LimburgHopper

Gestart door 3434, nov 02, 2009, 13:35:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

3434

Een weinig originele naam maar het omschrijft wel wat ik ben/wil zijn.

Voorlopig slechts één verslag er op. In de toekomst meerdere verslagen over de lagere reeksen van België.
http://limburghopper.blogspot.com/
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

georgesv

leuk!

wat is op t einde "I'm forever bl.." ???

Joost

Citaat van: georgesv op nov 02, 2009, 13:54:40
leuk!

wat is op t einde "I'm forever bl.." ???
..owing bubbles.


3434

#4
Schandalig hoe ik deze blog nooit echt gebruikt heb. Maar als je mijn info leest: "De club die ik als 'mijn club' beschouw is Patro Eisden. Helaas spelen we, na een faillissement, reeds 5 jaar in 4de nationale. Veel voetbalplezier valt hier niet te beleven. Daarom bezoek ik naast deze club ook nog wedstrijden van andere clubs."

Voor het eerst in 10 jaar beleef ik écht voetbalplezier met mijn club. DE hoofdreden waarom mijn groundhopping en blog er zwaar onder lijden (gecombineerd met studies).

Ik ben van plan om een nieuwe blog te maken over de lagere reeksen. 4de nationale C is meer dan compleet en hopelijk volgt volgend jaar 3de B.  Hier en daar ook interessante stadions uit andere reeksen waar Patro niet komt. Verslagen over West Ham, Köln, Schalke en consoorten zijn er al genoeg vind ik. Akkoord?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Sebastiaan_W

Citaat van: 3434 op jan 11, 2011, 01:05:31

Ik ben van plan om een nieuwe blog te maken over de lagere reeksen. 4de nationale C is meer dan compleet en hopelijk volgt volgend jaar 3de B.  Hier en daar ook interessante stadions uit andere reeksen waar Patro niet komt. Verslagen over West Ham, Köln, Schalke en consoorten zijn er al genoeg vind ik. Akkoord?

Het is jouw blog. Jij moet doen wat jij leuk vindt.

AthleticHolanda

Waarom het niet gewoon combineren?

Groundhoppen kan ook met je eigen club, toch? Je kan bijvoorbeeld een kopje 'Patro' maken en 'Hopping' of iets dergerlijks, heb ik zelf ook gedaan.

Maar inderdaad zoals witte leeuw zegt, je moet doen wat jij leuk vindt!