Voetbaltijdschriften

Gestart door AthleticHolanda, mrt 30, 2009, 13:57:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Santos blinkt niet echt uit in een regelmatige verschijning. Laatste nummer was van november 2016. Of is het een jaarblad?

Semper Fidelis

Citaat van: TeeZee op aug 15, 2017, 11:46:39
Santos blinkt niet echt uit in een regelmatige verschijning. Laatste nummer was van november 2016. Of is het een jaarblad?

Dit staat op hun Facebook:

NIEUWS!
Duurde even, sorry allemaal. Achter de schermen is heel hard gewerkt, maar hij komt er echt aan hoor!
Santos #4 verschijnt medio september, rond de start van het nieuwe voetbalseizoen. Wordt weer een heel tof, heel speciaal nummer.
Houd deze pagina in de gaten voor het laatste nieuws, voorproefjes en meer. Wij gaan draaien!

Defender

Puskas stopt al na 1 jaar.. zonde
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Nort

Vooor de Vlaamse liefhebber natuurlijk zonde, maar in Nederland is er met Staantribune, Santos en Panenka is er aanbod in overvloed

Robbie

Erg jammer! Puskas was mijn favoriet. Staantribune en Panenka hebben leuke artikelen (Santos lees ik niet meer), maar ze zijn niet van literair hoog niveau, Puskas was dat wel.

Saltacampos

Citaat van: Defender op nov 12, 2017, 13:57:54
Puskas stopt al na 1 jaar.. zonde
Echt ? Waarom ? Ik keek al uit naar het nieuwe nummer. Zeldzaam goed geschreven voor een voetbalblad... Doodjammer.
Over land and sea

ALenstra

Te weinig lezers en te weinig advertenties volgens het blad.

Saltacampos

Pfff, jammer dat iets dat echt goed geschreven is, schitterende foto's publiceert en interessant is, niet wordt gelezen, terwijl rommel vol clichés en stompzinnige interviews zoals dat simplistische sport/voetbalmagazine blijkbaar wel succes heeft.
Over land and sea

ALenstra

In de VI een leuk artikel over twee Friezen die in 1966 naar Engeland afreisden om daar wedstrijden op het WK te bezoeken. Er is een foto waarop ze op een tribune te zien zijn met een Friese vlag naast een enorme Britse vlag.

Sinjoor13

Iemand ervaring met de nieuwe Santos, De voetbalreisgids?
Betreft het nuttige informatie, met vernieuwende dingen, of veelal zaken die men al wist. Een leek koopt meestal zulke magazines niet, dus men moet al stevig uit de hoek komen om origineel te zijn in zo'n werk.

ALenstra

Ik heb dat boek vandaag vlug doorgebladerd in de tijdschriftenzaak. Ziet er mooi uit met mooie foto's. Ik vraag me alleen af of dit boek een toegevoegde waarde is voor ervaren groundhoppers. Verder is het nadeel van reisgidsen dat de informatie later niet meer up to date is.

headout

De Santos reisgids is gelukkig meer dan alleen reistips. Bijv. het interview en tour met Youri Mulder was erg interessant om te lezen. Ja, er staat zeker informatie in die over een paar jaar verouderd is, of info die al lang bekend is de gemiddelde groundhopper.
De gids is mijn inziens dan ook geschreven voor de mensen die bij het bezoeken van wedstrijden in het buitenland denken aan een PL club of FC Barcelona.

Desondanks, leuk om te lezen en te hebben.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Nort

Die markt is ook groter dan we denken, gezien de vele 'ticketing' reisbureau's.

Sinjoor13

Een ervaren groundhopper haalt zijn informatie natuurlijk ook niet uit zulke tijdschriften.

ALenstra

Klopt. Ik zie het boek eerder als iets om te lezen en niet om informatie te verkrijgen.