Hoofdmenu

CL 2010/2011

Gestart door TeeZee, jul 28, 2010, 22:58:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HJanneman

Citaat van: Joost op sep 29, 2010, 14:39:59
Als ik het goed heb begrepen dan hebben ze vooraf geld ingezameld voor de boete die zou volgen. Das triest.

Of slim, want hiermee hoeft Ajax de boete (deels?) zelf niet te betalen, en is toch het lolletje geweest.

Lek11

Citaat van: Joost op sep 29, 2010, 14:39:59
Als ik het goed heb begrepen dan hebben ze vooraf geld ingezameld voor de boete die zou volgen. Das triest.

Hoe bedoel je dit? Dat VAK410 de boete vooraf al had ingezameld?

Prima actie. Helaas wel met een zwart randje door het vuurwerk wat naar beneden is gegooid.

Joost

Citaat van: Lek11 op sep 29, 2010, 21:42:58
Hoe bedoel je dit? Dat VAK410 de boete vooraf al had ingezameld?

Prima actie. Helaas wel met een zwart randje door het vuurwerk wat naar beneden is gegooid.

Er zijn redenen waarom er geen vuurwerk naar binnen mag. Onder andere de veiligheid wat ook weer is gebleken nu ze vuurwerk tussen anderen gaan gooien.

Mag er allemaal wel leuk en mooi uitzien maar geld verzamelen voor een boete omdat je weet dat je iets tegen de regels doet is gewoon fout.

Bier und Bratwurst

Zo... vandaag weergekomen uit London!!

Charlton - Milton (1-0) was een slechte wedstrijd maar wel met een terrechte winnaar.Overigens vind ik The Valley een prachtig Stadion van binnen en vaN buiten.

Tottenham - Twente (4-1) was helaas een bestolen wedstrijd met een geflatteerde uitslag. Meneer Hauge was wel erg bizar aan het fluiten. Hier kon Tottenham overigens ook niet veel aan doen en die waren maar wat blij met die maffe noor. White Hart Lane vond ik van buiten erg lelijk,maar past wel in de buurt waar het gesitueerd is.Van binnen was het echter geweldig en hoewel de supportes van Tottenham pas los kwamen na de eerste goal een goede sfeer.Dit ook van Twentse zijde.
Het ene stadion is het andere niet!

Lek11

Citaat van: Bier und Bratwurst op okt 01, 2010, 22:43:04
Zo... vandaag weergekomen uit London!!

Charlton - Milton (1-0) was een slechte wedstrijd maar wel met een terrechte winnaar.Overigens vind ik The Valley een prachtig Stadion van binnen en vaN buiten.

Tottenham - Twente (4-1) was helaas een bestolen wedstrijd met een geflatteerde uitslag. Meneer Hauge was wel erg bizar aan het fluiten. Hier kon Tottenham overigens ook niet veel aan doen en die waren maar wat blij met die maffe noor. White Hart Lane vond ik van buiten erg lelijk,maar past wel in de buurt waar het gesitueerd is.Van binnen was het echter geweldig en hoewel de supportes van Tottenham pas los kwamen na de eerste goal een goede sfeer.Dit ook van Twentse zijde.

Op TV heb ik bijna alleen maar het uitvak gehoord. Zag er leuk uit achter die goal ;).

Stadionhopper

Citaat van: HJanneman op sep 29, 2010, 12:31:34
Dat vuurwerk had van mij niet gehoeven, verder wel genoten van de teksten op de doeken en het slagen van het leeghouden van het vak.

Beetje achterlijke actie van de supporters. In het begin waren er terechte acties vanwege de te hoge toegangsprijzen. De supporters en Ajax zijn nader tot elkaar gekomen met tegoedbonnen (de supporters zijn hiermee akkoord gegaan!) en nu deze belachelijke actie van vak 410. Ook lekker vuurwerk gooien op je eigen supporters.

Hoop op een torenhoge boete en wedstrijd zonder publiek, maar de UEFA zal wel mild zijn voor Ajax.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

HJanneman

Er is water bij de wijn gedaan, ja.
Maar je mag best laten blijken aan het grote publiek hoe de vork in eerste instantie in de steel stak.

Stadionhopper

Tevens waren de tegoedbonnen voor de supporters die al reeds een passepartout hadden gekocht,

De prijzen zijn inderdaad te hoog in Amsterdam, maar blijkbaar is er wel een markt voor aangezien het stadion 3x uitverkocht zal zijn.

