Leverkusen - Barcelona

Gestart door Freekos79, jan 06, 2012, 20:34:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freekos79

Wie kan mij helpen 2 tickets voor deze wedstrijd te regelen?

gr
Volgende wedstrijd: ?

Joost

1. Er is een topic genaamd 'Adviezen en aanbevelingen over kaartverkoop'
2. Wat heb je zelf al geprobeerd?

ALenstra

Op de website van Bayer Leverkusen staat dat de voorverkoop op 10 januari start voor leden. Men verwacht dat er geen kaarten overblijven voor niet-leden. Dus zul je de zwarte markt op moeten en ik vermoed dat de vraagprijzen ver boven face value zullen zijn.

Mar

Citaat van: ALenstra op jan 06, 2012, 21:06:26
Op de website van Bayer Leverkusen staat dat de voorverkoop op 10 januari start voor leden. Men verwacht dat er geen kaarten overblijven voor niet-leden. Dus zul je de zwarte markt op moeten en ik vermoed dat de vraagprijzen ver boven face value zullen zijn.

Gelukkig is overlaatst de wedstrijd Leverkussen - Genk geweest. Een vriend van mij heeft zich lid gemaakt omdat hij in het thuisvak zat. Dus met een tikkeltje geluk ga ik zien!

Freekos79

Citaat van: Joost op jan 06, 2012, 20:49:34
1. Er is een topic genaamd 'Adviezen en aanbevelingen over kaartverkoop'
2. Wat heb je zelf al geprobeerd?

Excuses, had dit niet gezien.
Zelf al geprobeerd, tja. Deze site bijvoorbeeld en nog een paar forums. Ebay gecheckt en reisaanbieders, viagogo, seatwave.
Misschien toch hopen op een general sale op donderdag of ebay dan maar, als niemand kan helpen.
Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

Ik heb op ebay al 2 kaarten voor 400 euro gezien.

FCT1980

#6
Dat zijn dan echte supporters. Kaartje fixen via je eigen dauerkart en dan op ebay knallen. Dat soort 'supporters'' mogen ze van mij een stadionverbod geven.

Succes trouwens Freekos.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Helemaal mee eens, FCT1980. Ik mag toch hopen dat de club probeert dat soort gasten te achterhalen zodat hun dauerkart ingetrokken wordt.

Hugo

Citaat van: FCT1980 op jan 08, 2012, 10:39:42
Dat zijn dan echter supporters. Kaartje fixen via je eigen dauerkart en en op ebay knallen. Dat soort 'suppoerters'' mogen ze van mij een stadionverbod geven.

Succes trouwens Freekos.

Hoho, er staat meestal netjes bij dat de verkoper helaas die dag verhinderd is. En dat er mensen zijn die bereid zijn 400 Euro te betalen tsja...

FCT1980

Ja dat staat er inderdaad vaak in. Bij Twente heb ik dit soort praktijken overigens nog niet zo vaak meegemaakt. Alleen bij de laatste bekerfinale werden er wel een aantal kaarten aangeboden.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op jan 08, 2012, 10:39:42
Dat zijn dan echte supporters. Kaartje fixen via je eigen dauerkart en dan op ebay knallen. Dat soort 'supporters'' mogen ze van mij een stadionverbod geven.

Succes trouwens Freekos.

Ik zou ook nooitm ijn kaartje voor mijn eigen club verkopen voor zo'n wedstrijd maar ik ben wel blij dat er mensen zijn die het wel doen.

Beter duur dan niet te koop zeg ik altijd maar dus als ik het ervoor over heb kan ik naar een wedstrijd die ik wil bezoeken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Maar dan de vraag:

Is er een ''normale'' CL wedstrijd waar je zo veel geld voor zou betalen?
De finale van de CL, FA cup of iets dergelijks kan ik me nog wel voorstellen maar voor een reguliere knock out ronde gaat het mij te ver.
Heb zelf vorig jaar voor de Duitse bekerfinale € 75,- voor een kaartje betaald. Dat was het me wel waard.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Koning Kriel

En als je zo graag Barcelona wil zien kun je beter vliegtickets naar barcelona boeken en de return bezoeken. Waarschijnlijk ben je dan voor minder dan 400 euro klaar.

spons

Citaat van: FCT1980 op jan 09, 2012, 07:50:43
Maar dan de vraag:

Is er een ''normale'' CL wedstrijd waar je zo veel geld voor zou betalen?
De finale van de CL, FA cup of iets dergelijks kan ik me nog wel voorstellen maar voor een reguliere knock out ronde gaat het mij te ver.
Heb zelf vorig jaar voor de Duitse bekerfinale € 75,- voor een kaartje betaald. Dat was het me wel waard.

Nee er is geen normale CL wedstrijden waar ik zoveel geld voor zou willen betalen.

Het hoogste bedrag dat ik ooit heb betaald is 200 euro buiten het stadion voor de return van de halve finale Barcelona - Inter Milan in 2010 en een keer 130 voor de return halve finale tussen Bayer Leverkusen en Manchester United in 2002.

Maar voor deze Leverkusen - Barcelona zou ik nog geen 100 euro over hebben
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vladimir1973

Citaat van: Koning Kriel op jan 09, 2012, 09:09:36
En als je zo graag Barcelona wil zien kun je beter vliegtickets naar barcelona boeken en de return bezoeken. Waarschijnlijk ben je dan voor minder dan 400 euro klaar.

deze opmerking lijkt me nog het beste van allemaal te zijn
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12