De 0-0-nachtmerrie

Gestart door TeeZee, mrt 28, 2008, 22:03:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Citaat van: Joost op mrt 26, 2013, 22:39:42
Na 7 minuten was het al 1-3 dus geen dilemma.

Spakenburg heeft zich weer aardig in de nesten gewerkt. Twee keer staan te slapen bij een standaardsituatie. Was dan wel weer genieten van het gemor op de tribune.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Thijs

Citaat van: Ici c est Paris op mrt 26, 2013, 22:50:17
In mijn ogen niet. In dezelfde categorie: Je gaat in de 44e minuut naar binnen om te plassen, en terwijl je je blaas staat te legen hoor je het stadion ontploffen, enige goal van de wedstrijd. Tel je die toch ook niet als 0-0, neem ik aan?
Herkenbaar, al heb ik dat vaker met bier halen of net voor/na rust dat ik in het supportershome zit.

Ici c est Paris

Na 16 wedstrijden met doelpunten zag ik vanmiddag voor het eerst sinds 22 februari j.l. (Cambuur - Den Bosch) weer eens een 0-0 bij AFC - ADO'20, doordat de thuisploeg vreselijk veel kansen om zeep hielp en de uitploeg een penalty miste. Maar, het mocht de pret niet drukken want het was gezellig en een leuke wedstrijd bij een leuk clubje. Mooi weer bovendien.

Jehoentelaar

De nacompetitiewedstrijd tussen Haaglandia/SW en de Alphense Boys van vanavond was de eerste 0-0 die ik heb bijgewoond sinds Roda JC - ADO Den Haag afgelopen najaar. Leuke wedstrijd waarin Haaglandia aanvallend speelde maar erg slordig was, en Alphen er met verzorgd voetbal een aantal serieuze kansen uit haalde. De slotfase was voor de uitploeg, met een 100%-kans op een paar meter van de goal die er toch niet in ging, en een geweldige knal die via de lat en de doellijn weer terug het veld in kwam.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

spons

Citaat van: Jehoentelaar op mei 30, 2013, 22:37:51
De nacompetitiewedstrijd tussen Haaglandia/SW en de Alphense Boys van vanavond was de eerste 0-0 die ik heb bijgewoond sinds Roda JC - ADO Den Haag afgelopen najaar. Leuke wedstrijd waarin Haaglandia aanvallend speelde maar erg slordig was, en Alphen er met verzorgd voetbal een aantal serieuze kansen uit haalde. De slotfase was voor de uitploeg, met een 100%-kans op een paar meter van de goal die er toch niet in ging, en een geweldige knal die via de lat en de doellijn weer terug het veld in kwam.

Volgens mij heb ik een andere wedstrijd gezien vond het heel matig met twee topklasse onwaardige ploegen, mede overigens door een dramatisch ( kunstgras ) veld
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Veld hielp niet erg mee nee, zit veel te veel rubber in. Ik heb dit seizoen mijn verwachtingen van Haaglandia danig bijgesteld nadat alle topspelers noodgedwongen de deur uit moesten worden gedaan.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

spons

Citaat van: Jehoentelaar op mei 30, 2013, 23:33:09
Veld hielp niet erg mee nee, zit veel te veel rubber in. Ik heb dit seizoen mijn verwachtingen van Haaglandia danig bijgesteld nadat alle topspelers noodgedwongen de deur uit moesten worden gedaan.

Wees blij dan wordt het misschien weer een echte amateurclub
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Ik zou er sowieso vrede mee hebben als ze een stapje terugdoen. Ook vanuit financieel oogpunt. Voor Topklasse hebben we hier ook HBS en Scheveningen. In studiestad Groningen daarnaast nog Be Quick 1887.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

spons

Citaat van: Jehoentelaar op mei 30, 2013, 23:53:04
Ik zou er sowieso vrede mee hebben als ze een stapje terugdoen. Ook vanuit financieel oogpunt. Voor Topklasse hebben we hier ook HBS en Scheveningen. In studiestad Groningen daarnaast nog Be Quick 1887.

Mijn amateurcluppie Excelsior Maassluis is dit jaar ook geprimeerd naar de topklasse hoop op een leuk seizoen maar degradeer liever met 80% "eigen" jongens in het elftal zoals nu het geval is dan handhaving met allerlei buitenstaanders zonder enige clubbinding
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

maikelll043

En ja hoor gisteren was het weer zo ver de verdoemde brilstand stond na 90 minuten nog steeds op het scorebord (MVV-Helmond Sport).

De 3e wedstrijd waarin ik dit meemaak en ook nog eens alle 3 bij MVV.

-8 wedstrijden zonder 0-0
03-05-2013 MVV - Fortuna Sittard 0-0
-9 wedstrijden zonder 0-0
27-09-2013 MVV - FC Emmen 0-0
-19 wedstrijden zonder 0-0 (record)
07-03-2013 MVV - Helmond Sport 0-0

Joost

Vanmiddag een 0-0 gezien in de 6e klasse tussen twee teams die er tot nu toe beide gemiddeld 3 per duel maakten.

Jeje

Tot nu toe nog nooit een 0-0 wedstrijd in het stadion gezien :)

Zelfs de bekerwedstrijd Ajax-AZ die halverwege de 1e helft werd gestaakt vanwege supporter die Esteban aanviel was er al een goal gemaakt :)

Joost

Citaat van: Jeje op sep 11, 2015, 10:42:36
Tot nu toe nog nooit een 0-0 wedstrijd in het stadion gezien :)

Zelfs de bekerwedstrijd Ajax-AZ die halverwege de 1e helft werd gestaakt vanwege supporter die Esteban aanviel was er al een goal gemaakt :)

Je bezoekt dus te weinig wedstrijden. ;)

Jef400

Wuhahahaha.

Mijn eerste wedstrijd in Duitsland, een pot in de Regionallliga Bayern eindigde in 0-0. Dat was begin vorig seizoen. Sindsdien heb ik geen 0-0 meer gezien. Misschien moet ik dit jaar eens starten met bijhouden van cijfers als uitslagen en toeschouwersaantallen.

Jeje

Citaat van: Joost op sep 11, 2015, 12:10:17
Je bezoekt dus te weinig wedstrijden. ;)

Haha ja klopt, maar een gemiddelde van 3.3 goals per wedstrijd is toch best vrij aardig te noemen :)