MaasWupperExpress

Gestart door AthleticHolanda, sep 22, 2008, 20:53:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Laatste;

04/12 - VfL Wolfsburg - Portsmouth FC

AthleticHolanda

Dan is eindelijk die vervelende winterstop voorbij...

Zag dat ik het topic sinds Wolfsburg niet meer heb geüpdate, vanaf die update;

21/12 KV Kortrijk - Westerlo
21/12 Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
13/12 Spakenburg - IJsselmeervogels
12/12 Go Ahead Eagles - VVV-Venlo

En vanaf het nieuwe jaar;

14/01 KRC Mechelen - SV Zulte Waregem
13/01 FCV Dender EH - Lierse SK

Z.s.m.

17/01 Leyton Orient - Bristol Rovers

Stadionhopper

Citaat van: AthleticHolanda op jan 19, 2009, 21:54:55
13/01 FCV Dender EH - Lierse SK

Toch niet vergeten dat er geen Van Gansewinkel afvalbak in de buurt stond van de hamburgertent?
De song: "een vak vol jeanetten" vond ik ook wel alleraardigst.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

AthleticHolanda

Citaat van: Dennis1981 op jan 19, 2009, 23:22:30
Toch niet vergeten dat er geen Van Gansewinkel afvalbak in de buurt stond van de hamburgertent?
De song: "een vak vol jeanetten" vond ik ook wel alleraardigst.

Hehe ja dat vond ik toch wel erg merkwaardig.

Inmiddels ook;
17/01 - Leyton Orient - Bristol Rovers

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op jan 21, 2009, 21:10:11
Inmiddels ook;
17/01 - Leyton Orient - Bristol Rovers

Leuk verslag. Ik moet je wel corrigeren betreffende het treinstation; het is Barking en niet Barkley.

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op jan 21, 2009, 23:32:44
Leuk verslag. Ik moet je wel corrigeren betreffende het treinstation; het is Barking en niet Barkley.

Cheers, had er al een raar gevoel bij maar heb het niet meer nagezocht. Is nu aangepast.

AthleticHolanda

Und wieder einmal eine update.

01/02 - 1. FC Viersen'05 - Wuppertaler SV Borussia 0 - 2
31/01 - TuS Lingen - SV Meppen 3 - 2
30/01 - VVV-Venlo - FC Eindhoven 6 - 0
23/01 - Telstar - VVV-Venlo 2 - 1

AthleticHolanda

Een van mijn beste / mooiste / leukste trips tot nu toe;

08/02 - Real Valladolid - Athletic Club
08/02 - Real Valladolid B - Racing Ferrol
07/02 - Rayo Vallecano - Hercules Alicante

Remco

Citaat van: AthleticHolanda op feb 10, 2009, 23:01:34
Een van mijn beste / mooiste / leukste trips tot nu toe;

08/02 - Real Valladolid - Athletic Club
08/02 - Real Valladolid B - Racing Ferrol
07/02 - Rayo Vallecano - Hercules Alicante

Mooie foto's. Heb Estadio Jose Zorilla ook maar op mijn 'te doen'-lijstje geplaatst. Al begint de lijst toch aardig groot te worden. Die lelijke paars en witte stoeltjes en die sky-bocen achter de goal. Prachtig.

Waarom was dit nu de beste/mooiste/leukste trip?

AthleticHolanda

Weer nieuw;
20/02 - TOP Oss - VVV-Venlo
13/02 - Rot-Weiß Oberhausen - FC Sankt Pauli

Citaat van: Remco op feb 17, 2009, 02:46:54
Waarom was dit nu de beste/mooiste/leukste trip?

Vooropgesteld wist ik van tevoren niet echt wat ik kon verwachten qua publiek en sfeer. Had gerekend op enkele honderden uitsupporters van Athletic, maar dit waren er dus 5000, echt fantastisch.

Daarnaast was het verrassingelement hoog aangezien ik door het late bekendmaken van de schema's in Spanje pas vier dagen van tevoren wist wat de zaterdagwedstrijd zou worden. Rayo stond al erg lang op het 'verlanglijstje' en ik had er bij het plannen van deze trip helemaal geen rekening mee gehouden dat ik Rayo zou kunnen gaan bezoeken. Was echt zo blij als een kind toen dat mogelijk bleek. En vond het echt geweldig, zowel het stadion als de sfeer.
Tijdens mijn vorige bezoeken aan Spanje was er van sfeer niets te merken, nu was dit totaal omgekeerd, evenals ik in Spanje nog nooit acceptabele getallen uitsupporters heb gezien, en nu wel. Hercules nam een paar honderd man mee naar Vallecas en had goede sfeer, dat echter wel werd overtroffen door de thuissupporters. Terwijl Athletic met 5000 in het Zorilla ook een geweldige sfeer had, zo had ik het nog niet meegemaakt, in Spanje niet, maar sowieso nog niet vaak. Ook het stadion van Real Valladolid was een aangename verrassing.

