Hoofdmenu

Breda in Bels

Gestart door Breda, jan 05, 2009, 00:17:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Net complexje daar in Lauwe!

AthleticHolanda

Inderdaad, hebben ze ook hoger gespeeld dan de provinciale reeksen? Zou je wel denken met zo'n stadionnetje.

Overigens nog een speciale reden om naar Lauwe te gaan?

Han

Ik denk van Breda in dit topic foto's te hebben gezien van Sclessin.

Vanuit camerastandpunt bij tv-uitzendingen zie ik op de rechtertribune in de bottom tier remnant terracing uit de serie defunct, derelict, dilapidated.

Zijn daar uit jouw collectie close-ups van beschikbaar?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

georgesv

Citaat van: Hugo op jan 17, 2010, 22:13:02
Net complexje daar in Lauwe!

indeed!
ik was er ooit op een zomerse namiddag (zie m'n site) voor een bekermatch tegen de buren van KV Kortrijk. Toen een lekker vol stadion, erg sfeervol.

georgesv


Han

Citaat van: Breda op jan 18, 2010, 14:38:38
Nee, closer dan de foto's die je hebt gezien een paar bladzijdes terug heb ik het niet. Maar erg indrukwekkend is het allemaal niet hoor (zie 3e foto, reactie 171, pagina 12).
Je verwijst naar de tribune links vanuit camera-oogpunt;het gaat mij om het gedeelte dat niet meer in gebruik is van de andere korte tribune rechts.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

AthleticHolanda

Kan je naar zo'n Belgische avondwedstrijd met het ov?

HJanneman

Het lijkt wel alsof georgesv zich zo vrij gevoeld heeft om dit topic aan te vullen, en dat bedoel ik als compliment, want je laat ons een grappige(en voor mij onbekende)club zien en maakt er mooie en aparte foto's van.

Joost

Lille ligt toch richting Lommel? Hoe is het dan een derby?

georgesv

en zeggen dat daar nog matchen in eerste klasse gespeeld zijn! (RC Jet)

Peenvogel

Toen ik laatst naar Belgie-Turkije in het Heizel ging vroeg ik me al af of er hier ook een club speelde. Ja dus.


de-robin

Citaat van: Breda op jan 21, 2010, 16:28:03
Nee! Lille ligt in de provincie Antwerpen, halverwege Turnhout en Herentals - vlakbij Poederlee.
Haha, geweldig dat je Poederlee (mijn woonplaats) vernoemt.

Joost

Citaat van: Breda op jan 21, 2010, 16:28:03
Nee! Lille ligt in de provincie Antwerpen, halverwege Turnhout en Herentals - vlakbij Poederlee.
Ik was in de war met St. Huibrechts-Lille.

georgesv

erg leuk!
leve de verslagjes!!!

Han

Ik vermaak me meer dan kostelijk met je geïllustreerde Belgische kruistocht. Waarvan akte.

Ik zag de dug-out, uitgedost met een prominente reclameboodschap. Hendrik & Erika; en dan slaat de fantasie op hol. Vleesondernemers in Ronse. Geen gordijnenmakerij maar een beenhouwerij.

Ik hoop dat het broer en zus zijn, beide ongetrouwd, nét te armlastig voor shirtsponsoring, maar na elke thuiswedstrijd een dwarsdoorsnede van hun charcuterie trots presenterend in de bestuurskamer. Ze kennen de clubvoorzitter, mag het een onsje meer zijn als hij hun nering bezoekt. En het mag.

Het schaaltje gaat rond met Ronsense lekkernij, ambachtelijke euforie van Hendrik en Erika.

Elke clubnotabele verheugt zich op de de uitwedstrijd tegen Ronse. Ongeacht de uitslag keren ze huiswaarts met een cadeautje; namelijk een keurig verpakte Aufschnitt-portfolio uit de vleesboedel van Hendrik en Erika.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed