Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

woutertwente

Citaat van: Nort op jul 22, 2017, 13:48:27
Stuur maar ff een pb, voor PSV
Wij zijn al voorzien, toch bedankt!

woutertwente

Weet iemand hier of het moeilijk is om aan kaarten te komen voor Benfica of Sporting Lissabon? Het gaat om tickets voor gewone competitiewedstrijden.

Bier und Bratwurst

geen probleem. Bij Benfica - Porto of Sporting zou ik ze ff een dag eerder halen
Het ene stadion is het andere niet!

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 25, 2017, 19:31:27
geen probleem. Bij Benfica - Porto of Sporting zou ik ze ff een dag eerder halen

Heb ook ooit een kaartje voor Benfica - Porto gewoon aan de kassa gekocht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HRM1880

Ooit naar Sporting Lissabon-Benfica geweest. Iemand leren kennen dag voor die wedstrijd, zij kon anderhalf uur voor de aftrap ook gewoon nog een ticket kopen. Er was keuze genoeg, wel enkel de duurdere plaatsen. Ik had dat van mezelf al voordien online gekocht.

woutertwente

Dank voor de reacties!

Lucastheteacher

Mensen die nog tips hebben voor een pmds bij het Wembley (Spurs-chelsea) en Craven Cottage?

Joost

Citaat van: Lucastheteacher op jul 25, 2017, 23:38:39
Mensen die nog tips hebben voor een pmds bij het Wembley (Spurs-chelsea) en Craven Cottage?

Je gaat je menstruatieoroblemen bespreken?

De publiekswissel

Citaat van: Lucastheteacher op jul 25, 2017, 23:38:39
Mensen die nog tips hebben voor een pmds bij het Wembley (Spurs-chelsea) en Craven Cottage?

Voor Fulham:
The boathouse - aan de overzijde van de Theems. Is vlakbij metro Putney Bridge en ook een leuke wandeling van daar naar het stadion over de Theems (waar ook de bootraces worden gehouden) en door het park.

Biertje in het stadion en achter de tribune kan ook. Met uitzicht over het water.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Lucastheteacher

Citaat van: Joost op jul 25, 2017, 23:47:12
Je gaat je menstruatieoroblemen bespreken?

Thanks publiekswissel!
En joost:
Mis ik hier de grap?..

Robin

Citaat van: Lucastheteacher op jul 25, 2017, 23:38:39
Mensen die nog tips hebben voor een pmds bij het Wembley (Spurs-chelsea) en Craven Cottage?

Fulham -> The Eight Bells, direct naast Putney Bridge. Uitsupporters drinken daar hun biertje.

Bier und Bratwurst

Citaat van: spons op jul 25, 2017, 20:47:28
Heb ook ooit een kaartje voor Benfica - Porto gewoon aan de kassa gekocht
Heb ook niet gezegd dat dat niet kan , maar scheelt weer een wachtrij

Het ene stadion is het andere niet!

ricodejong4

Zaterdag a.s. vanuit Dublin een dagje Belfast meepakken met als hoogtepunt om 15:00 een wedstrijd in The Oval. We arriveren echter al rond 11:00 in Belfast. Wat is daarvoor de moeite om te bezoeken? Het Solitude lijkt me namelijk mooi, maar ligt logistiek gezien niet echt bij The Oval in de buurt.

Nort

Citaat van: ricodejong4 op jul 26, 2017, 12:44:22
Zaterdag a.s. vanuit Dublin een dagje Belfast meepakken met als hoogtepunt om 15:00 een wedstrijd in The Oval. We arriveren echter al rond 11:00 in Belfast. Wat is daarvoor de moeite om te bezoeken? Het Solitude lijkt me namelijk mooi, maar ligt logistiek gezien niet echt bij The Oval in de buurt.
Als je geintresseerd bent in de historie van Belfast, zou ik vanaf het centrum naar The Oval lopen. Onderweg kom je een Ierse wijk, Peacewall en vele murals tegen. Ik heb er 1,5 uur over gedaan, maar je kunt het nog uitbreiden met een bezoek aan de docken (waar o.a. de H&W kranen staan). Ik heb voor een bekende ooit eens een 'loop map via Google' gemaakt, als je interesse hebt zie ik een pm wel verschijnen!

Denniss

met spoed gezocht; 3 kaarten voor brentford - nottingham forest as zaterdag. er is geen general sale en ik heb al gemaild. kan iemand mij helpen?