Groundhopper App

Gestart door watergatehopper, dec 20, 2016, 16:32:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Ik heb de gratis versie gedownload en vind het heel niet verkeerd. Nou werk ik met mijn persoonlijke statistieken met teams en niet met stadions, waardoor het even wennen is dat ik nu ineens FC Utrecht II, Sparta II en FC Den Bosch II al afgevinkt zou hebben. Buiten dat kun je losse teams ook in een overzicht krijgen. Denk dat de combinatie van de betaalapp + m'n eigen overzichten wel een leuke wisselwerking is. En het doet het goed op kringgesprekken met verjaardagen. :-)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

rogo_breda

Ik vind de app inmiddels prima werken, zou zeker iedereen aanraden die 1,78 euro te betalen en hem te gebruiken.
De 'wedstrijden in de buurt' functie werkt goed als je hem eenmaal doorhebt, prima alternatief voor de QML van FF.

Luccie

Citaat van: rogo_breda op jan 11, 2017, 11:07:39
Ik vind de app inmiddels prima werken, zou zeker iedereen aanraden die 1,78 euro te betalen en hem te gebruiken.
De 'wedstrijden in de buurt' functie werkt goed als je hem eenmaal doorhebt, prima alternatief voor de QML van FF.

In het begin moest ik even wennen aan de app, maar ben het helemaal eens wat je schrijft.
Ik vind het zeker een prima alternatief en werkt prima.

Ajacied


De app crasht bij het opstarten. Iemand anders ook last van?

Sebastiaan_W

Nee geen last van, maar heb de app ook niet.

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Semper Fidelis

Bij mij doet ie het gewoon zonder problemen.

Ajacied


Zal wel iets geks op mn telefoon geweest zijn dan, inmiddels werkt de app hier ook weer naar wens.

De publiekswissel

Citaat van: Ajacied op aug 06, 2017, 08:30:04
De app crasht bij het opstarten. Iemand anders ook last van?

Als je eenzelfde gebruikersnaam hebt als hier, dan snap ik dat wel. ;-)
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

rogo_breda

Vandaag hebben (neem ik aan) alle gebruikers deze mail ontvangen:

CiteerThe small hobby project we started a few years ago has steadily grown into 
a huge hobby project, covering more than 12 000 grounds and 700 leagues and 
tournaments worldwide. We have reached No 1 in the App Store Sports 
category in 18 countries and been voted among the Ten Best Sports Apps in 
2016 (iTopNews). So where to go from here?

The increasing amount of feedback from our users tells us two things: The 
app has been very well received. And still has room for great improvements. 
We won't go into details here, but the wish list is long. Very long. We 
just need to find the time to deal with it. We have simply reached a limit 
when it comes to expenses and time available. So to be able to realise the 
Groundhopper app's full potential we need to think of a business plan.

Introducing: Groundhopper Premium.

There won't be a free and a paid version of the app anymore. There will be 
one Groundhopper version (for iOS and Android) which is free to download 
and offers the same as the free version does today. The content and 
features available in the paid version are now offered via an in-app 
subscription called "Groundhopper Premium". To access the Premium features, 
such as fixture lists, historical results and matches nearby, you will need 
to pay a small monthly fee, or a slightly larger annual one. The 
subscription will of course also include all the future Premium features as 
they are launched down the road.

But wait, you say. I have already paid for this app!
In this case you will continue to have access to the same content and 
features for quite some time still.

If you bought the app before January 1 2017 you will have "Premium access" 
until April 1 2018.

If you bought it in 2017 you have access until July 1 2018.

To continue enjoying the full features of Groundhopper you will have to buy 
a subscription no later than this date.

The free version will now be discontinued, so if you're using this version 
please install the new version instead. You can continue to use the same 
account and access all your registered matches just as before.

We hope that you will be increasingly happy with the Groundhopper app in 
the years to come!

Kind regards,
Lars Erik & Geir

Op zich prima, als het een kleine bijdrage is. Hoop dat ze zo kunnen blijven draaien en updaten. In dat geval is het nog steeds erg jammer dan FootballFans zoiets niet voor elkaar wist te krijgen.

