www.groundhoppers.info

Gestart door Niels_Zitterd, mrt 16, 2010, 13:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels_Zitterd

De foto's van de vorige week bezochte wedstrijden heb ik ge-upload.

De albums 2010-04-10 KSK Beveren - OH Leuven en 2010-04-14 Feyenoord Rotterdam - Sparta Rotterdam staan nu ook op de site.

Niels_Zitterd

De foto's van AS Eupen contra Lierse SK zijn toegevoegd.

Niels_Zitterd

Ik heb weer een 3-tal albums toegevoegd.

Een special met foto's van de Baandert.
En 2 albums met de foto's van FC Zwolle - Fortuna Sittard en Wuppertaler SV - Carl Zeiss Jena.

Hugo

Citaat van: Niels_Zitterd op mei 02, 2010, 16:28:39
Ik heb weer een 3-tal albums toegevoegd.

Een special met foto's van de Baandert.
En 2 albums met de foto's van FC Zwolle - Fortuna Sittard en Wuppertaler SV - Carl Zeiss Jena.

Leuk om nog eens wat foto's te zien van de Baandert. Leuk stadion vond ik dat, hoewel we daar bijna altijd verloren met Cambuur.

Niels_Zitterd

Ik denk ook nog wel eens met weemoed terug aan de Baandert. Daar kon het echt 'spoken' en kwam de tegenstander met knikkende knieën het veld op. Gevoelsmatig is bij het verlaten van de Baandert de teloorgang van Fortuna begonnen. Nu zitten we met een betonnen sfeerloze bak.
Het is te hopen dat er in het nieuwe stadion nu ook eens sportief succesjes geboekt gaan worden.

Joost

De Baandert was heerlijk. Ik ben er maar eenmaal geweest, een duel tussen Jong Fortuna en Jong Roda.

Niels_Zitterd

Zo, er zijn weer een tweetal albums toegevoegd te weten.

- Bonner SC - 1 FC Saarbrücken
- KSVK United - RAEC Mons


Niels_Zitterd

De foto's van FC 08 Homburg - Spvgg EGC Wirges zijn toegevoegd.

Niels_Zitterd

De foto's van Union Solingen - KFC Uerdingen staan op de site.

Niels_Zitterd

Om de komkommertijd een beetje door te komen heb ik nog wat Specials op de site gezet.
-Special: Crossing Schaerbeek
-Special: De Wageningse Berg.

Komende periode zal ik nog een aantal van deze albums gaan toevoegen.

Niels_Zitterd

Citaat van: Breda op jun 16, 2010, 19:05:57
Van wanneer stammen de foto's van Schaarbeek? Het stadion is intussen voor driekwart tegen de vlakte.

Ik bezocht je website voor het eerst en trof er ook foto's van het Pré-Wigystadion in Herstal. Eén van mijn favoriete voetbalplekken en heb het inmiddels drie keer bezocht. Je schrijft dat verdere info over dit stadionnetje ontbreekt. Bij mijn eerste bezoek heb ik wat onderzoek gedaan en deze verwerkt in een artikel:
http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=614.60
De nodige informatie (o.a. jaartallen en bespelers) vind je in reacties #72 en #74.

De foto's van Schaerbeek zijn vorig jaar juni gemaakt.
Ik had er geen weet van dat het tegen de vlakte zou gaan. Ik was in de veronderstelling dat het stadion opgeknapt zou worden.
Wordt er nog iets voetbal gerelateerd gebouwd of krijgt het een andere bestemming?

Stadion Pré Wigy ben ik per ongeluk terecht gekomen toen ik, op een zondag terug kwam van het duiken in een groeve een aantal kilometer verderop. Er was een wegomlegging en toen kwam ik erlangs. 2 weken later ben ik terug gegaan en ik heb er wel anderhalf uur doorheen gelopen.
Werkelijk fantastisch! Leuk om wat extra informatie te lezen erover.
Ik hoop van harte dat het nog jaren blijft staan. Het zou eigenlijk op de Unesco lijst moeten komen.

Joost

Helaas is Pre-Wigy momenteel dusdanig aangetast door vandalisme dat het pijn aan de ogen doet. Met A-H ben ik er anderhalve week geleden nog eens geweest en geen ruitje is meer heel, de dug out is bijna helemaal ingestort en het gras staat een halve meter hoog.

Niels_Zitterd

Breda,

Dank voor de info in het eerder genoemde topic.
Ik heb op de site nu ook wat meer info kunnen zetten.


Niels_Zitterd

2 groundspot albums zijn toegevoegd.
- CD San Isidro & CD de Tenerife


Hugo

Welke grounds staan met stip bovenaan op je verlanglijstje voor volgend seizoen?