Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

jona93

Citaat van: Tribuneklanten op apr 24, 2017, 15:53:32
Ben je gehackt Jona of is dit een serieuze vraag?
Dit is meer dan een serieuze vraag!
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

spons

Citaat van: jona93 op apr 24, 2017, 16:22:25
Dit is meer dan een serieuze vraag!

En jij denkt dat je kans maakt dat iemand een kaartje voor je regelt ? Er zijn nog zo'n 200.000 mensen die ook naar die wedstrijd willen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nik

Bestaat er nog zoiets als de 'football locator' (o.id.) zoals die op footballfans.eu er was?

Ik ga donderdag naar Andalusiƫ en wil graag (in 1 oogopslag) kunnen zien welke wedstrijden er in die periode zijn. Iemand tips?

Nort

Citaat van: Nik op apr 24, 2017, 16:35:01
Bestaat er nog zoiets als de 'football locator' (o.id.) zoals die op footballfans.eu er was?

Ik ga donderdag naar Andalusiƫ en wil graag (in 1 oogopslag) kunnen zien welke wedstrijden er in die periode zijn. Iemand tips?
Het is hier al vaker voorbij gekomen, maar de match locater van de Groundhopper app kan je helpen (Wel even je GPS tracker aanzetten). De database is overigens niet zo uitgebreid als die van Footballfans (m.b.t. aantal wedstrijden).

Nik

Ik ga eens kijken, bedankt!

Joost

Citaat van: Nik op apr 24, 2017, 16:35:01
Bestaat er nog zoiets als de 'football locator' (o.id.) zoals die op footballfans.eu er was?

Ik ga donderdag naar Andalusiƫ en wil graag (in 1 oogopslag) kunnen zien welke wedstrijden er in die periode zijn. Iemand tips?

Een beetje combineren kan ook geen kwaad :)

Op Soccerway is een uitgebreide wedstrijdkalender; http://nl.soccerway.com/matches/2017/04/28/

Klik vervolgens de Spaanse fixtures open en combineer het met een Google Maps. Ik denk dat je de grote steden op redelijke afstand van de verblijf wel kunt inschatten.


Joost

Citaat van: jona93 op apr 24, 2017, 14:55:55
Hoi allemaal,

zondag 7 mei hebben we plannen voor de wedstrijd excelsior-Feyenoord te bezoeken is er iemand die ons kan helpen aan 2 tickets voor deze wedstrijd? via de site van excelsior is het stadion uitverkocht wouden eerst voor de optie gaan op viagogo maar zagen dat het goedkoopste kaartje al rap 2500 koste nu hoop ik dat er hier iemand me kan helpen.

alvast bedankt

Kampioenswedstrijden zijn meestal niet om aan te zien dus ik zou deze lekker overslaan.

jona93

Citaat van: Joost op apr 24, 2017, 20:04:18
Kampioenswedstrijden zijn meestal niet om aan te zien dus ik zou deze lekker overslaan.
Zullen waarschijnlijk indien we echt geen tickets vinden afzakken richting Rotterdam en daar dan op groot scherm volgen
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

HRM1880

Citaat van: jona93 op apr 24, 2017, 21:04:19
Zullen waarschijnlijk indien we echt geen tickets vinden afzakken richting Rotterdam en daar dan op groot scherm volgen
Indien we echt geen tickets vinden. Serieus?

Sander11

Citaat van: jona93 op apr 24, 2017, 14:55:55
Hoi allemaal,

zondag 7 mei hebben we plannen voor de wedstrijd excelsior-Feyenoord te bezoeken is er iemand die ons kan helpen aan 2 tickets voor deze wedstrijd? via de site van excelsior is het stadion uitverkocht wouden eerst voor de optie gaan op viagogo maar zagen dat het goedkoopste kaartje al rap 2500 koste nu hoop ik dat er hier iemand me kan helpen.

alvast bedankt

Zit je aan de drank?????
HEYA DEN BOSCH!

Nik

Citaat van: Joost op apr 24, 2017, 20:01:04
Een beetje combineren kan ook geen kwaad :)

Op Soccerway is een uitgebreide wedstrijdkalender; http://nl.soccerway.com/matches/2017/04/28/

Klik vervolgens de Spaanse fixtures open en combineer het met een Google Maps. Ik denk dat je de grote steden op redelijke afstand van de verblijf wel kunt inschatten.

Thanks Joost. 'Probleem' is een beetje dat we precies in Malaga zitten als ze rond Sevilla thuis spelen, en andersom. Malaga-Sevilla wordt bijvoorbeeld gespeeld als wij net in Sevilla zitten. Niet dat de afstanden niet te overbruggen zijn, maar een wedstrijd bezoeken is niet per see de hoofdmoot van de vakantie.

Joost

Dat vermoeden had ik al, dan ga je ook niet voor een potje op een veld zonder tribunes een half uur rijden denk ik.

Je kunt op soccerway ook de lagere divisies bekijken en een kaartje openen waar de clubs liggen. Wellicht schiet je daar wat mee op

Joost

Segunda B groep 4 en Tercera groep 9 en 10 moet je hebben.

Tribuneklanten

Citaat van: jona93 op apr 24, 2017, 21:04:19
Zullen waarschijnlijk indien we echt geen tickets vinden afzakken richting Rotterdam en daar dan op groot scherm volgen

Op Marktplaats gaan tickets voor honderden, zo niet duizenden euro's over de toonbank.  #koekoek

Berend11

Hebben meer mensen er last van dat soccerway niet helemaal fijn meer werkt? Ik kan bijvoorbeeld niet naar de volgende speelronde gaan, van welke competitie dan ook