Nort

Citaat van: rogo_breda op nov 06, 2017, 09:46:40
Vandaag hebben (neem ik aan) alle gebruikers deze mail ontvangen:

Op zich prima, als het een kleine bijdrage is. Hoop dat ze zo kunnen blijven draaien en updaten. In dat geval is het nog steeds erg jammer dan FootballFans zoiets niet voor elkaar wist te krijgen.
Dat zal nog een flinke uitdaging worden. Ben benieuwd, maar ik kijk er niet van op als het premium model mislukt.

Olav

Heb de mail ook ontvangen. Ben benieuwd!

Ben erg blij met de app, maar zeker nog niet helemaal tevreden.
Zo vind ik de statistieken nog niet uitgebreid genoeg. Ik kan niet in mijn eigen profiel een mooi overzicht vinden van (bijvoorbeeld) mijn bezochte Eredivisie-stadions. Het is slechts beperkt tot aantallen.
Je hebt een profiel, maar eigenlijk is er niet zoveel te vinden op het profiel. Ik kan zien hoevaak iemand in de ArenA is geweest, maar niet bij welke wedstrijden, welke club, affiches etc.  Een uitbreiding in de zin van favorieten, een wishlist, een beoordeling etc. zoals Footballfans dat had, klinkt voor mij perfect. Dan heeft het ook echt zin om mensen toe te voegen op de app.

Ook crasht hij af en toe nog en de lay-out is erg standaard. Tot slot is de Quick Match Locator super, maar lang niet altijd in orde. voorbeeld: het vergeten van bekerwedstrijden en tijdstippen die niet kloppen.

Kortom, het is een mooie app, maar als het qua kosten omhoog gaat, verwacht ik persoonlijk meer van de app

mike_t

Citaat van: Olav op nov 06, 2017, 12:09:20
...

Zo vind ik de statistieken nog niet uitgebreid genoeg. Ik kan niet in mijn eigen profiel een mooi overzicht vinden van (bijvoorbeeld) mijn bezochte Eredivisie-stadions. Het is slechts beperkt tot aantallen.

Filter functie werkt best aardig hiervoor (al zou je wel meerdere competities moeten kunnen filteren)
Via Stadions, UEFA, Nederland en dan Kaart.
filter zetten op Eredivisie en je ziet je eredivisie stadions op een kaart

mike_t

ben heel benieuwd. Verwacht niet dat veel gebruikers willen betalen. Tenminste wat ik nu zie in de top-20 bezoekers van stadions zijn het vaak gebruikers die geen hoppers zijn, maar eerder clubsupporters.

Ik ben zelf bereid te betalen, maar dan wel verbeteringen.
- toevoegen stadions moet veel makkelijker gaan. Ik wil ook grounds op lagere niveau's toe kunnen voegen. In Belgie en Nederland worden amper nieuwe grounds toegevoegd omdat ze niet van toegevoegde waarde zouden zijn. Maar ik ben hopper, en vind ook gewone sportcomplexen leuk om te bezoeken ...
- betere filters
- niet alles laden van al je vrienden als je iets opzoekt in je statistieken en dan volledige competities
- sommige competities worden niet toegevoegd terwijl daar wel belangstelling voor is. Eerste klasse, UEFA Youth League, U19 bundesliga, en zo zijn er denk ik wel meer te noemen welke bijv wel op flashscore/livescore/etc te vinden zijn maar niet in de app
- datums, tijden van wedstrijden moeten makkelijker aan te passen zijn. nu vaak verkeerde tijdstippen/dagen en blijft zoeken op andere sites noodzaak. Zelfsturing hierop mogelijk maken?

Ik zou ook graag eens weten wat jullie zoal missen/wensen?

Koning Kriel

Ik ben best bereid te betalen voor de app zoals deze nu is, de vraag is alleen wat ze gaan vragen. Stel het is 2,50 per jaar dan is dat voor mij geen probleem. Wordt het veel meer dan haak ik af en houd ik het bij mijn Excel bestand en google maps kaart, ik ga dan enkel de match locator missen.