Kortom was er eigenlijk niets wat me tegenviel, zelfs het half bevriezen bij de wedstrijd van Real Valladolid B vond ik (achteraf) fantastisch... de tegenstelling kan niet groter, zo'n kou in Spanje...

Buiten het voetbal om bevalt me de Spaanse levensstijl gewoon erg goed en was de prijs/kwaliteit verhouding nog nooit beter :-D.

Zou erg graag snel weer een weekendje Spanje doen, hopelijk dit seizoen Mestalla nog.


Maroboduus

Ik zie net dat je gisteren (of inmiddels eergisteren) op het memorabele Sportpark Mulderssingel te Wezep bent geweest. Ben benieuwd naar de foto's.

Maar nog iets anders; Ik vraag me al een tijdje af waarom je de wedstrijden van FC Utrecht op je site geheel weg laat. Ik begrijp dat het weinig zinvol is om iedere keer weer soortgelijke foto's van thuiswedstrijden te plaatsen, maar uiteindelijk bezoek je die matchen natuurlijk wel gewoon en zou je ze middels een kort verslagje toch in je lijst op kunnen nemen? Gewoon om de boel compleet te houden.

Verder mijn complimenten betreffende de site. Mooie foto's en leuke verhalen om te lezen.

AthleticHolanda

Citaat van: Maroboduus op mrt 02, 2009, 00:50:04
Ik zie net dat je gisteren (of inmiddels eergisteren) op het memorabele Sportpark Mulderssingel te Wezep bent geweest. Ben benieuwd naar de foto's.

Het was eigenlijk de eerste hoofdklasse / amateurwedstrijd die niks 'speciaals' had, dus geen derby of playoff, maar het moest er toch ooit van komen. Heb me prima vermaakt en ga het waarschijnlijk toch vaker doen, maar ga het dan weer niet van tevoren plannen want het heeft geen prioriteit, al wordt dat met een eventuele topklasse misschien anders.

Vond het overigens bij Flevo Boys nóg leuker, met 1200 man tussen de molshopen op een graswal met kunstlicht naar een amateurpot kijken, dát is pas echt voetbal.

Citaat van: Maroboduus op mrt 02, 2009, 00:50:04Maar nog iets anders; Ik vraag me al een tijdje af waarom je de wedstrijden van FC Utrecht op je site geheel weg laat. Ik begrijp dat het weinig zinvol is om iedere keer weer soortgelijke foto's van thuiswedstrijden te plaatsen, maar uiteindelijk bezoek je die matchen natuurlijk wel gewoon en zou je ze middels een kort verslagje toch in je lijst op kunnen nemen? Gewoon om de boel compleet te houden.

Zit er ook over te denken, heb het er toevallig gisteren nog met iemand over gehad, misschien is een overzichtlijst met alle wedstrijden wel iets.
Maar het 'probleem' met thuiswedstrijden van FCU is dat er weinig te melden valt, de foto's zullen er vaak nagenoeg hetzelfde uit zien, op het uitvak na is er namelijk weinig verschil tussen de wedstrijden (op het gebied van supporters; we hebben namelijk geen 'ultras' die elke wedstrijd een andere tifo-actie organiseren of iets dergelijks).
Nu kan een verslag over Utrecht-Feyenoord/Ajax/PSV nog wel leuk zijn, maar Utrecht-Volendam bv. zie ik niet echt als een toegevoegde waarde.
En dan is er nog het verschil tussen 'groundhops' en wedstrijden van je eigen club, is De Graafschap-Utrecht nu iets voor het groundhopgedeelte of kan dat dan beter verplaatst worden en enkel vermeld worden in de algemene lijst?

Iets als op www.baedw.de zie ik bijvoorbeeld wel zitten, dus wie weet...

AthleticHolanda

De amateurdubbel staat erop;

28/02 - Flevo Boys - Harkemase Boys
28/02 - WHC - Staphorst

AthleticHolanda

Update...

08/03 - Roda JC - FC Utrecht
07/03 - UR Namur - Excelsior Virton
06/03 - RAEC Mons - Standard Liege