Europacupseizoen 2012/2013

Gestart door voetbalfan, jun 25, 2012, 17:30:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Citaat van: AthleticHolanda op jul 20, 2012, 15:12:59
Athletic lootte Slaven Koprivnica.

Ben nog nooit in Kroatië geweest, alle info is welkom. Vooral hoe het zit met openbaar vervoer daar, iemand ervaring daarmee?
Verder iemand tips op welk gebied dan ook?

Ik ben 5x in Kroatië geweest en het is een prachtig land!
Ik heb er nog nooit een voetbalwedstrijd bezocht.

AthleticHolanda

Citaat van: witte leeuw op jul 20, 2012, 15:27:16
Ik ben 5x in Kroatië geweest en het is een prachtig land!
Ik heb er nog nooit een voetbalwedstrijd bezocht.

Haha dat zou ik echt niet kunnen! ;-)

Enige reistips m.b.t. Kroatië en vooral Zagreb e.o.? Bvd!

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op jul 20, 2012, 16:06:20
Haha dat zou ik echt niet kunnen! ;-)

Enige reistips m.b.t. Kroatië en vooral Zagreb e.o.? Bvd!

Ik heb er een wedstrijd gezien. NK Zadar-Hajduk Split met 36 graden in de zon. Heb nog nooit zo moeten afzien tijdens een wedstrijd waarbij ons de cola nog werd afgenomen bij de controle.
Dus als het een wedstrijd op de tribune in de zon word zou ik heel veel drinken van te voren haha.
Voor de rest was de kaartverkoop een paar uur voor de wedstrijd geen probleem en niet duur. Wij zijn met de auto geweest dus van  het openbaar vervoer kan ik niks zeggen.Maar kroaten zijn wel erg gastvrij en het eten is ook heerlijk.
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 20, 2012, 17:04:49
Ik heb er een wedstrijd gezien. NK Zadar-Hajduk Split met 36 graden in de zon. Heb nog nooit zo moeten afzien tijdens een wedstrijd waarbij ons de cola nog werd afgenomen bij de controle.
Dus als het een wedstrijd op de tribune in de zon word zou ik heel veel drinken van te voren haha.
Voor de rest was de kaartverkoop een paar uur voor de wedstrijd geen probleem en niet duur. Wij zijn met de auto geweest dus van  het openbaar vervoer kan ik niks zeggen.Maar kroaten zijn wel erg gastvrij en het eten is ook heerlijk.

Wat eten ze daar, Cevapcici of zoiets? ;-)

Ben wel bang voor de kaartverkoop omdat Slaven maar een erg klein stadion bespeelt en Athletic plots een grote naam is geworden die aanspreekt na de finale van vorig seizoen. Maargoed het is natuurlijk een ongeschreven wet dat je er in Oost-Europa altijd toch wel in komt.

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op jul 20, 2012, 17:21:36
Wat eten ze daar, Cevapcici of zoiets? ;-)

Ben wel bang voor de kaartverkoop omdat Slaven maar een erg klein stadion bespeelt en Athletic plots een grote naam is geworden die aanspreekt na de finale van vorig seizoen. Maargoed het is natuurlijk een ongeschreven wet dat je er in Oost-Europa altijd toch wel in komt.

Pljeskavica -Kroatische Hamburgers , cevapcici, calamari en bakalar   mjammie mjammie mjammie!!
Natuurlijk kun je ook een pizza eten want daar zijn kroaten ook gek op.
Misschien hebben ze daar ook nog wel lekkere streekgerechten in Slavonië.
Wel weer een bijzonder tripje naar een leuke club Slaven Belupo!
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 20, 2012, 17:37:26
Pljeskavica -Kroatische Hamburgers , cevapcici, calamari en bakalar   mjammie mjammie mjammie!!
Natuurlijk kun je ook een pizza eten want daar zijn kroaten ook gek op.
Misschien hebben ze daar ook nog wel lekkere streekgerechten in Slavonië.
Wel weer een bijzonder tripje naar een leuke club Slaven Belupo!

Voor mij een grote onbekende maar dat maakt het natuurlijk alleen maar leuker. Die vleesgerechten (?) klinken allemaal wel goed dat gaat zeker uitgeprobeerd worden denk ik!

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op jul 20, 2012, 17:44:23
Voor mij een grote onbekende maar dat maakt het natuurlijk alleen maar leuker. Die vleesgerechten (?) klinken allemaal wel goed dat gaat zeker uitgeprobeerd worden denk ik!
laatste 2 zijn visgerechten
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Had ik kunnen weten, calamari = calamares = dus inktvisringen.

Sebastiaan_W

Het eten is voortreffelijk in Kroatië!

cafebac

Zouden er bij Vitesse helden rondlopen die gaan afreizen naar Anzhi? Toch wel een van de meest absurde clubs/locaties in Europa.

Hielke

Kwartetten met Heerenveen. Na uitwedstrijden tegen Nacional Boekarest, Dinamo Boekarest en Steaua Boekarest, nu naar Rapid Boekarest. Niet zo'n heel spetterende loting, al is het wel een groundhoptechnisch verantwoord tripje.

HRM1880

Citaat van: cafebac op jul 20, 2012, 23:02:41
Zouden er bij Vitesse helden rondlopen die gaan afreizen naar Anzhi? Toch wel een van de meest absurde clubs/locaties in Europa.
Gaan de wedstrijden in Moskou afwerken dacht ik. Mogen van de uefa niet in Anzhi zelf spelen.

spons

Citaat van: HRM1880 op jul 20, 2012, 23:53:09
Gaan de wedstrijden in Moskou afwerken dacht ik. Mogen van de uefa niet in Anzhi zelf spelen.

Ja klopt, spelen in Moskou of in de omgeving van Moskou.

Maar zal wel niet zoveel uitmaken, Vitesse heeft toch nauwlijks uit support
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Waren er Vitessenaren in Lovech?

@Hielke, volgens mij speelt Rapid Europees thuis in het nationale stadion van Boekarest. Al wil dat nog wel eens veranderen in Roemenië.

cafebac

Citaat van: AthleticHolanda op jul 21, 2012, 12:53:26
Waren er Vitessenaren in Lovech?

@Hielke, volgens mij speelt Rapid Europees thuis in het nationale stadion van Boekarest. Al wil dat nog wel eens veranderen in Roemenië.

Vorig seizoen speelde Rapid idd het nationale stadion. Volgens mij is het eigen stadion door de UEFA afgekeurd.