Tickets op wedstrijddag

Gestart door geertscf, jul 07, 2017, 13:37:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

geertscf

Hallo,

Ik ben van plan om het weekend van 11 augustus naar Londen te gaan (2 persoons). De wedstrijd die wij sowieso gaan bezoeken is Arsenal - Leicester op vrijdagavond. Op zaterdag zouden wij dan naar een wedstrijd uit de Championship willen. Is het veelal mogelijk om op wedstrijddagen zelf nog tickets te kopen voor een wedstrijd uit deze divisie?

Ik hoor graag van jullie. Bedankt :)

Bakkie

Ik zie dat Brentford en Millwall thuis spelen op die 12 augustus.
Met Brentford heb ik geen ervaring maar Millwall moet geen probleem zijn.

ALenstra

Kijk om te beginnen op de websites van de clubs waar je naar toe wil gaan. Als dat niet duidelijk is dan kan je ook een mail sturen naar de club. Millwall is inderdaad geen probleem maar Brentford heeft een nogal beperkte capaciteit dus vragen kan geen kwaad.

Freekos79

Citaat van: geertscf op jul 07, 2017, 13:37:57
Hallo,

Ik ben van plan om het weekend van 11 augustus naar Londen te gaan (2 persoons). De wedstrijd die wij sowieso gaan bezoeken is Arsenal - Leicester op vrijdagavond. Op zaterdag zouden wij dan naar een wedstrijd uit de Championship willen. Is het veelal mogelijk om op wedstrijddagen zelf nog tickets te kopen voor een wedstrijd uit deze divisie?

Ik hoor graag van jullie. Bedankt :)

Ik zou van te voren een leuke pot uitzoeken en gewoon online kaarten kopen.
Volgende wedstrijd: ?

robhofman

Citaat van: geertscf op jul 07, 2017, 13:37:57
Hallo,

Ik ben van plan om het weekend van 11 augustus naar Londen te gaan (2 persoons). De wedstrijd die wij sowieso gaan bezoeken is Arsenal - Leicester op vrijdagavond. Op zaterdag zouden wij dan naar een wedstrijd uit de Championship willen. Is het veelal mogelijk om op wedstrijddagen zelf nog tickets te kopen voor een wedstrijd uit deze divisie?

Ik hoor graag van jullie. Bedankt :)

Ik zou gewoon kijken waar je naar toe wilt. Ik zou Brentford kiezen en on line bestellen. Is vaak goedkoper en je bent 100% zeker. Enige nadeel je krijgt geen echt kaartje.

Olav

Ik heb twee jaar terug voor Brentford online besteld en bij het stadion de tickets kunnen afhalen, dus kreeg wel mooie tickets ipv e-tickets.
Millwall lijkt mij niet dat het vol zit.

Verder raad ook ik Brentford aan!

Nickky

Ik meende ergens op dit forum gelezen te hebben dat kaarten voor Tottenham op Wembley op de wedstrijddag gewoon te krijgen zijn. klopt dit? (Vanwege het enorme stadion....)
Half oktober wil ik met één van m'n zoons naar Tottenham - Swansea.

ALenstra

Ik zou toch echt eerst een mailtje sturen aan Spurs. Ga er niet zomaar vanuit dat je daar ter plekke kaarten kan krijgen.

hgrm

Ik kan me ook heel goed voorstellen dat het aan het begin van het seizoen juist erg druk is omdat iedereen een keer Wembley van binnen gezien wil hebben.
Daarnaast: sinds de 'White horse final' van 1923 zijn alle wedstrijden op Wembley all ticket geweest. Ik weet niet of dat ook voor de thuiswedstrijden van Spurs gaat gelden maar ik zou het risico niet nemen en kijken of er online wat te bestellen is.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ALenstra

Op de website van Spurs lees ik nergens dat je kaarten op de wedstrijddag kan krijgen. Maar ik lees ook nergens dat er geen kaartverkoop is op de wedstrijddag. Maar ik zou op zeker gaan en gewoon bestellen. Helemaal als je zeker weet dat je er bij wil zijn.

spons

Geloof nooit dat een wedstrijd als Spurs - Swansea op Wembley uitverkocht zal zijn dus ik zou zeggen gewoon online in de general sale kopen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Teun98

Heren,

Samen met twee maten van me zijn we van plan londen te gaan bezoeken tussen 28 december en 2 januari, onze planning was om op de 29e Millwall-QPR te bezoeken, op de 30e Spurs-WHU en op 1 januari Charlton-Gillingham, nu is het zo dat voor de laatste wedstrijd al kaarten heb bemachtigd. Maar ik vroeg me af of het mogelijk is om bij spurs whu aanwezig te zijn (zo ja, hoe ? ) en idemdito voor hoe aan kaarten te komen van millwall. Nu denk ik dat het een feit is dat beide niet zo snel zullen uitverkopen maar omdat het in beide gevallen om een stadderby gaat vroeg ik me af of ik wel aan kaarten kon komen..

(Op beide sites was weinig te vinden)

Gr teun

Bakkie

Citaat van: Teun98 op sep 21, 2017, 09:24:58
Heren,

Samen met twee maten van me zijn we van plan londen te gaan bezoeken tussen 28 december en 2 januari, onze planning was om op de 29e Millwall-QPR te bezoeken, op de 30e Spurs-WHU en op 1 januari Charlton-Gillingham, nu is het zo dat voor de laatste wedstrijd al kaarten heb bemachtigd. Maar ik vroeg me af of het mogelijk is om bij spurs whu aanwezig te zijn (zo ja, hoe ? ) en idemdito voor hoe aan kaarten te komen van millwall. Nu denk ik dat het een feit is dat beide niet zo snel zullen uitverkopen maar omdat het in beide gevallen om een stadderby gaat vroeg ik me af of ik wel aan kaarten kon komen..

(Op beide sites was weinig te vinden)

Gr teun


Ik verwacht zowel bij Millwall als bij de Spurs geen uitverkocht huis. Misschien kun je bij Millwall de kaartjes nog wel bij het stadion kopen.
En als je bij Spurs een membership nodig hebt zijn er vast wel mensen hier op het forum die je kunnen helpen.
Het duurt natuurlijk nog even voordat deze wedstrijden gespeeld worden en daarom vind je geen informatie op de club websites.
Meestal 4 a 5 weken van te voren komen die wedstrijden op de sites te staan.

Koning Kriel

Spurs - WHU is wel een potje hoor, ik verwacht dat die wel uitverkocht raakt.

Bakkie

Citaat van: Koning Kriel op sep 26, 2017, 12:43:08
Spurs - WHU is wel een potje hoor, ik verwacht dat die wel uitverkocht raakt.

Afgelopen zaterdag was WHU-Spurs en zelfs die pot was niet uitverkocht.
Maar goed, wel of niet uitverkopen. Kaarten krijgen voor de wedstrijd op Wembley is zeker niet onmogelijk.