Hoofdmenu

Tilburg Hypocriet

Gestart door belfast, aug 12, 2014, 15:24:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

belfast

Wanneer je als uitsupporter van een bepaalde club bescheiden juicht in een thuisvak is de kans aanwezig dat je uit het stadion verwijderd wordt. Gelukkig doen ze het in Tilburg dit jaar anders. Ik verheug me nu al op de wedstrijd! Zo vaak kom ik tenslotte niet in de ereloge......

Hockey-international Frederique Derkx is zondag met een aantal familieleden en vrienden het stadion van Willem II uitgezet. De speelster van het Eindhovense Oranje Zwart juichte na een doelpunt van PSV, terwijl ze in een vak met Willem II-fans zat.


'Ik ben pissig', zei Derkx tegen Omroep Brabant. 'PSV scoorde de 1-0 en de 2-0 binnen tien minuten. We juichten ingetogen, niet uitdagend voor de rest. We werden vervolgens door 40 beveiligers uit het stadion gezet.'

'We zaten op de lange zijde, niet tussen de fanatieke supporters. Ik vind het ronduit lachwekkend. Ik ben boos omdat je zo niet met mensen om kunt gaan', zegt de 20-jarige hockeyster.

'Ik heb veel geld betaald om deze wedstrijd te zien. Ik had niet verwacht om er al na 10 minuten uitgezet te worden. Ze zeiden dat het te risicovol was omdat we PSV-supporters waren. Dat vind ik echt belachelijk. Ik wil heel graag mijn geld terug.'

Het fragment was nog tijdens de wedstrijd te horen op de Brabantse radio. Willem II handelde snel door de hockeyster en haar familie plaatsen aan te bieden in de ereloge
D3T=Lief

Terranova

Echt waanzin dit. Als Jan Modaal krijg je het liefst nog een schop na wanneer ze je uit het stadion verwijderen (+ eventueel stadionverbod)  maar omdat mevrouw enige bekendheid geniet krijgt ze als klap op de vuurpijl nog een veer in haar reet gestoken. Bah, echt verschrikkelijke klasse justitie.

Niels1977

Mooi, ik reis altijd buiten de combi om, lekker bescheiden juichen vanaf nu en dan een plek in de ereloge claimen.
Dit wordt een mooi seizoen :)

ALenstra

Volgens Willem II is dit gedaan i.v.m. de veiligheid van Derkx en haar gevolg.

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed