De 0-0-nachtmerrie

Gestart door TeeZee, mrt 28, 2008, 22:03:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Voetbalman

Citaat van: Joost op sep 12, 2015, 08:21:02
Fortuna stond 2-0 voor en wist alsnog met 2-4 te verliezen van Achilles.

Dan moet ik 6 doelpunten gemist hebben Joost. Af en toe valt het halen van bier wel eens samen met een doelpunt in één van de doelen, vooral in Lier, maar 6 keer in Sittard lijkt me wat veel, niet?

Joost

Citaat van: Freebird op sep 12, 2015, 08:25:02
Dan moet ik 6 doelpunten gemist hebben Joost. Af en toe valt het halen van bier wel eens samen met een doelpunt in één van de doelen, vooral in Lier, maar 6 keer in Sittard lijkt me wat veel, niet?
http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2097386/Achilles-komt-knap-terug-en-wint-met-4-2-in-Sittard

Voetbalman

Citaat van: Joost op sep 12, 2015, 08:35:05
http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2097386/Achilles-komt-knap-terug-en-wint-met-4-2-in-Sittard

Dus als ik hier neerpen dat ik in deze jaargang Fortuna Sittard - Achilles '29 heb bijgewoond en die wedstrijd op een 0-0 score is geëindigd dan moet ik mij hier voortaan voor verantwoorden? Zeker als ik enkele berichten verder nog de notitie maak dat het freezing koud was die avond en jij een wedstrijd plaatst uit augustus .. Je moet niet alles willen corrigeren, soms mag je ook gewoon voortgaan op een ander z'n verhaal. Geen idee waarom ik zou verzinnen dat ik een wedstrijd heb bijgewoond Joost ...

https://www.youtube.com/watch?v=BzgOzfOU_1I

http://nl.soccerway.com/matches/2015/01/30/netherlands/eerste-divisie/fortuna-sittard/achilles-1929/1691525/

Joost

Rustig maar Freebird, ik probeerde alleen een beetje te stangen ;)

Voetbalman

Citaat van: Joost op sep 12, 2015, 09:25:37
Rustig maar Freebird, ik probeerde alleen een beetje te stangen ;)

GRRRR !! Heb slaaptekort!

Kon het verwachten aangezien het één van jouw persoonlijke favorieten betreft, dat Sittard :p

cafebac

Daar in Limburg is het één schacht nat, of hoe ging dat gezegde ook alweer? ;)

Pieterjan

Een 0-0 nachtmerrie mag het wel genoemd worden. FC Dordrecht -VVV van afgelopen vrijdagavond. Een verschrikkelijke wedstrijd waarin VVV geen enkele aanstalte maakte om over de middenlijn te komen. Heel treurig om in de Jupiler League, waarin niets te verliezen valt, op deze manier te spelen. Bij Dordrecht ontbrak de kwaliteit om door de gele muur heen te komen.

Nort

Kwam ik afgelopen maand nog goed weg bij Union Sint-Gillis - Lommel United met een doelpunt in de 88ste minuut en afgelopen woensdag bij Feyenoord - Ajax met een doelpunt in de 94ste minuut, moest ik er afgelopen vrijdag toch echt aan geloven. Lierse - Antwerp eindigde in een 0-0, waarbij het spel een echte nachtmerrie was, na 20 minuten werd al duidelijk dat we geen monsterscore hoefde te verwachten. Gisteren zijn de doelpunten ruimschoots goedgemaakt en zag ik er negen in het netje gaan (De Graafschap 3-6 PSV).

Wesley10__

#173
Zit 'pas' op 111 wedstrijden en daarin slechts 2 keer 0-0 meegemaakt:
- Arsenal - River Plate tijdens het Amsterdam Tournament van 2004.
- Willem II - Feyenoord in 2002, een paar dagen voor de UEFA Cup finale.

Wesley10__

Citaat van: Wesley10__ op nov 01, 2015, 13:39:59
Zit 'pas' op 111 wedstrijden en daarin slechts 2 keer 0-0 meegemaakt:
- Arsenal - River Plate tijdens het Amsterdam Tournament van 2004.
- Willem II - Feyenoord in 2002, een paar dagen voor de UEFA Cup finale.

Gisteren was het dan eindelijk zover. De eerste 0-0 in 12 jaar. Het moest er natuurlijk een keer van komen.

Nik

#175
Mijn allereerste buitenlandse wedstrijd, Tottenham-Aston Villa, eindigde in januari 2014 ook in 0-0. Ik kon wel janken, haha.

EDIT: Januari 2004 moest het zijn.

Penders

Vorige week wedstrijd net niet 0-0 geworden. Barslechte wedstrijd van zowel NAC als Helmond sport, maar gelukkig maakte Kenny vd Weg de beslissing in de extra tijd van de blessure tijd. 4 minuten blessure tijd, doelpunt viel in de 95e minuut

Koning Kriel

Mijn laatste drie wedstrijden
Willem II - Heracles 0-0
Excelsior - Willem II 0-0
Willem II - De graafschap 0-0

Ik ben dringend toe aan een niet Willem II wedstrijd maar vooral aan goals

FC_Emmen

Citaat van: Koning Kriel op feb 15, 2016, 08:14:48
Mijn laatste drie wedstrijden
Willem II - Heracles 0-0
Excelsior - Willem II 0-0
Willem II - De graafschap 0-0

Ik ben dringend toe aan een niet Willem II wedstrijd maar vooral aan goals
Ik verwacht bij Emmen - NAC vanavond goals.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'