Wat ik gehoord heb van FC Utrecht zijn daar de prijzen voor een passepartout erg laag in de Europa League. Zo kan het dus ook nog in deze tijd.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: Stadionhopper op okt 02, 2010, 15:28:18
Wat ik gehoord heb van FC Utrecht zijn daar de prijzen voor een passepartout erg laag in de Europa League. Zo kan het dus ook nog in deze tijd.

ik heb een passpartout voor FC Utrecht voor de lange zijde gekocht voor slechts 50 euro
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ici c est Paris

Klopt. Zo ben je bij Utrecht voor het drieluik Liverpool, Steaua en Napoli goedkoper uit dan bij pakweg het drieluik VVV, De Graafschap en Excelsior.

Lek11

Citaat van: Stadionhopper op okt 02, 2010, 13:01:08
Beetje achterlijke actie van de supporters. In het begin waren er terechte acties vanwege de te hoge toegangsprijzen. De supporters en Ajax zijn nader tot elkaar gekomen met tegoedbonnen (de supporters zijn hiermee akkoord gegaan!) en nu deze belachelijke actie van vak 410. Ook lekker vuurwerk gooien op je eigen supporters.

Hoop op een torenhoge boete en wedstrijd zonder publiek, maar de UEFA zal wel mild zijn voor Ajax.

Welke acties zijn er in het begin geweest? Geen. Er zijn alleen gesprekken geweest tussen Ajax en de verschillende supportersgroepen. Dat kan je geen actie noemen.

Een prijsstijging van 100% in 5 jaar is niet normaal. Die tegoedbonnen zijn lachwekkend. Maar het lijkt me logish dat de supporters daarmee wel akkoord gaan, als er geen andere optie is. Echter kwam Ajax pas met dit goedmakertje nadat de media zich er ook steeds meer mee ging bemoeien.

Zelfs Rick van den Boog kon deze aktie nog enigzins begrijpen ;).

En ook al is het stadion (bijna) 3x uitverkocht; daarom kan je nog wel wat protestakties houden in plaats van zwijgend op je stoeltje te gaan zitten en alles maar te accepteren.

Afgelopen zondag tegen Utrecht:




Joost

Achjee ze gaan hun excuses aanbieden. Als je het niet meeneemt kan het ook niet gebeuren.

Sebastiaan_W

Neuhhh hoort erbij, Joost!

En ook allemaal hard juichen als er een bommetje af gaat.....

Ik kan me best voorstellen dat je protesteert tegen de prijzen, maar andere supporters mogen hier absoluut niet de dupe van worden. Daarbij schaden jullie de club ook nog, want die zullen wel een aardige boete kunnen verwachten.

De prijzen worden in NL ook steeds gekker. Heracles supporters moesten afgelopen zondag bij AZ € 28,40 voor een kaartje betalen. Die hebben deze wedstrijd geboycot en vandaar dat er 10 supporters in het uitvak waren.

AZ dacht waarschijnlijk over de rug van Heracles supporters een gedeelte van de afkoopsom van Verbeek terug te krijgen :-)

Zag ik nou bij andere wedstrijden ook protesten over de toegansprijzen? Verkoop van Auxerre - Ajax is toch ook stopgezet?

Niels_Zitterd

Citaat van: witte leeuw op okt 06, 2010, 15:11:30

De prijzen worden in NL ook steeds gekker. Heracles supporters moesten afgelopen zondag bij AZ € 28,40 voor een kaartje betalen. Die hebben deze wedstrijd geboycot en vandaar dat er 10 supporters in het uitvak waren.

AZ dacht waarschijnlijk over de rug van Heracles supporters een gedeelte van de afkoopsom van Verbeek terug te krijgen :-)


In de Jupiler League wordt het ook steeds gekker. Afgelopen seizoen €17.50 betaald voor het uitvak van FC Volendam.
De toegangsprijzen gaan met het jaar omhoog.
En als de bezoekersvakken nu ook in kwaliteit omhoog zouden gaan dan was het nog te begrijpen.
Echter dat wordt ook met het jaar erger. Met het 'nieuwe' uitvak in Leeuwarden als dieptepunt.
In dat vak, zou je, je huisdier nog niet laten plaatsnemen.

King Nothing

Volendam hanteert altijd nog de prijzen van de Eredivisie. Graafschap doet dat ook, daar betaal je ook een euro of 16 voor het uitvak. Veendam wil ook geld verdienen met het uitvak, de prijs daar is van 10 naar 15 euro gegaan.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad