Watergatehopper

Gestart door watergatehopper, aug 21, 2013, 16:50:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

watergatehopper

Citaat van: AthleticHolanda op jul 21, 2014, 14:25:08
Volgens de website van RFC Liège waren er 2200 toeschouwers.

http://fcliege.be/fr/une-reprise-en-mode-majeur/

@ Athletic Hollanda: Ah top,Bedankt wederom!! Ik zal het gelijk aanpassen.
@Cafebac: Een vele betere schatting gebleken dan de mijne. Ik heb twee keer op moeten staan om vervolgens naar de plaats te lopen die echt op mijn ticket stond vermeld. Ik ging er mede daarom vanuit dat mijn zijde nagenoeg vol stond. Bedankt voor je bericht ook.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

HRM1880

Citaat van: rrcg1899 op jul 18, 2014, 13:42:06
Mooi ! Beetje vreemd om daar reclame te zien voor een Standardcafé als je de rivaliteit uit het verleden kent, maar goed, die tijden komen niet meer terug.
Rivaliteit was toch helemaal niet zo groot tussen hen? Mij werd altijd verteld dat toen Tilleurs in eerste speelde er ook vaak supporters van Standard afzakte naar hun wedstrijden.

Saltacampos

Citaat van: HRM1880 op jul 21, 2014, 19:16:53
Rivaliteit was toch helemaal niet zo groot tussen hen? Mij werd altijd verteld dat toen Tilleurs in eerste speelde er ook vaak supporters van Standard afzakte naar hun wedstrijden.
Dat wil niet altijd iets zeggen, mijn grootouders waren Atlético-supporters en gingen de week dat Atlético uit speelde naar Real kijken en ik kan je zeggen dat die rivaliteit voor de jaren tachtig veel groter was dan die tussen Real en Barcelona. Voor de Madrileense supporters, dus niet diegene die uit een ander deel van Spanje komen, is dat vaak nog altijd zo. Ik ben zelf Realsupporter, maar als Atlético tegen een andere club speelt, mogen ze van mij altijd winnen, die roodblauw gestreepten daarentegen.... mijn Madrileense vrienden daarentegen gunnen de stadsrivaal niets.
Over land and sea

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

GH-Experiences

Staan weer wat mooie update op je site! Belgie krijgt echt steeds meer mn voorkeur. Heb 16 jaar lang Engeland gedaan maar die Belgische sfeer vind ik persoonlijk echt geweldig. complimenten met de aanvullingen!

Saltacampos

Citaat van: GH-Experiences op aug 14, 2014, 10:04:06
Staan weer wat mooie update op je site! Belgie krijgt echt steeds meer mn voorkeur. Heb 16 jaar lang Engeland gedaan maar die Belgische sfeer vind ik persoonlijk echt geweldig. complimenten met de aanvullingen!
Wat trekt je dan precies aan in België ? Ik heb net de indruk dat het voetbal in België aan het doodbloeden is, zeker in de afdelingen onder de Eerste Klasse. De interesse van de supporters loopt jaar na jaar terug.
Over land and sea

hgrm

Citaat van: rrcg1899 op aug 14, 2014, 11:38:37
Wat trekt je dan precies aan in België ? Ik heb net de indruk dat het voetbal in België aan het doodbloeden is, zeker in de afdelingen onder de Eerste Klasse. De interesse van de supporters loopt jaar na jaar terug.

Misschien is dat het juist wel.

Ik heb de indruk dat juist in de jaren 80 toen het voetbal in Engeland en ook Nederland onder druk stond, de sfeer in stadions beter is dan nu. Verzitplaatsing, ticketprijzen die de hoogte zijn ingegaan en een grote influx van bioscooppubliek hebben het er niet sfeervoller op gemaakt.

Wellicht dat het Belgische voetbal onder de eerste klasse en misschien juist bij traditieclubs zoals Antwerp, Racing Mechelen, Beerschot, Geel, Berchem etc. nu in zo'n fase zit.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

watergatehopper

#67
Citaat van: GH-Experiences op aug 14, 2014, 10:04:06
Staan weer wat mooie update op je site! Belgie krijgt echt steeds meer mn voorkeur. Heb 16 jaar lang Engeland gedaan maar die Belgische sfeer vind ik persoonlijk echt geweldig. complimenten met de aanvullingen!

Bedankt voor je complimenten!! Ik geniet ook echt van België. De accomodaties zijn een stuk interessanter dan in NL. De sfeer vind ik ook fantastisch. Sowieso in België. Het bourgondische, de taal, de mensen etc...
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

GH-Experiences

Ja echt helemaal met je eens. wij hebben vorige week 18 stadions bezocht in Belgie in 3 dagen en overal zijn we binnen geweest of stond er wel een deur open. Enige die beetje moeilijk deden was Anderlecht maar uiteindelijk ook daar een persoonlijke rondleiding gehad. de mensen zijn vriendelijk en leven is relax. het heeft ons echt geraakt en mn vrouw en ik gaan hier echt heel veel tijd aan spenderen. Nu volop bezig met nieuwe trips aan het plannen voor Belgie.

cafebac

België is ook gewoon heerlijk laagdrempelig aangezien er geen clubcards en amper combi's e.d. zijn en er amper clubs zijn die uitverkopen. Een verademing t.o.v. Nederland. Ik vind alleen de ticketprijzen wel wat aan de hoge kant.

HRM1880

Citaat van: cafebac op aug 14, 2014, 17:50:18
België is ook gewoon heerlijk laagdrempelig aangezien er geen clubcards en amper combi's e.d. zijn en er amper clubs zijn die uitverkopen. Een verademing t.o.v. Nederland. Ik vind alleen de ticketprijzen wel wat aan de hoge kant.
Je hebt toch juist enorm veel combi's hier. Zo ervaar ik het toch als Antwerp-supporter

voetbalfan

Citaat van: HRM1880 op aug 14, 2014, 17:51:48
Je hebt toch juist enorm veel combi's hier. Zo ervaar ik het toch als Antwerp-supporter

Maar daar hebben neutrale supporters weinig last van en uitgezonderd Anderlecht, Club Brugge, Standard en Antwerp zijn er niet zoveel clubs die combi's hebben natuurlijk.

jona93

Citaat van: voetbalfan op aug 14, 2014, 18:00:03
Maar daar hebben neutrale supporters weinig last van en uitgezonderd Anderlecht, Club Brugge, Standard en Antwerp zijn er niet zoveel clubs die combi's hebben natuurlijk.
Brugge heeft elke verplaatsing combi aan hun broek buiten Cercle,Westerlo en Oostende zullen geen combi mss Moeskroen ook nog al weet ik dat niet zeker
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

GH-Experiences

Citaat van: rrcg1899 op aug 14, 2014, 11:38:37
Wat trekt je dan precies aan in België ? Ik heb net de indruk dat het voetbal in België aan het doodbloeden is, zeker in de afdelingen onder de Eerste Klasse. De interesse van de supporters loopt jaar na jaar terug.

Ik ben zolang in Engeland geweest en zag de commercie dus danig toenemen dat de hele voetbal sfeer echt verziekt werd. via deze site heb ik me verdiept in de lagere Duitse liga's en Belgie en was toen ik het zag verkocht. gewoon de eenvoud een kaartje te kopen aan een kassa en geen gedoe, geen woeker prijzen. Echt geweldig!

Joost

Citaat van: GH-Experiences op aug 15, 2014, 08:29:49
Ik ben zolang in Engeland geweest en zag de commercie dus danig toenemen dat de hele voetbal sfeer echt verziekt werd. via deze site heb ik me verdiept in de lagere Duitse liga's en Belgie en was toen ik het zag verkocht. gewoon de eenvoud een kaartje te kopen aan een kassa en geen gedoe, geen woeker prijzen. Echt geweldig!
Ik vind een tientje voor 4e provinciaal anders best prijzig!

En je hebt vast nooit een mars of snickers gekocht. Die zijn in de Belgische kantines net zo duur als een drankje!