Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Bewussie

Citaat van: nort op jan 13, 2016, 10:04:20
Zonder membership in combinatie met een booking history, gaat het uitvak niet lukken. Behalve dat ik het zeer onfatsoenlijk vind om in de thuisvakken voor de uitploeg te juichen, is dat in Duitsland geen probleem. Enkel op de fanatieke tribunes wordt dit niet geaccepteerd.

Normaal gezien zou ik dat ook nooit doen. Maar als supporter van Liverpool zou ik blijdschap niet bewust gaan onderdrukken als ik zoveel mogelijk eraan heb gedaan om van de thuissupporters weg te gaan zitten. Helaas zal het voor een supporters als ik niet mogelijk zijn om kaarten in het uitvak te scoren. Simpelweg omdat het veel te veel kost in ruil wat je ervoor krijgt om het via 'de legale weg' te realiseren. Mijn Champions League / Europa League ervaringen in Duitsland (Monchengladbach en Bayer Leverkusen) hebben laten zien dat dit geen probleem is in Duitsland. In dit geval vind ik ook niet dat er echt een issue is :)

Wesley10__

Heb het ook al in het algemene topic gevraagd maar ik denk dat het hier beter op zijn plaats is. Volgend weekend naar FC Koln - Stuttgart maar we zouden vooraf graag nog een extra wedstrijd bezoeken. Ik heb al begrepen dat er momenteel in Duitsland vrij weinig te doen is vanwege de winterstop dus het zullen waarschijnlijk 1 of 2 grounds worden.

Hebben jullie aanraders qua grounds in de regio Koln? Mochten er toch wedstrijden gespeeld worden hoor ik het graag!

hgrm

Het pièce de résistance is het oude stadion in Weidenpesch. Daar staat (stond?) één van de oudste tribunes van Duitslang in zwaar vervallen staat. Het veld wordt tegenwoordig gebruikt als parkeerterrein van de drafbaan. Genoemde drafbaan heeft zelf een paar bijzonder fraaie tribunes.

Verder is het stadion van Viktoria Köln wel aardig, vooral door de ligging in het bos.

Het Südstadion van Fortuna Köln is minder aansprekend, maar wel aardig voor liefhebbers van staanplaatsen en sintelbanen.

Iets verder weg (uurtje rijden):
*Röntgenstadion in Remscheid
*Herman Lönsweg in Solingen
*De oude stadions in Düren (Jugendstadion en GFC-stadion)
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Denniss

Citaat van: Wesley10__ op jan 15, 2016, 14:24:05
Heb het ook al in het algemene topic gevraagd maar ik denk dat het hier beter op zijn plaats is. Volgend weekend naar FC Koln - Stuttgart maar we zouden vooraf graag nog een extra wedstrijd bezoeken. Ik heb al begrepen dat er momenteel in Duitsland vrij weinig te doen is vanwege de winterstop dus het zullen waarschijnlijk 1 of 2 grounds worden.

Hebben jullie aanraders qua grounds in de regio Koln? Mochten er toch wedstrijden gespeeld worden hoor ik het graag!

FC Koln - Stuttgart is om 15,30, de meeste wedstrijden in de andere divisies beginnen om 14:00. denk dat het vrijwel onmogelijk is, tenzij je eerder weg wilt gaan/later aan wilt komen natuurlijk

mike_t

De avond ervoor is Fortuna Koln-Hansa Rostock.

Stadion van Viktoria Koln is zeker gezien de ligging een aanrader.

Semper Fidelis

Heeft er hier iemand toevallig parkeertips voor bij het stadion van 1. FC Köln? Alvast bedankt.

Shepherd

Citaat van: Semper Fidelis op jan 16, 2016, 14:29:54
Heeft er hier iemand toevallig parkeertips voor bij het stadion van 1. FC Köln? Alvast bedankt.
Parkeerplaats bij station Köln-Weiden-West of de wijk achter de Kaufhof aan de Aachener Strasse. Met de tram kun je daarna naar het stadion. Vlot en zonder files.

Semper Fidelis

Citaat van: Shepherd op jan 17, 2016, 00:15:18
Parkeerplaats bij station Köln-Weiden-West of de wijk achter de Kaufhof aan de Aachener Strasse. Met de tram kun je daarna naar het stadion. Vlot en zonder files.

Bedankt voor de tip!

ALenstra

Citaat van: Bewussie op jan 12, 2016, 15:40:46
We zijn momenteel een tripje aan het plannen (als Liverpool fans zijnde) voor Duitsland:

Donderdag 18 Februari: Augsburg - Liverpool
Vrijdag 19 Februari: Eintracht Frankfurt - HSV
Augsburg-Liverpool schijnt nu al stijf uitverkocht te zijn.

headout

Citaat van: Semper Fidelis op jan 16, 2016, 14:29:54
Heeft er hier iemand toevallig parkeertips voor bij het stadion van 1. FC Köln? Alvast bedankt.
Voldoende parkeergelegenheden in de omgeving, op loopafstand van het stadion. Borden volgen als ik me niet vergis.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Jehoentelaar

Voor de vooruitplanners: Eintracht Frankfurt - VfB Stuttgart zonder fans in Block 40, Darmstadt 98 - Eintracht Frankfurt zonder uitsupport.

http://www.eintracht.de/news/artikel/urteil-des-dfb-sportgerichts-gegen-eintracht-frankfurt-53197/

(leesfouten voorbehouden)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

ALenstra

Voetbal International biedt een lezersreis aan naar Schalke 04-Borussia Dortmund. Een dagtrip voor 149 euro inclusief vele extra's.

hgrm

Niet goedkoop maar ook geen afzetterij.
Als je het zelf regelt ben je goedkoper uit maar kaartjes voor de derby vinden is niet evident.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ALenstra

Dit is de VI reis naar Schalke 04-Borussia Dortmund op 9 april voor 149 euro:
-Verzamelen en vertrek vanaf redactie VI (incl. rondleiding)
-Vervoer per luxe touringcar
-Entreebewijs voor wedstrijd
-Schalke 04 souvenir
-Ontvangst in een geselecteerd Schalke 04 cafe
-Een bratwurst en drie consumpties ter plaatse
-De VI voetbalquiz
-Een voetbalpoule met prijs voor de winnaar
-VI verslaggever gaat mee
-VI Travel reisbegeleiding

Jeje

Citaat van: ALenstra op jan 27, 2016, 16:30:47
Voetbal International biedt een lezersreis aan naar Schalke 04-Borussia Dortmund. Een dagtrip voor 149 euro inclusief vele extra's.
Volgens mij al uitverkocht of niet?