15 procent bij aanschaf van een passe-partout. Daar bovenop verstrekt de club dus de genoemde waardebon van 15 euro (één bon per seizoenkaarthouder).

Beide supportersverenigingen zijn gematigd tevreden met de uitkomst. Daniel Dekker, voorzitter van de 85.000 leden tellende Supportersvereniging Ajax: "We zijn vooral blij dat Ajax ons in de toekomst nauwer bij de prijsstelling zal gaan betrekken. De waardebon was op deze korte termijn het maximaal haalbare. Nu hebben we toch nog iets voor de trouwe supporters kunnen doen."

Beide, door Ajax officieel erkende supportersverenigingen, verzochten de commercieel directeur voorafgaand aan de kaartverkoop in de prijsstelling rekening te houden met een 'beloning' voor de trouwe achterban, maar trokken afgelopen week alsnog gezamenlijk aan de bel, nadat de club de hoge prijsstelling voor de Champions League zonder tegenreactie naar buiten bracht.

"Het was beter geweest als Ajax de prijsstelling vooraf met ons had besproken, nu liepen we noodgedwongen achter de feiten aan, maar zijn we redelijk positief over het resultaat," zegt AFCA Supportersclubvoorzitter Patrick van der Meer.

Als ik die €15 er nog af haal kom ik dus uit op €105,00 wat gemiddeld €35 per wedstrijd is, daar kan ik mee leven.

Vaig

Zag gisteren dat het stadion van Werder Bremen helemaal was verbouwd. De hele sintelbaan was weg zo te zien. Zag er niet verkeerd uit.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Hugo

Citaat van: Vaig op sep 15, 2010, 08:55:22
Zag gisteren dat het stadion van Werder Bremen helemaal was verbouwd. De hele sintelbaan was weg zo te zien. Zag er niet verkeerd uit.

Zag ik bij Twente nu gewoon lege plekken op de tribune?

Vaig

Ja ik zag de lege plekken ook. Wedstrijd was maandag gewoon nog niet uitverkocht, terwijl je toch slechts 95 euro voor een passe partout betaalde
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

Citaat van: Hugo op sep 15, 2010, 19:58:16
Zag ik bij Twente nu gewoon lege plekken op de tribune?

Die tribune op de lange zijde heeft volgens mij altijd lege plekken. Zowel voor als na de verbouwing.

AB

Citaat van: Joost op sep 15, 2010, 21:36:56
Die tribune op de lange zijde heeft volgens mij altijd lege plekken. Zowel voor als na de verbouwing.

Vorig jaar met Twente - Feyenoord niet hoor haha

spons

Citaat van: Hugo op sep 15, 2010, 19:58:16
Zag ik bij Twente nu gewoon lege plekken op de tribune?

Er was in ieder geval 1 lege plaats, ik had een kaartje maar heb er tussen 's-gravenzande en bodegraven ruim 2 uur over gedaan en had toen richting utrecht nog zo'n 30 kilometer file voor me staan en heb toen besloten om terug te gaan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Gerrit-Jan

Citaat van: Joost op sep 15, 2010, 21:36:56
Die tribune op de lange zijde heeft volgens mij altijd lege plekken. Zowel voor als na de verbouwing.

Klopt, dat zijn (te) dure 'Premium' seats. Met 23.800 toeschouwers wat het inderdaad niet helemaal uitverkocht.

Het was wel met afstand de mooiste wedstrijd die ik er gezien heb! Vooral de 2-1 en de tien (?) minuten daarna, toen Inter van het kastje naar de muur werd gestuurd. Geweldig!


spons

Citaat van: Gerrit-Jan op sep 16, 2010, 12:32:11
Klopt, dat zijn (te) dure 'Premium' seats. Met 23.800 toeschouwers wat het inderdaad niet helemaal uitverkocht.

Het was wel met afstand de mooiste wedstrijd die ik er gezien heb! Vooral de 2-1 en de tien (?) minuten daarna, toen Inter van het kastje naar de muur werd gestuurd. Geweldig!

Ik vond het gisteren ook wel mooi hoe Ajax van het kastje naar de muur gestuurd werd. Geweldig!

Dat was echt de overtreffende trap, heb op europees niveau nog nooit een Nederlandse ploeg zo weggespeeld zien worden.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Breda op sep 16, 2010, 16:47:29
Zeker Villareal-NAC niet gezien vorig jaar ;).

Nee niet gezien, is voor zover ik me kan herinneren ook niet op tv geweest
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Roda v Vicenza v.v. was wel live op TV. Toen waren wij ook redelijk kansloos.