Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

FC_Emmen en 2 gasten bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op mrt 16, 2012, 11:31:01
Ik zou niet zulke grote stadions bezoeken tijdens de Paasdagen. De kans is 99% dat de stadions volledig afgesloten zijn en je hooguit van de buitenkant een klein inkijkje hebt maar toch vooral teleurgesteld naar huis gaat.

Daarnaast zou ik niet in Maastricht overnachten.

Mooiste stad van Zuid-Limburg. Prima vertoeven in Maastricht.

spons

Citaat van: Joost op mrt 16, 2012, 11:31:01
Daarnaast zou ik niet in Maastricht overnachten.

Nee om te slapen kan je inderdaad beter naar bijvoorbeeld Kerkrade gaan waar alles om 11 uur dicht gaat, maar als je ook nog een gezellige avond wilt hebben lijkt mij Maastricht niet zo verkeerd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Cyclebob

In Maastricht Stayokay is de kans aanwezig dat je op een vrijdagavond gevraagd wordt om wegens mannentekort deel te nemen aan een Salsa workshop en dat je om 1:30 in je stapelbed ligt.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

hgrm

Vraag voor de Zaankanters en andere Noordhollanders:

Vanmiddag was ik even in Wormerveer. De plaatselijke Fortuna heeft een alleraardigste tribune op een verder steriel complex, Saenden heeft een heel aardig terreintje met een er leuke houten tribune.

Vrijwel naast het complex van Saenden, tegenover het station, bevindt zich nog een complex dat duidelijk al enige tijd niet meer gebruikt wordt. Er staat een flinke tribune en zo te zien ook nog een overdekte staantribune en een flinke kantine. Helaas is het complex niet zonder gescheurde kleren danwel een nat pak te bereiken wegens de aanwezigheid van respectievelijk prikkeldraad en sloten.

Kent iemand dit complex? Is het wellicht het Guisveldcomplex van het voormalige QSC dat in Fortuna is opgegaan?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op mrt 18, 2012, 20:50:46
Vraag voor de Zaankanters en andere Noordhollanders:

Vanmiddag was ik even in Wormerveer. De plaatselijke Fortuna heeft een alleraardigste tribune op een verder steriel complex, Saenden heeft een heel aardig terreintje met een er leuke houten tribune.

Vrijwel naast het complex van Saenden, tegenover het station, bevindt zich nog een complex dat duidelijk al enige tijd niet meer gebruikt wordt. Er staat een flinke tribune en zo te zien ook nog een overdekte staantribune en een flinke kantine. Helaas is het complex niet zonder gescheurde kleren danwel een nat pak te bereiken wegens de aanwezigheid van respectievelijk prikkeldraad en sloten.

Kent iemand dit complex? Is het wellicht het Guisveldcomplex van het voormalige QSC dat in Fortuna is opgegaan?

Volgens mijn eigen file is er buiten QSC geen club recent verdwenen in Wormerveer. Zoeken op Guisveldcomplex levert op dat AZ er een oefenpot speelde in 2007 als afscheid van het terrein. Ik las daar ook dat mensen klaagden omdat het zo ver lopen was omdat je er met de auto niet kwam. En op de site van Fortuna Wormerveer staat ook nog dat het tegenover het station is.

Sebastiaan_W

Het is inderdaad het voormalige terrein van QSC, het Guisveldcomplex. Telstar heeft daar op 21 juli 2007 nog een oefenwedstrijd gespeeld tegen een Zaanse Selectie.


Voetbalhopper

Weet iemand wanneer het programma voor de playoffs in Belgie bekend wordt?

Joost

Citaat van: yesyes op mrt 21, 2012, 19:31:04
Weet iemand wanneer het programma voor de playoffs in Belgie bekend wordt?
Vanavond is de laatste speelronde. Dan is er dit weekend de bekerfinale en zal volgens mij het weekend erna de Play-off beginnen. Ik denk dus nog voor het weekend.

Verwijderd lid

Citaat van: yesyes op mrt 21, 2012, 19:31:04
Weet iemand wanneer het programma voor de playoffs in Belgie bekend wordt?
Heb je een specifieke club op 't oog om te gaan bezoeken ?

Voetbalhopper

Citaat van: Meester op mrt 21, 2012, 20:01:19
Heb je een specifieke club op 't oog om te gaan bezoeken ?

Genk

Koning Kriel

Citaat van: yesyes op mrt 21, 2012, 20:53:08
Genk

Dat zal wat kaarten betreft geen probleem worden. Vorig jaar toen ze mee deden om het kampioenschap nog makkelijk kaarten kunnen scoren voor de pot tegen Anderlecht en dat was toch de kraker om het kampioenschap (naar toen leek). Alleen tegen St Liege is het wat lastiger aan kaarten te komen.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Koning Kriel op mrt 22, 2012, 08:32:51
Dat zal wat kaarten betreft geen probleem worden. Vorig jaar toen ze mee deden om het kampioenschap nog makkelijk kaarten kunnen scoren voor de pot tegen Anderlecht en dat was toch de kraker om het kampioenschap (naar toen leek). Alleen tegen St Liege is het wat lastiger aan kaarten te komen.

tegen standard had ik ook geen problemen om aan kaarten te komen
Het ene stadion is het andere niet!

voetbalfan

Citaat van: yesyes op mrt 21, 2012, 19:31:04
Weet iemand wanneer het programma voor de playoffs in Belgie bekend wordt?

Vandaag om 16.00u

Ralf

Normaal koop ik de kaarten bij Genk altijd aan het stadion.
Vorig jaar tegen Standard voor het kampioenschap en voor de Europacupwedstrijden heb ik ze wel in de voorverkoop gekocht.

Gaat prima, je wordt wel geregistreerd als je koopt in de voorverkoop, maar ik kon dit jaar voor de CL zelfs kaarten voor het uitvak kopen terwijl ik als 'Genk-supporter' geregistreerd sta :)