Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

casper.eniesee

Iemand die me kan helpen met een booking history bij Hibernian? Gaat om de wedstrijd van aankomende zondag tegen Rangers.
Instagram: Groundhopper024

Vinnn

Citaat van: casper.eniesee op mei 08, 2018, 15:20:28
Iemand die me kan helpen met een booking history bij Hibernian? Gaat om de wedstrijd van aankomende zondag tegen Rangers.

Heb ik eventueel voor je.

jdebruin96

Citaat van: casper.eniesee op mei 08, 2018, 15:20:28
Iemand die me kan helpen met een booking history bij Hibernian? Gaat om de wedstrijd van aankomende zondag tegen Rangers.

Heb ik voor je! Stuur maar berichtje als je die nodig hebt.

De publiekswissel

Citaat van: Vinnn op mei 08, 2018, 13:22:46
Ik werk in Dordrecht, ik zal op de weg naar huis even langs rijden om te kijken of ik nog extra kaarten kan kopen. Ik zal vanavond hier nog even een bericht droppen.

Morgen heeft waarschijnlijk geen zin meer. West is al uitverkocht. Zijn nog een paar voor Noord en Zuid.....
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Vinnn

Citaat van: De publiekswissel op mei 08, 2018, 17:20:46
Morgen heeft waarschijnlijk geen zin meer. West is al uitverkocht. Zijn nog een paar voor Noord en Zuid.....

Daarom wilde ik vanmiddag langs gaan. Helaas stond het verkeer muurvast dus heb ik niet langs kunnen rijden. Wel mooi om te merken dat de stad weer trots is op de club.

Nort

Citaat van: Vinnn op mei 08, 2018, 19:29:16
Wel mooi om te merken dat de stad weer trots is op de club.
Dat is ook enkel vanwege het, tijdelijke, succes. Volgend seizoen zal er net zoveel (of weinig) volk als andere jaren naar Dordrecht komen, tenzij ze natuurlijk de Eredivisie bereiken.

Vinnn

Citaat van: Nort op mei 09, 2018, 07:23:06
Dat is ook enkel vanwege het, tijdelijke, succes. Volgend seizoen zal er net zoveel (of weinig) volk als andere jaren naar Dordrecht komen, tenzij ze natuurlijk de Eredivisie bereiken.

Zonder meer waar natuurlijk. Succes trekt altijd mensen aan, of het nou Dordrecht, Ajax, Feyenoord of Real Madrid is. Maar een goed gevulde Krommedijk is (in mijn ogen) prachtig.

casper.eniesee

Citaat van: casper.eniesee op mei 08, 2018, 15:20:28
Iemand die me kan helpen met een booking history bij Hibernian? Gaat om de wedstrijd van aankomende zondag tegen Rangers.

Nog niet gelukt, dus als er nog iemand is die me uit de brand kan helpen.. Volgens mij gaat het om een booking history van vóór het huidige seizoen.
Instagram: Groundhopper024

Nort

Citaat van: casper.eniesee op mei 09, 2018, 11:59:38
Nog niet gelukt, dus als er nog iemand is die me uit de brand kan helpen.. Volgens mij gaat het om een booking history van vóór het huidige seizoen.
Voor de ingang van het uitvak zul je tientallen spares vinden, zelfs voor Celtic - Rangers kon je voor onder 50% FV naar binnen.

casper.eniesee

Citaat van: Nort op mei 09, 2018, 14:35:26
Voor de ingang van het uitvak zul je tientallen spares vinden, zelfs voor Celtic - Rangers kon je voor onder 50% FV naar binnen.
Bij het uitvak de grootste kans ja, of misschien in de buurt van het ticket office?
Instagram: Groundhopper024

Nort

Citaat van: casper.eniesee op mei 09, 2018, 15:14:31
Bij het uitvak de grootste kans ja, of misschien in de buurt van het ticket office?
Ligt aan het duel van morgen. Hibs - Rangers, is een kleine old-firm en Hibs kan evt. de EL plek van Rangers innemen.

casper.eniesee

Ik heb geen ervaring met kaarten kopen bij het stadion op het moment dat het al uitverkocht is, of dat het misschien nagenoeg uitverkocht is en ik geen clubcard/booking history heb. Dus alle tips zijn welkom!
Instagram: Groundhopper024

jdebruin96

Citaat van: casper.eniesee op mei 09, 2018, 16:15:10
Ik heb geen ervaring met kaarten kopen bij het stadion op het moment dat het al uitverkocht is, of dat het misschien nagenoeg uitverkocht is en ik geen clubcard/booking history heb. Dus alle tips zijn welkom!

Is het nog gelukt? Ik hoop voor je van wel haha

casper.eniesee

Nee helaas, bij het stadion zelf heb ik helaas geen kaart meer kunnen regelen. Vanaf buiten kon ik na 10 minuten nog een aantal lege stoeltjes zien dus dat is dan toch vervelend.
Instagram: Groundhopper024

Vinnn

Een apart topic hierover openen vind ik wat onnodig dus maar even hier vragen:

Ik zoek een manier om mijn verzamelde speldjes van clubs op te bergen. Zelf zat ik te denken om het op een landkaart te doen, maar geen idee waar ik een (vrij) gedetailleerde kaart van Europa kan halen en wat een beetje reasonable afmetingen hiervoor zijn.

Voor de speldjes verzamelaars onder ons; hoe doen jullie het?